Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Silkeborg - OB 12/04/2026
Collapse
X
-
Det ved vi, når sæsonen er slut. Lidt hurtigt at konkludere med 6 kampe igen og på baggrund af dagens nederlag.
- Likes 1
-
Du er en principfast herre, siden du bliver ved med at snakke om den strategi, som de fleste med et bare gennemsnitligt syn på fodbold godt ved, ikke er aktuel længere. Jeg har fanget, du ikke er fan og TB og AZ.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Ditto... jeg forholder mig bare til klubbens strategi. Kan du sende mig den nye, hvis den er revideret (du/I ved jo bedst) ?
Men hvis du nu kigger dig omkring på virkeligheden og hører
efter, hvad der efterhånden er blevet sagt i mangt et interview, så tænker jeg, du har luret, at den strategi, din hat hænger på, ikke er super aktuel for nuværende, hvor vi i sæson 1 efter oprykning “blot” skal bide os fast. Jeg mindes heller ikke, der i nylige interviews er blevet sagt, at vi skal spile europæisk næste sæson eller være fast inventar i top-6 allerede nu.
Så for din egen sjælefreds skyld tror jeg, du skal parkere snakken om den strategi, du bliver ved med at hænge alt op på.
- Likes 5
Leave a comment:
-
Kan du vise mig den nye strategi, som du åbenbart VIRKELIG kender, der er velkendt for alle sponsorer/fans ?Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Hvis du virkelig, som i VIRKELIG mener, at OB skal spille top-6 og Europa nu, eller hvis du VIRKELIG tror det er ambitionen fra OB, at skal spille top-6 og Europa nu..... jamen så er der ingen der kan hjælpe dig eller kommunikere med dig.
... men det gør du nok heller ikke. Du har jo da i hvert fald haft vældig "sjov" ud af TB og AZs udmelding om "ikke at vil" i top-6... så der har du vel selv svaret på om det er revideret.
Jeg nævner ikke noget om - "har jo da i hvert fald haft vældig "sjov" ud af TB og AZs udmelding om "ikke at vil" i top-6"...
Leave a comment:
-
Jeg synes, vi har bedre spillere, end hvad vi reelt præsterer til, og jeg er tæt på - uden helt at være der - at mene at AZ simpelthen ikke “har det” mere.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Tusind tak for linket, hvor jeg ikke ved om jeg skal grine eller græde....Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
https://obstemmer.dk/liveblog-ob-afh...og-spillestil/
Jeg ved ikke om de har udgivet den som officiel pressemeddelelse, men SFÅ lavede en fyldig reportage, da den i efteråret blev præsenteret for sæsonkortholdere
Skal lige bruge et par dage til at absorbere det og jeg skal nok svare dig
Leave a comment:
-
Hvis du virkelig, som i VIRKELIG mener, at OB skal spille top-6 og Europa nu, eller hvis du VIRKELIG tror det er ambitionen fra OB, at skal spille top-6 og Europa nu..... jamen så er der ingen der kan hjælpe dig eller kommunikere med dig.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Ditto... jeg forholder mig bare til klubbens strategi. Kan du sende mig den nye, hvis den er revideret (du/I ved jo bedst) ?
... men det gør du nok heller ikke. Du har jo da i hvert fald haft vældig "sjov" ud af TB og AZs udmelding om "ikke at vil" i top-6... så der har du vel selv svaret på om det er revideret.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Det er hvad man kalder en traditionel Odense Classic - Håber at der bliver uddelt tæsk med våde håndklæder til hele truppen inkl. trænerteam for den vattede indstilling i 2. Halvleg.
- Likes 2
Leave a comment:
-
https://obstemmer.dk/liveblog-ob-afh...og-spillestil/Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jeg ved ikke om de har udgivet den som officiel pressemeddelelse, men SFÅ lavede en fyldig reportage, da den i efteråret blev præsenteret for sæsonkortholdere
Leave a comment:
-
Ditto... jeg forholder mig bare til klubbens strategi. Kan du sende mig den nye, hvis den er revideret (du/I ved jo bedst) ?Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Tilbage til stortiden........ 10 måneder efter Zorniger er kommet til, 9 måneder efter vores første kamp i tilbagevenden til Superligaen.
Det er simpelthen utroligt hvad der kommer fra dit tastatur

Leave a comment:
-
Nej så vidt jeg har forstået det, så ligger den strategi tilbage til dengang Wesström var her.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg[/B]
Det er en gammel udmelding, som bare bruges på må og få, alt efter hvordan kritikken skal vinkles den givne dag.
Det har ikke så meget med den nuværende virkelighed at gøre. Og fik jo desværre heller ikke så meget med den daværende at gøre, men der må vi forstå, at nedrykningen under den daværende sportsdirektør jo slet ikke er lige så slem som situationen er under den nuværende........
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hold kæft en retarderet gang fodbold…..det dog fandens til idioti der præger dette hold gang på gang…..stabilt er en by i Rusland og expected fuck ups er OB DNA….nu må man for en i helvede tage skeen i den anden hånd og så skal hver af disse skvaddernosser satme tækkes igennem på træningsbanen
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Overlevelse, uden at være i reel nedrykningsfare, er som udgangspunkt godkendt i vores første sæson tilbage i Superligaen, ligegyldig hvor rasende jeg er over at vi bliver ved med at pisse føringer væk.
Det med at vi skulle spille europæisk næste sæson, kan jeg ikke lige huske som værende en officiel udmelding, så der må du gerne lige gøre mig lidt klogere
Det er en gammel udmelding, som bare bruges på må og få, alt efter hvordan kritikken skal vinkles den givne dag.
Det har ikke så meget med den nuværende virkelighed at gøre. Og fik jo desværre heller ikke så meget med den daværende at gøre, men der må vi forstå, at nedrykningen under den daværende sportsdirektør jo slet ikke er lige så slem som situationen er under den nuværende........
- Likes 2
Leave a comment:
-
Ja, som oprykker synes jeg overlevelse er godkendt. Det er ikke noget jeg som sådan er jublende lykkelig for, men jeg synes ikke at man kan forvente at vi bare ykker op og tager en 4. plads. Det ville være at stikke sig selv blår i øjnene, at tro det ville være så let.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Overlevelse med vores spillere, sportslige set-up, organisation, budget m.m. ? ? ?
Du finder svaret i den offentliggjorte strategi (som vel skal "forlænges" i år).
I den strategi du nævner, der lægger OB jo selv vægt på at det lige netop *ikke* handler om målsætninger som top-6, europæisk fodbold osv. men mere de ting man i hverdagen selv kan påvirke, for at give bedre mulighed for at opnå de bedst mulige resultater. Så jeg forstår ikke lige hvorfor du har fået det indtryk at OB havde sagt de skulle spille europæisk fodbold i næste sæson
Leave a comment:
Leave a comment: