Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Fredericia

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vi styrede kampen og vi kontrollerede kampen. Ærgeligt at vi brugte mere end 90 minutter om at score, selvom Fredericia har et godt indstillet og disciplineret hold. Men fint at det lykkedes til sidst. Synes kampen viste at vi har noget at skyde med på bænken. Arp og Nieniec gjorde det stærkt.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg forstår sagtens der kan være nogle spørgsmål. Men man står også med en Adam Sørensen på VB som pt er overhalet af McCoy - så der skal allerede som det ser ud nu (med Owusu i truppen) ske noget på backerne.

Vælger man så ikke at forlænge så skal man reelt ud og finde 2 nye backs - og hvis man har bare noget der minder om ambitioner, så går den jo ikke med at hive endnu et talent op som Zorniger ikke mener er klar.

Altså hvis ikke OB kan forlænger med en spiller pga hans alder, når han er 29 - så får vi godt nok nogle problemer på sigt...
      Måske at OB køber 2 x HB til sommer? At Adam Sørensen er blevet overhalet er ikke et problem, det er da positivt (og lige efter planen)

Comment

Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
        Er der nogen som også synes at der kunne blev fløjtet for straffespark til OB ved den situation, hvor Ejdum blev trædet i fersen? I det mindste skulle den have været anset på VAR skærmen.
        nej - har kun set den live og så en enkelt gengivelse - men for mig er det aldrig et straffespark, Ejdum inviterer presset og er så ikke stærk nok da der bliver gået til ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Måske at OB køber 2 x HB til sommer? At Adam Sørensen er blevet overhalet er ikke et problem, det er da positivt (og lige efter planen)
          Det man kommer til at foretage sig kan naturligvis ændre mit syn på sagen. Min pointe er bare at der allerede er mange pladser man skal ud og kigge på - og skulle man så også lige finde to nye backs?

Det tvivler jeg ærligt talt på kommer til at ske - og derfor kunne man gøre livet lidt lettere for sig selv ved at forlænge med Owusu.

en lille hurtig liste;

Adam kunne man godt bruge en opgradering på.

BP stopper og Askou er man sikkert nødt til at sælge - så der skal findes min. en stopper.

Trybull og Grubbe skal videre og midten er i forvejen tyndt besat, også her kunne man bruge min. en signing.

Angrebet halter og bliver Grot?

Og så er der lige målmandssituationen? Skal MH videre og mon dog Sander vil signe til en backup rolle?

Comment

nej - har kun set den live og så en enkelt gengivelse - men for mig er det aldrig et straffespark, Ejdum inviterer presset og er så ikke stærk nok da der bliver gået til ham.
            Jeg synes ikke den er kæmpe. Men generelt en ekstremt ringe og frustrerende dømt kamp, som vel er at forvente med Uslu. Vi måtte ikke sætte bolden hurtig i gang og han var ude med linealen hver gang vi havde frispark. Nær slutningen rykkede han rundt på spillere i feltet i en uendelighed ved et OB frispark. Mens Fredericia konsekvent tog 10+ meter på alle indkast. Ofte tog bolden op i hænderne og kastede eller sparkede den væk. Ingen reaktion.

Og så gør han den synd som mange dommere begår. Med få minutter igen skaber ogle Fredericia spillere og brokker sig. Så har de en laaaaaaaang snak om at det må de ikke. Intet kort. Gult kort og videre. Det er derfor du har kort med.
            Last edited by Mhjortebjerg; i går, 18:06.
            Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Slet

Comment

Synes Fredericia spillede meget disciplineret. Tror at får en finalkamp i Parken om plads 7 og det bliver spændende om det var en endagsflue i går eller om Bo Svensson kan sætte plastikklubben virkelig i gang. Trotr at del bliver Vejle og Silkeborg som rykker ned.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Jeg tør godt forudsige, at det ikke kommer til at ske. Man vil satse med McCoy på højre, og så kan det være, at man køber en venstre back, men ikke for enhver pris. Man vil hellere prøve at få det bedste ud af det man har eller hive en op fra U-19, end at hente udefra, fordi det angiveligt er for dyrt. Suhonen købte vi (for næsten ingen penge, i øvrigt) i mine øjne ikke med formålet at aflaste Arp som sådan, men som en erstatning af Grubbe (og Trybull), som Zorniger demonstrativt har prøvet at undgå at sætte på banen indtil meget sent i kampene, fordi han beviseligt har kostet os point.

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Jeg tør godt forudsige, at det ikke kommer til at ske. Man vil satse med McCoy på højre, og så kan det være, at man køber en venstre back, men ikke for enhver pris. Man vil hellere prøve at få det bedste ud af det man har eller hive en op fra U-19, end at hente udefra, fordi det angiveligt er for dyrt. Suhonen købte vi (for næsten ingen penge, i øvrigt) i mine øjne ikke med formålet at aflaste Arp som sådan, men som en erstatning af Grubbe (og Trybull), som Zorniger demonstrativt har prøvet at undgå at sætte på banen indtil meget sent i kampene, fordi han beviseligt har kostet os point.
                    og det er bare for uambitiøst. Lader man Owusu gå - McCoy på højre og så Adam som ikke er god nok på venstre og så fylde op med flere akademister. Altså så kommer man jo aldrig i nærheden af den der skide top 6 streg - eller mere. Og så ender man med at smide endnu en sæson med profiler som Falk og Zorniger væk. Jeg kan simpelthen ikke få det til at give mening.

Der skal være plads til akademister, men det er der da i den grad også - vi mangler spillere der er klar til at gå ind og gøre en forskel, ikke flere som Zorniger ikke vil bruge.

Comment

I øvrigt en fornøjelse at se McCoy fejre sin redning ved Fredericias friløber og den asssist han gav til Jona. Har en solid mancrush med McCoy. Har har virkelig stribet blod!
                      - Norbert Elgert -

Comment

Nogen der ved hvorfor Askou skulle ud? Har ikke fået kort - har han gået og trukket på noget? En mindre skade?
                        Du så ikke kampen? Ud af 60 afleveringer ramte han vel en OB'er 0 gange. Ringe kamp af ham.
                        https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

Hvad skete der med Arp? Han så ud til at slå sig afsindigt lige før målet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

Du så ikke kampen? Ud af 60 afleveringer ramte han vel en OB'er 0 gange. Ringe kamp af ham.
                            Det kom frem efter kampen at han var overbelastet og risikerede en skade

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                              Hvad skete der med Arp? Han så ud til at slå sig afsindigt lige før målet.
                              Han faldt uheldigt og slog sig på ryggen/halebenet

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Det kan godt være at du får ret, jeg var skuffet over at der ikke kom en mere til forsvaret i sidste vindue - men det vil så være nødløsninger som koster point

Comment

Working...
                                X