Annoncering

Collapse
No announcement yet.

familietribune

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    familietribune

    Er der stadig noget som hedder familie tribunen på stadion eller det lavede om. Hvis man har billetter til wupti, må man så gerne sætte sig på familietribuene hvis den stadig findes. ;-)

    #2
    Nordea er familietribunen. Jeg ved det ikke, men kan ikke forestille dig at du må sætte dig andre steder end du har billet til. Det er også en anden indgang. Måske kan du få ændret din billet i billetvognen.

    Nogen særlig grund til ønsket? Det er jo ikke fordi der kommer mange mennesker og er gang i den på Wupti.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
      Er der stadig noget som hedder familie tribunen på stadion eller det lavede om. Hvis man har billetter til wupti, må man så gerne sætte sig på familietribuene hvis den stadig findes. ;-)
      Det er Nordea-tribunen der er famlietribune. Men så længe det ikke er stemningstribunen, tror jeg ikke det gør den store forskel for dine unger, hvor I sidder. Nogle der sidder på Nordea, der kan berette om fordelene ved at sidde der?
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #4
        Det var fordi jeg skulle have mine 2 piger på 4 år med og det var først gang, men vi prøver bare på wupti. Tak for svar.

        Comment


          #5
          Wupti tribune er fin, det er næsten også en familie tribune. Hvis det er frivalg, hvor i kan sidde, så hold jer væk fra AABerne, det er så trælst og høre på udenbane fans ;) Nordea er også fin, der er mange børn dernede og det er også typisk der Victor er. Havde sidste sæson gudsønnen og hans mor med på stiften til OB-Viborg, det var en god intro til og komme på stadion (så også den eneste den sæson), der var så meget go på, så selv hans mor der ikke er den store fodbold fan, kunne synge med :)

          God kamp og ingen grund til bekymring for Wupti, jo også derover de "alm" sæson korts holder sidder og de er så stille :)

          Comment


            #6
            Der er to fordele ved familietribunen (afhængigt af øjet der ser)
            1) Victor plejer at stå dernede før kampen og vinke / give krammere / få taget billeder med ungerne
            2) Det er det eneste sted på Odense Stadion hvor man ikke må ryge

            - Jeg ville foretrække Wupti af de to, især en dag som i dag hvor der forventeligt ikke bliver rift om pladserne, så man kan vælge nogen med godt udsyn.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
              Det var fordi jeg skulle have mine 2 piger på 4 år med og det var først gang, men vi prøver bare på wupti. Tak for svar.
              Wupti tribunen er måske ligefrem en fordel. Første gang jeg havde tøsen med på stadion var vi også på Nordea tribunen. Hun blev lidt utryg pga udebanefans dernede.

              Har jeg hende med nu, så er det på siddepladserne på Stiften :)
              Jesus loves you!

              Comment


                #8
                Ulempen ved Wupti er de gamle gnavne mænd der begynder at brokke sig højlydt allerede inden kampen starter - og først stopper igen omkring onsdag

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg
                  Ulempen ved Wupti er de gamle gnavne mænd der begynder at brokke sig højlydt allerede inden kampen starter - og først stopper igen omkring onsdag
                  Ja de er faktisk godt træls at sidde ved siden af....

                  Comment


                    #10
                    Men jeg vil anbefale Nordea tribunen, der er klart flest børn og så må Victor jo give plusser hos to små børn :-)

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                      Er der stadig noget som hedder familie tribunen på stadion eller det lavede om. Hvis man har billetter til wupti, må man så gerne sætte sig på familietribuene hvis den stadig findes. ;-)
                      Jeg har haft mine drenge med på stadion siden de var samme alder . Min anbefaling er at købe biletter til stiften , fordi i den alder er spillet på banen ikke så spændende over 90 min og de derfor lader sig fascinere af sang og larm og kigger mere på stemmingsskaberne undervejs end på spillet . Bonusen er at de efterhånden lader sig rive med og begynder at synge med på sangene , og dermed får vi den kommende generation af stemmingsskabende fans godt oplært .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                        Er der stadig noget som hedder familie tribunen på stadion eller det lavede om. Hvis man har billetter til wupti, må man så gerne sætte sig på familietribuene hvis den stadig findes. ;-)
                        Hvis du foretrækker familieafsnittet, så prøv at gå til en af billetboderne i lidt god tid inden kampen. Vores tribuner er pt. ikke engang halvt fyldte og da entreprisen er den samme, koste det dem ikke andet ekspeditionen.

                        De har været flinke til at gøre det tidligere, formoder det fortsat gælder.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Jeg har haft mine drenge med på stadion siden de var samme alder . Min anbefaling er at købe biletter til stiften , fordi i den alder er spillet på banen ikke så spændende over 90 min og de derfor lader sig fascinere af sang og larm og kigger mere på stemmingsskaberne undervejs end på spillet . Bonusen er at de efterhånden lader sig rive med og begynder at synge med på sangene , og dermed får vi den kommende generation af stemmingsskabende fans godt oplært .
                          Enig
                          Jesus loves you!

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Jeg har haft mine drenge med på stadion siden de var samme alder . Min anbefaling er at købe biletter til stiften , fordi i den alder er spillet på banen ikke så spændende over 90 min og de derfor lader sig fascinere af sang og larm og kigger mere på stemmingsskaberne undervejs end på spillet . Bonusen er at de efterhånden lader sig rive med og begynder at synge med på sangene , og dermed får vi den kommende generation af stemmingsskabende fans godt oplært .
                            Det kommer nu også lidt an på, hvordan ens unger er indrettet mentalt. Jeg har kendt fire-årige, der sagtens havde kunne komme med på stiften. Omvendt har jeg kendt seks-syv-årige, som jeg er overbevist om ikke ville bryde sig om den lidt aggressive stemning der kan komme. Især hvis vi taber kampen. Det må forældrene selvfølgelig vurdere.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Det kommer nu også lidt an på, hvordan ens unger er indrettet mentalt. Jeg har kendt fire-årige, der sagtens havde kunne komme med på stiften. Omvendt har jeg kendt seks-syv-årige, som jeg er overbevist om ikke ville bryde sig om den lidt aggressive stemning der kan komme. Især hvis vi taber kampen. Det må forældrene selvfølgelig vurdere.
                              Det har du ret i , man skal selvfølgelig holde afstand til den aggresivitet der kan være . Har ikke selv været udsat for noget der har gjort dem bange . Der kommer så også nogle grimme gloser undervejs som de ikke skal lære af , men de er vel også på da andre tribuner i større el mindre grad .
                              Man kan jo starte med at være i udkanten af stiften og derfra bevæge sig ind mod midten efterhånden som ungerne bliver trygge ved omgivelserne .
                              Og så er der mødrenekymringerne om deres små puslingers sikkerhed ift tåbelige fans , den skal man også lige tage hjemme .

                              Har aldrig selv mødt problemer hverken ude eller hjemme . De tåber som vil tumle og slås er trods deres begavelse gode til at gå udenom når man kommer trækkende med sine børn .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment

                              Working...
                              X