Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vejle - OB 20/03/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vi er i total kontrol på bolden i løbet af anden halvleg, men beslutter os for at opgive al initiativ, for at stille os ned og parere, på trods af at vi er elendige til at forsvare os. Uforståeligt

Comment

Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg
      Nå. Men Vejle er også et godt hold. OB er et oprykkerhold. Banen var dårlig. Har jeg glemt noget?
      Banen var dårlig. Vejle var pivringe. OB klart bedst - men skaber vi overhovedet en chance ud over den vi for foræret? Vi spiller den alt for meget rundt...

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Så spil dog den kamp FÆRDIG!!!!!.
        Fuck hvor jeg hader at sige det, men hvor er det klassisk OB.
        Det er nemlig en stor joke at vi altid skal lukke selv de mest uduelige modstandere ind i kampene langt langt inde i oversiden.
        Ja. Det er så pisseirriterende at smide to point mod en virkelig ringe modstander i sidste sekund. Forstår ikke hvorfor vi pludselig kun sparker bolden hovedløst væk selvom vi kontrollerede kampen ellers med vores boldsikkerhed.
        Venter nu på interviewet med Zorniger og hvad han siger til det
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

og så kan vi gå fra at føre nedrykningsspillet til en 9. plads - fordi man ikke lige bevarer fokus de sidste 5 sek.

Ouedraogo må man altså ikke skifte ud Zorniger, vi mangler ham som oprydder

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Hold kæft hvor jeg bare vidste det. Uduelige pis træner.
            Tillader mig at sige det samme, om vores lommefilosofiske sportsdirektør. Nej hvor mangler der stadig kvalitet, på det her hold.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Ved godt at man ikke kan sige Myhra skal have den der, men savner godt nok en målmand der lige sikre de 3 point i afslutningen af kampene.

Comment

Desværre som forventet !!!
                spil nu for f…… til der er fløjtet af . Vi har intet lært!!

Comment

Det er jo frygteligt at pisse det hele væk på den måde. Omvendt skabte vi vel ikke en chance i samtlige 97 minutter. Total uacceptabel indsats.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Tillader mig at sige det samme, om vores lommefilosofiske sportsdirektør. Nej hvor mangler der stadig kvalitet, på det her hold.
                    altså ved vi har dømt alle signings sidste vindue som en succes -Niemich er jeg godt nok ikke solgt på endnu. Han viser det i glimt, men bundniveauet - puha. Der skal findes en top angriber til sommer også

Comment

Fortjent at OB indkasserer et mål til slut, efter en alt for passiv indsats i 2 halveg, specielt i angrebet, man kan ikke spadsere sig til 3 point i en SL kamp, uanset modstanderen - håber at det bliver værdifulde lærepenge til OB fremadrettet - Vejle havde ikke troen på noget det meste af kampen, men OB udnyttede det ikke

Comment

Julius siger det - vi bliver for passive når vi skifter til 5 back kæden. Den virkede ikke før hvor vi startede med den, gik væk fra den...hvorfor skal den bringes tilbage? Vi kan ikke spille på den måde

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Banen var dårlig. Vejle var pivringe. OB klart bedst - men skaber vi overhovedet en chance ud over den vi for foræret? Vi spiller den alt for meget rundt...
                          Jeg ved ikke helt hvad OB var klart bedst til. Boldbesiddelse tæller ikke med hvis man ikke bruger den til noget.
                          Er skuffet lige nu. Men igen. Jeg vidste jo det ville blive en sæson om at blive i rækken. Tror det nok skal lykkedes. Og så må vi jo se hvad der sker til sommer. Men det bliver endnu et tungt forår at komme igennem.

Comment

Zorniger er ikke den bedste til at modtage kritik..

Comment

Zorniger ude med riven efter "the young guys" - Askou og McCoy "and the left winger" - Adam...

"do your job" siger han om Askous udtalelser om at man blev for defenssiv da man gik til 5 back kæden. Han mere end antyder at Askou lader sig falde for let - en forsvarsspiller bliver på benene medmindre man bløder eller har brækket benet (sådan mere eller mindre)

Comment

Expected fuck up’s…..mere er der ikke at sige til det, at man ikke kan lukke den kamp, at man ikke kan sammensætte 2 skide sejre….er typisk OB generet dna…de lære jo aldrig at tage teten og gøre arbejdet færdigt…det gang på gang at man skal vidne dette forløb….det fanden bare så ringe og så slanten/slapt mentalitet at have…jeg er hovedrystende over dette bølge og bakkedals foretagende middelmådige set up. Nok en gang bevis på at holdet mangler meget og det kan lige så godt om 2 kampe mere hedde med røven I vand skorpen….irriterende måde at starte weekenden på, men igen ….nå ja det jo bare typisk OB

Comment

Working...
                                X