Den var vi ikke uheldige med…
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Vejle - OB 20/03/2026
Collapse
X
-
jeg forstår ikke at ham og Grot ligger så langt fra hinanden, Grot går meget ned i banen for at blive brugt som opspilspunkt, så måske Ganaus skal "strække" banen men særligt ved indlæg og lange bolde frem så jeg gerne han var tættere på Grot så han kunne samle nedfaldet opOprindeligt indsendt af El Profesor Se indlægSynes Ganaus ofte er lidt for langt ude på venstrekanten
- Likes 1
Comment
-
De står dybt men er jo tvunget til at komme frem på et tidspunkt og så burde vi få flere chancer ..Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægpause.
OB bedst - men skaber ikke nok, perioder med fint pres og godt spil, men så længe vi ikke fører med mere føler jeg mig ikke sikker. En dødbold eller et eller andet tilfældigt skal nok opstå, de kunne snildt have udlignet men vi havde nok lidt dommer tække."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Ikke en god kamp og vores boldsikkerhed og god fungerede genpres er nok at kontrollere Vejle. Men vi mangler at skabe chancer mod en overraskend dybt stående Vejle-hold. Ud over det fra kendte mål hvor vi var lidt heldige fordi er ikke helt sikker om Askou ville have kommet rettidig at forstyrre angriberen havde de intet De virker ikke som et hold som spiller på hjemmebanen og kæmper om overlevelsen. De tilbyder ja ikke mere end et par lange indkast fra Bach.. På den måde kan de bare allerede nu stemple ind i Nordic Bet."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment