Lad os sætte alle forsvar spillere ind.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - FCK 15/03/2026
Collapse
X
-
Suhonen, Grot og åbenbart de rigtige ord fra Zorniger gav os sejren efter en overbevisende anden halvleg.
Plastikklubben i stykker!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Overvinderkultur
hvad skete der her:
”
Hjemmeholdet viser sig bestemt ikke fra den bedste side her.
Ejdum og Jay-Roy Grot går begge efter bolden, men ender i stedet i totterne på hinanden og fælder sig selv.
Det ser slet ikke kønt ud.
Så snak dog sammen gutter. I er medspillere, ikke modspillere”.
fra BT.
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
jeg er helt sikker på at Grot starter inde - han viser sig godt frem og det har Niemich ikke gjort siden sidste FCK kamp.Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
Dem bør vi starte med i Vejle
Arp - det vil være noget af et statement at bænke ham...måske det at hive ham i pausen sætter lidt ild under ham. Men kæft der er rart at have lidt at skyde med fra bænken - ikke nok det næste indskiftning er BP...og de sidste falder i overtiden for at trække tiden. Men godt at have fået Suhonen ind
- Likes 1
Comment
-
Det vil være et statement, nok lige drastisk nok at bænke Arp, lod mig nok rive lidt med. Men vigtigt signal at sende til truppen og dem fra bænken griber chancenOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jeg er helt sikker på at Grot starter inde - han viser sig godt frem og det har Niemich ikke gjort siden sidste FCK kamp.
Arp - det vil være noget af et statement at bænke ham...måske det at hive ham i pausen sætter lidt ild under ham. Men kæft der er rart at have lidt at skyde med fra bænken - ikke nok det næste indskiftning er BP...og de sidste falder i overtiden for at trække tiden. Men godt at have fået Suhonen ind
- Likes 1
Comment
-
Ja det var en ret komisk situation, hvor de begge er i et genpres som ender med de løber ind i hinanden. Tror Grot var mest kluntet i situationen, men er heller ikke helt sikker på hvad der helt præcist skete. Grot var dog 1000 bedre end Niemiec i dag. Suhonen vor også en klar forstærkning i 2. halvleg.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægOvervinderkultur
hvad skete der her:
”
Hjemmeholdet viser sig bestemt ikke fra den bedste side her.
Ejdum og Jay-Roy Grot går begge efter bolden, men ender i stedet i totterne på hinanden og fælder sig selv.
Det ser slet ikke kønt ud.
Så snak dog sammen gutter. I er medspillere, ikke modspillere”.
fra BT.
Flot 2. halvleg af holdet i dag.
FCK ser stadig sløje ud og jeg er spændt på om Neestrup ikke får sparket meget snart.
- Likes 2
Comment

Comment