I vores iver efter at kigge på spillere med power og en løbemotor, så synes jeg at flair og tekniske egenskaber går tabt, og ender med at blive lidt en mangelvare på vores hold
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - FCK 15/03/2026
Collapse
X
-
Det er ret sløjt hele vejen rundt pt. Niemich tager dog prisen og har i mine øjne været helt væk. Der begynder dog at åbne sig lidt mere plads til vores spil men de halve chancer vi er kommet frem til er vi gode til selv at fucke up.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægKan ikke se kampen så følger den på Liga/P1 og der er ikke de store roser til OB ..
McCoy som dagens bedste indtil videre ..
Comment
-
Det er gået præcist som jeg forventede. Jeg savner virkelig noget alternativlos fodbold. Vi har ingen løsninger på den sidste tredjedel af banen. Presspillet er halvhjertet og for forsigtigt. Vi er ganske vist ikke blevet decideret udspillet, for FCK har ikke engang været specielt gode, men vi har bare været virkelig dårlige. Adam skal ind i stedet for McCoy (eller Bürgy og sæt McCoy ind centralt), for sidstnævntes tekniske mangler bliver virkelig udstillet på venstrebacken. Falk har nok været den bedste/mindst dårlige. Ejdum og Arp er skygger af sig selv. Vores angribere har næsten intet haft at kunne arbejde med. Man kan håbe at vi kommer ud til 2. halvleg med den indstilling at vi intet har at tabe.
- Likes 2
Comment
Comment