Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Helt sikkert alt for dyr. Desuden overbeviste han ikke just i Brøndby til sidst.
    Jeg mener vi kan finde både billigere og bedre spillere.
    Jeg tror ikke, vi kan finde bedre castede centerbacks end Jacob Rasmussen lige nu.

Han havde over en bred kam, en fænomenal tid i Brøndby, og jeg kan simpelthen slet ikke se, hvem vi kan lokke til, der skulle være bedre end en 28-årig venstrebenet fynsk centerback, med hans CV og spidskompetencer.

Hvis vi i en eller anden utopisk verden kunne lokke ham "hjem" som stiver i projekt OB, så ville han være en af klubbens 3 dygtigste spillere - kun overgået af Arp og Falks topniveau.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg tænker interessen må være klønet en del efter det forår han har haft.

Alt over 3 mill euro og jeg ville sælge...ja ikke optimalt hvis man skal ud og erstatte to angribere...men pt syntes jeg ikke der er nogen af dem hvor man tænker de ikke kan erstattes.
      Synes at du glemmer hvilken sæson han har haft og kun tænker på afslutningen hvor der har manglet et par scoringer - det er for utålmodigt, hvis der hele tiden skal laves om, så kommer der ingen retning og det bliver kaotisk som de sidste 20 år med OB

Ting tager tid

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Jeg tror ikke, vi kan finde bedre castede centerbacks end Jacob Rasmussen lige nu.

Han havde over en bred kam, en fænomenal tid i Brøndby, og jeg kan simpelthen slet ikke se, hvem vi kan lokke til, der skulle være bedre end en 28-årig venstrebenet fynsk centerback, med hans CV og spidskompetencer.

Hvis vi i en eller anden utopisk verden kunne lokke ham "hjem" som stiver i projekt OB, så ville han være en af klubbens 3 dygtigste spillere - kun overgået af Arp og Falks topniveau.
        Det kunne være spændende med sådan en spiller, men ....

OB skal udvikle og sælge spillere, ellers så hænger økonomien ikke sammen, sådan er det (desværre) i superligaen

Jeg tænker på, hvor mange spillere som OB har råd til / plads til, spillere der er færdigudviklet og som ikke nødvendigvis kan sælges igen til en fornuftig pris - Rasmus Falk slutter sandsynligvis af i OB, han bliver ikke en stor transfer, men han er en fantastisk spiller og meget vigtig for OB

Derudover, for hver stor transfer som OB lykkedes med, skal der også være plads i budgettet til at andre udviklingsspillere ikke lykkedes i samme omfang

Spørgsmål:
        Hvor mange "Rasmus Falk" er der plads til?

Comment

DISCLAIMER: Ikke et rygte, blot en forudsigelse.

Leeroy bliver i Danmark og skal spille Champions League.
          Tænker han ville passe super til AGFs spillestil, nu hvor Bejimo er væk.
          https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
            DISCLAIMER: Ikke et rygte, blot en forudsigelse.

Leeroy bliver i Danmark og skal spille Champions League.
            Tænker han ville passe super til AGFs spillestil, nu hvor Bejimo er væk.
            Fantastisk et rigtigt fint bud, som giver god mening for begge parter

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Det er jeg uenig med dig i. Men det gør ikke noget, for det kommer ikke til at ske.

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Synes at du glemmer hvilken sæson han har haft og kun tænker på afslutningen hvor der har manglet et par scoringer - det er for utålmodigt, hvis der hele tiden skal laves om, så kommer der ingen retning og det bliver kaotisk som de sidste 20 år med OB

Ting tager tid
                nu svarede jeg på et indlæg hvor påstanden var at Ganaus måtte være "brandvarm" ifht et salg. Der er min påstand bare at temperaturen nok er faldet en anelse ovenpå foråret.

Og foråret har ikke "kun manglet et par scoringer" - det havde pyntet, men grundlæggende har Ganaus' form haltet (det er han bestemt ikke ene om)

Og jeg taler ikke for at man skal gøre alt for at få ham solgt. Men kommer der et bud på 3 mio. euro eller derover, så mener jeg stadig man seriøst skal overveje det. En 25 årig angriber der har spillet en rigtig god ½ sæson, der ville jeg tage pengene. Det kan sagtens være han bare lige skal vende sig til at spille mere fast osv. men det kan også være det var den ene gode halvsæson man fik ud af ham - det er sest før med andre spillere.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ja, men det ville også være rart, hvis eksempelvis Arp eller Ganaus igen får et formdyk, at erstatningen ikke er markant "dårligere". Synes også start-11 mangler lidt konkurrence, hvilket måske kunne højne træningen endnu mere, hvis vi skal etableres i Top6.
                  altså helt enig - og det tænker jeg da også er målet, at bænken skal være stærkere.

Comment

Working...
                  X