Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCK 21/02/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg synes nu at han kommer fint ind på det her.
    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...du-har-evnerne
    De har selvfølgelig drømt, men er også realister. Nu skal vi gøre arbejdet færdig.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      I dagens FS/SF bringer AZ en pointe i snakken om top6/bund6 hvor han fremfører at i bund6 vil der være bedre muligheder for at lære at præstere i ALLE kampe, og ikke bare at overleve mod - ikke bare på papiret - stærkere modstandere. Væsentlig pointe synes jeg efter vi i mange år herinde har snakket om at motivationen mod de stærkeste hold var/er bedre, for ugen efter at spille en ræderlig omgang fodbold mod klubber der - på papiret - IKKE er bedre end OB.

Lige for go' ordens skyld .. jeg havde også gerne taget en tur i top6.
      Hmmm, Man kan argumentere for at det ville være sjovere i top 6. Top 6 i år kan jo indeholde to hold vi kan måle os med , så som VFF, og Sønderjyske.
      Men ja på den anden side , så kan de 10 “træningskampe” i taberslutspillet måske give en øvelse i stabilitet mod de kedelige hold, hvor vi alt for tit at set en lidt tam, og sløj indsats fra OB.
      Vi fans er jo efterhånden blevet vænnet til, at sidste 1/3 af sæsonen mangler de store kampe, med mere tænding og tiltrækning. Bedste scenario nu, vil være at FCK ikke kommer i top 6, så er der i det mindste 2 “knaldkampe” i vente, og 8 kampe til at praktisere stabilitet mod de grå hold.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Hmmm, Man kan argumentere for at det ville være sjovere i top 6. Top 6 i år kan jo indeholde to hold vi kan måle os med , så som VFF, og Sønderjyske.
        Men ja på den anden side , så kan de 10 “træningskampe” i taberslutspillet måske give en øvelse i stabilitet mod de kedelige hold, hvor vi alt for tit at set en lidt tam, og sløj indsats fra OB.
        Vi fans er jo efterhånden blevet vænnet til, at sidste 1/3 af sæsonen mangler de store kampe, med mere tænding og tiltrækning. Bedste scenario nu, vil være at FCK ikke kommer i top 6, så er der i det mindste 2 “knaldkampe” i vente, og 8 kampe til at praktisere stabilitet mod de grå hold.
        Jeg forstår hvad du siger, men jeg vil da også gerne sige at FCK i den nuværende forfatning IKKE er top6-hold så de kampe er lige så "kedelige" som VFF og RFC .. bortset fra fanbasen selvf.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

OK men synes du han gør det?..... Det synes jeg egentligt ikke....jeg synes han prøver at sige han helst vil holde fokus på den kamp der venter os...
          Men måske tager jeg fejl...
          jeg syntes bare det er en naiv tilgang at have til medierne. Du ved de vil snakke top 6, gør det da let for dig selv og klubben.

"vi har fokus på denne kamp - vinder vi er vi et skridt tættere på top 6", eller "Naturligvis vil vi gerne i top 6 - det kræver en sejr i dag" eller noget andet mundgejl.

Istedet ender man ud i noget "Troels Bech'sk" hvor der bliver stillet spørgsmål ved hvad man vil - og så skal man alligevel stå og svare på de spørgsmål.

Ja man havde fået spørgsmål om det er en skuffelse med misset top 6, når den glipper. Men dem slipper du alligevel ikke udenom, og igen;

"ja vi ville gerne have været i top 6 nu det var en mulighed, men det er første sæson tilbage, vi skal genetablere os og bla bla."

Det er et spil - og Troels og Zorniger vil ikke lege med og så ender det bare med at blive mere mudret end det behøver at være.

Ja spørgsmålene er trivielle og forudsigelige, endda dumme. Men det er nu en gang præmissen - spil med og få det overstået.

Og så for det ikke alt sammen skal være kommunikation - så køber jeg ikke at vi bliver bedre at spille mod svagere modstandere. MEN der må jeg så sætte min lid til at Zorniger trods alt ved lidt mere om det end mig.

Men tror bare ikke det er udmeldingerne om top 6 der gennem de sidste mange år har holdt os fra at indfri vores mål. Tænker det har mere at gøre med manglende kvalitet - og hvis ikke man bringer flere og bedre spillere ind til sommer, altså så bliver det jo bare mere af det samme.

edit:

og så må vi jo se - tør man faktisk melde nogle ambitioner ud til næste sæson, så fair nok. Jeg tror bare det bliver mere af det samme
          Last edited by mhbp; i dag, 11:28.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

hvad med de gode hold? Hvordan lære vi lige at spille mod dem ved at møde Vejle og Fredericia? Vi har lige set hvordan vi blev revet rundt af AGF og FCM - det lærer viu sgutte at stå imod ved at spille to gange mere mod Randers...

Kommunikationen omkring det her har simpelthen været håbløs - Troels og Zorniger der åbenbart helst vil tabe så de kan lære en masse i bunden, og samtidig har du spillere der selvfølgelig vil vinde og op og spille i den sjove del.
            At vi ikke kommer i top 6 , skyldes ikke nederlag til AGF , Herning og Brøndby, der er ingen af dem der er “must winkampe” . Men at vi leverer slatne indsatser hjemme mod Silkeborg, Sønderjyske og FCN, det er alle tre kampe som skal vindes. Så at vi får nogle flere kampe mod dem at øve i kan måske hjælp til næste sæson.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

Comment

At vi ikke kommer i top 6 , skyldes ikke nederlag til AGF , Herning og Brøndby, der er ingen af dem der er “must winkampe” . Men at vi leverer slatne indsatser hjemme mod Silkeborg, Sønderjyske og FCN, det er alle tre kampe som skal vindes. Så at vi får nogle flere kampe mod dem at øve i kan måske hjælp til næste sæson.
              I hvert fald kampe der skal vindes hvis man vil i top6.

Men nu ser FCN og SJE så ud til at skulle spille top6.
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Lige kampen mod Silkeborg var vel ikke decideret slatten. Vi var uskarpe i vores afslutninger, men dominerede jo ret meget. Ellers enig

Comment

https://superliga.dk/kampe/2025-2026...avn-21-02-2026
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Sikke en skuffelse! Den skulle jeg lige sove på. Indstillingen og intensiteten var en helt anden en mod FCM. Vi var klart det bedste hold.

McCoy og JBA er det fedeste midterforsvar længe, og NB skal stå tidligt op for at få pladsen igen.

Vi mangler forstærkninger til: VB (en profil), midtbanen (kvalitet til bredden), offensiven (kvalitet til bredden).
                    Jeg er på linje her.
                    Det eneste jeg lige vil indskyde er at NB's nemmete vej tilbage på holdet er ved at McCoy skubbes ud på VB, så vi kam få smidt Adam af holdet. Han er den eneste som spiller under niveau igår. Alle andre synes jeg faktisk spiller fremragende igår.
                    Vi er desværre for uskarpe og burde have lavet målet til 3-0. I stedet mistes kontrollen af deres 2-1 scoring, hvor de får blod på tanden og vores træthed melder sig.

Mega utur, men det må og skal være kalkuleret. Der er ikke investeret nok i truppen til at man kunne forvente top 6 med det udgangspunkt man kendte fra efterårets afslutning.
                    Vi har 1 karantæne, Grot ude samt Bonde som ikke har spillet i 15 måneder. Alligevel er vi så tynde at Zorniger kun tør skifte 3 mand. Det er for skrøbeligt, og det skal TB og Nagel skabe råderum og være dygtige til at gøre noget ved, så bredden styrkes. Kvaliteten fra de 11 startende synes jeg klart er tilstrækkelig med undtagelse af Adam, som laver enormt mange fejl. Derudover er jeg også enig i at det er fremme på banen der skal være alternativer så Arp, som virkelig lægher en kæmpe arbejdsindsats kamp efter kamp, kan tages ud med 15 min, så han ikke som i efteråret brænder lidt ud, fordi der drives rovdrift på ham.

Comment

https://www.tv2fyn.dk/

Åh nej OB. I kan fandme snart ikke pille i en lort med en gren uden at ødelægge begge dele.
                      Det er egne fans for pokker i er intet uden os. Og så skal vi se på en masse FCK halstørklæder på langsiden hundehoveder.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Åh nej OB. I kan fandme snart ikke pille i en lort med en gren uden at ødelægge begge dele.
                        Det er egne fans for pokker i er intet uden os. Og så skal vi se på en masse FCK halstørklæder på langsiden hundehoveder.
                        Det er så sindssygt, og det gør mig så rasende. Jeg blev selv tjekket i hoved og røv, og skulle, ligesom mod Brøndby, sidde på Barfoed omringet af en masse FCK fans. og så må man ikke en gang have en Manchester United trøje på. Det er simpelthen under al kritik, men det sker jo desværre gang efter gang. Pinligt OB

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

I hvert fald kampe der skal vindes hvis man vil i top6.

Men nu ser FCN og SJE så ud til at skulle spille top6.
                          Jep, det ville de ikke gøre hvis vi havde fået 9 point i stedet for 1 i de tre hjemmekampe.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

hørte det omtalt i SFÅs gennemgang af kampen.

Angiveligt derfor der var de lange køer foran stadion, der var snak om der skulle ske noget (pyro) og så er man åbenbart gået helt i selvsving, angiveligt nogle PSV "sympatisører" der er kommet til Odense for at lave pyro-show... - formår så på ingen måde at stoppe fyrværkeriet og 5 min før kampstart dropper de så åbenbart al kontrol da de ellers ikke vil kunne nå at få folk ind.

Det er jo total amatør time det der.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

hørte det omtalt i SFÅs gennemgang af kampen.

Angiveligt derfor der var de lange køer foran stadion, der var snak om der skulle ske noget (pyro) og så er man åbenbart gået helt i selvsving, angiveligt nogle PSV "sympatisører" der er kommet til Odense for at lave pyro-show... - formår så på ingen måde at stoppe fyrværkeriet og 5 min før kampstart dropper de så åbenbart al kontrol da de ellers ikke vil kunne nå at få folk ind.

Det er jo total amatør time det der.
                              Da FCK løber på banen, der er der en gruppe mennesker som rejser sig på Barfoed tribunen, og viser deres FCK halstørklæder. Der står vagter nede foran og kigger direkte op på dem, men som intet gør ved det. Hvorfor i alverden så bruge penge på at have vagter, hvis de alligevel ikke gør noget, når fans skider på retningslinjerne?

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Da FCK løber på banen, der er der en gruppe mennesker som rejser sig på Barfoed tribunen, og viser deres FCK halstørklæder. Der står vagter nede foran og kigger direkte op på dem, men som intet gør ved det. Hvorfor i alverden så bruge penge på at have vagter, hvis de alligevel ikke gør noget, når fans skider på retningslinjerne?
                                hvorfor griber vagterne ikke ind overfor dem der står for pyroshowet? giver dem en ordenlig bøde og karantæne - nu bliver det vel OB der får en bøde på 150.000 - måske en lukning af RMN eller dele af den.

Comment

Working...
                                X