Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCK

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Jeg forudser et par kæmpe misforståelser i det forsvar. Frygter vi får en snitter ala mod Fcm.
    Har billet men ved ikke engang om jeg gider overvære endnu en massakre. Er fuldstændig tømt på projektet pt.

Venter kun på en ny start efter sommerferien. Det værste er man ikke kan se noget som helst angående den promovere spillestil.
    Hold op hvor har vi spillet 2 tarvelige kampe efter juleferien.
    Så i mod og medgang....der er du mest med...vi er oprykkerne..havde du forventet top 3 ??? Ærlig talt så bliver jeg lidt provokeret af den holdning....jeg støtter op 110 - sjovt bliver det næppe men let's go

Comment

Interview med Max Ejdum inden FCK-kampen - OBstruktion

Comment

Selvfølgelig helst en sejr. Men vil være lige så glad, hvis spillerne viser samme attitude som i anden halvleg mod FCM. Uanset resultatet.

Comment

Der ser ud til at komme mange i dag. Skulle have en ekstra billet, og der er kun få ledige pladser. Så skuf os ikke. Sørg nu for at komme med energi fra første minut, så vi ikke igen er slået allerede ved halveg.

Comment

Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

Så i mod og medgang....der er du mest med...vi er oprykkerne..havde du forventet top 3 ??? Ærlig talt så bliver jeg lidt provokeret af den holdning....jeg støtter op 110 - sjovt bliver det næppe men let's go
            Top 3? Havde ikke forventet top 6 på nogen måder. Spillet er det jeg går op i. Synes det er bekymrende så lidt der bliver flyttet.
            Vi har jo efterhånden en spillestil der minder om dengang Kent Nielsen var træner.
            Det eneste jeg håber på er overlevelse, men havde godt nok troet vi var nået længere med spillestilen.
            Jeg kan ikke genkende en stil der rimer på Zorniger.

Comment

Jeg forudser et par kæmpe misforståelser i det forsvar. Frygter vi får en snitter ala mod Fcm.
              Har billet men ved ikke engang om jeg gider overvære endnu en massakre. Er fuldstændig tømt på projektet pt.

Venter kun på en ny start efter sommerferien. Det værste er man ikke kan se noget som helst angående den promovere spillestil.
              Vi bliver helt sikker ikke overmatchet. Selvfølgelig er det ikke de bedste betingelser med den ny sammensat cf men McCoy er duelstærk og kommer med energi. Hamn skal bare passe på ikke at begå straffe med den emotionale og rustikale tilgang han har. Frispark på højre siden eller i feltet gør en stor forskel....
              Tror på sejr og en fantastisk eftermiddag.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Gomez på bænken så åbenbart klar for en indhop.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

https://campo.dk/2026/02/21/fck-fans...-foer-ob-brag/
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

BT:

Kaos foran stadion
                    TV 3 Sport har lige vist billeder af flere hundrede meter lange køer foran Odense Stadion. Folk er først kommet sent på grund af kulden.

Der er kun 20 minutter til kampstart, men gad vide, om startfløjt ikke bliver rykket med et kvarter?

———-

Vanvittigt mange FCK-fans er dukket op
                    De fylder nærmest hele endetribunen. De dårlige resultater kan ikke ses på støtten til FCK.
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      BT:

Kaos foran stadion
                      TV 3 Sport har lige vist billeder af flere hundrede meter lange køer foran Odense Stadion. Folk er først kommet sent på grund af kulden.

Der er kun 20 minutter til kampstart, men gad vide, om startfløjt ikke bliver rykket med et kvarter?

———-

Vanvittigt mange FCK-fans er dukket op
                      De fylder nærmest hele endetribunen. De dårlige resultater kan ikke ses på støtten til FCK.
                      De har vel det område de plejer at ha, FCK fansene.. Intet nyt i de fylder det de gør. BT går ikke til fodbold i Odense åbenbart.

Comment

Top 3? Havde ikke forventet top 6 på nogen måder. Spillet er det jeg går op i. Synes det er bekymrende så lidt der bliver flyttet.
                        Vi har jo efterhånden en spillestil der minder om dengang Kent Nielsen var træner.
                        Det eneste jeg håber på er overlevelse, men havde godt nok troet vi var nået længere med spillestilen.
                        Også meget nemmere at støtte hjemmefra sofaen jobliv hellere der....så støtter vi andre op uanset vores spil

Comment

Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

Også meget nemmere at støtte hjemmefra sofaen jobliv hellere der....så støtter vi andre op uanset vores spil
                          Åhh lille fyr. Jeg stod skam på tribunen som jeg altid gør. Mon ikke jeg har set et par hundrede kampe mere end dig fyr.

Comment

Synes kampen i dag var meget stærkt og kan betegnes som en opstandelde af en spillestil med kompakt ved og sekvenser af højt pres.
                            - Norbert Elgert -

Comment

Jeg så ikke mange misforståelser nede i det forsvar i dag, gjorde du? For mig er det tankevækkende at en 20-årig back og en anden 20-årig midterforsvarer agerer hurtigere og mere rutineret end både Bürgü, Bjørn og Gomez til sammen. I hvert fald i dag. Og at Adam igen udviser total mangel på overblik, når der kommer indlæg fra siden. Det er, overvejende, ikke de unge og urutinerede der begår fejlene, der koster.

Mit bedste råd: Ud med både Bjørn, Bürgü, Gomez og Adam Sørensen. De er totale dødvægte i forhold til resten af holdet. Med al ære og respekt for deres iver og sympatiske luner. Vi bliver i den grad trukket ned af dårlige forsvarsspillere og manglende bredde.

MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

Jeg så ikke mange misforståelser nede i det forsvar i dag, gjorde du? For mig er det tankevækkende at en 20-årig back og en anden 20-årig midterforsvarer agerer hurtigere og mere rutineret end både Bürgü, Bjørn og Gomez til sammen. I hvert fald i dag. Og at Adam igen udviser total mangel på overblik, når der kommer indlæg fra siden. Det er, overvejende, ikke de unge og urutinerede der begår fejlene, der koster.

Mit bedste råd: Ud med både Bjørn, Bürgü, Gomez og Adam Sørensen. De er totale dødvægte i forhold til resten af holdet. Med al ære og respekt for deres iver og sympatiske luner. Vi bliver i den grad trukket ned af dårlige forsvarsspillere og manglende bredde.

MvH ChrisOB
                                Helt enig Chris. Må sige McCoy gjorde det fantastisk i dag. Faktisk bedre end Askou, og bedre end når han er på back pladsen.
                                Tænker dog ikke han får flere chancer der. Men en klar forstærkning ift Bürgy.

Spillemæssigt var det et stort skridt frem i dag. Kan vi holde niveauet når vi møder og Silkeborg? Vi må bare sige det er der de vigtigste point ligger.

Comment

Working...
                                X