Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-FCM 15.2.26
Collapse
X
-
Den spillestil du nævner kræver jo også fysisk stærke spillere. Dem har TB ikke været god til at hente. Adam, Oudrago, Falk og senest Suhonen er jo dårligt 1,5m til sammen.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægAZ har slået på tromme for fysik og rock and roll. Jeg vil igen roligt henføre til, at vi har set tæt på det intet til det. Vi spiller som små skræmte mus i dag.
Vi har en træner, der helt åbent kritiserer spillernes indsats. Den er jeg med på. Det er ikke godt nok.
Men gør han det selv godt nok? Hvor er det store fysiske udtryk, hvor er viljen? Er han og teamet omkring holdet dygtige nok til deres job? Eller er lige præcis de 11 starters vi har bare ikke gode nok til at løbe solen sort og presse og gå i duellerne? Måske det er tid til at se indad. Fodbold er ikke som for 10 og 15 år siden mere.
Fcm smider jo rundt med dem i 1.halvleg.
Comment
-
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Ja, vi var overmatchet på alle punkter. Også trænermæssigt.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
- Likes 1
Comment
-
Nu er det jo ikke kick'n'rush, Zorniger gerne vil spille.Ouedraogo, Falk og Suhonen er på papiret alle glimrende gearet til et høj-intensivt presspil, der kræver høj spilintelligens.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Den spillestil du nævner kræver jo også fysisk stærke spillere. Dem har TB ikke været god til at hente. Adam, Oudrago, Falk og senest Suhonen er jo dårligt 1,5m til sammen.
Fcm smider jo rundt med dem i 1.halvleg.
- Likes 4
Comment
-
Som udgangspunkt ja, pg jeg synes også de fik vist i 2. Halveg at de besidder nogle kvaliteter, slm overskygger det de leverede imod AGF og de første 45 igår, uagtet at FCM også kørte ned i cruise control i 2. Halveg.Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Nu er det jo ikke kick'n'rush, Zorniger gerne vil spille.Ouedraogo, Falk og Suhonen er på papiret alle glimrende gearet til et høj-intensivt presspil, der kræver høj spilintelligens.
Det ligner simpelthen bare at man ikke i sin optakt til foråret har forberedt sig nok på, hvilket tempo vi skal op i, for at kunnne bide skeer med toppen af rækken.
De modstandere vi har mødt i træningskampene har ikke haft samme kvalitet, og jeg håber det blev et wake-up call for alle, at være spillet sidelæns ud af banen imod et skadesramt fcm-hold. Jo de er nok stadig de bedste i rækken uden de 6 de manglede, men afstanden imellem 2 hold som spiller i samme række må aldrig være så stor.
Heldigvis fik vi redder lidt af værdigheden i 2 halveg, og ju håber jeg bare at Zorniger også viser tillid til dem der levere. Niemiec er pivfarlig og har også vist sig giftig i træningskampene. Ind med ham, i stedet for en frustreret Grot, slm skaber så meget ubalance med sit flæberi.
McCoy viste også fin energi og optimisme ift. en Adam Sørensen, som grinte hovedrystende over at blive skiftet ud efter 30 min. Tror alle på stadion bare talte ned til, hvornår Zorniger fik nok af han konstante panikbolde frem i banen krydret med livsfarlige fejl. Ud med ham
Comment
-
Falk nævnte i interview i går i pausen at de nok ikke var “mødt ind” til første halvleg. Det har vi hørt og set mange gange før med OB.
Det kan jo ikke passe at man ikke “ møder ind” til en kamp mod et tophold og det faktum at man har mulighed for at spille sig i top 6. Det er simpelthed for dårligt. Man snakker om vinderkultur og god stemning i truppen. Det kan jo ikke nytte noget at man først efter en opsang og bagud 4-0 begynder at kæmpe lidt.
Den vinderkultur jeg troede var kommet i slutningen af efteråret er helt væk. Opstarts træningen og de kampe man har spillet må have været for dårlig. Vi pisser det væk i Århus og er helt væk i 1 halvleg i går.
Hvis vi kan samles os sammen og Zorniger tør bruge Macoy i stedet for Adam S og Niemiec i stedet for Groth der jo er en humørspiller. Så kan vi slå FCK det er i dyb krise. Kan vi så også få 3 point i sidste kamp. Så er top 6 stadig en mulighed. Jeg ved at andre resultater skal flaske sig, men intet er afgjort endnu.
- Likes 2
Comment
-
Nej, vi har jo åbenbart indført en overvinderkultur som TB og mange herinde påstår.... måske højt humør i Ådalen, men pinagtige indsatser på stadionOprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægFalk nævnte i interview i går i pausen at de nok ikke var “mødt ind” til første halvleg. Det har vi hørt og set mange gange før med OB.
Det kan jo ikke passe at man ikke “ møder ind” til en kamp mod et tophold og det faktum at man har mulighed for at spille sig i top 6. Det er simpelthed for dårligt. Man snakker om vinderkultur og god stemning i truppen. Det kan jo ikke nytte noget at man først efter en opsang og bagud 4-0 begynder at kæmpe lidt.
Den vinderkultur jeg troede var kommet i slutningen af efteråret er helt væk. Opstarts træningen og de kampe man har spillet må have været for dårlig. Vi pisser det væk i Århus og er helt væk i 1 halvleg i går.
Hvis vi kan samles os sammen og Zorniger tør bruge Macoy i stedet for Adam S og Niemiec i stedet for Groth der jo er en humørspiller. Så kan vi slå FCK det er i dyb krise. Kan vi så også få 3 point i sidste kamp. Så er top 6 stadig en mulighed. Jeg ved at andre resultater skal flaske sig, men intet er afgjort endnu.
- Likes 1
Comment
-
Projekt Zorniger er stendødt. Det er ledelsens arbejde også. Skræmmende som vi er blevet skilt ad i de 2 første kampe. Havde forventet mere på nuværende tidspunkt af sæsonen.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægDet er gammeldags og forkert, at en fysisk spillestil kræver store brød. Det kræver vilje og indstilling og korrekt taktik.
Det, vi har set fra AZ + team, har været under forventning.
Er det 6 eller 7 kampe hvor bunden fuldstændig er gået ud af holdet efter 20 runder?
- Likes 2
Comment
-
Niemich og Ganaus minder for meget om hinanden. Skal Niemich starte bliver det på bekostning af Ganuas - der var nok en grund til at det var ham der blev skiftet ud i går og ikke Grot.Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægFalk nævnte i interview i går i pausen at de nok ikke var “mødt ind” til første halvleg. Det har vi hørt og set mange gange før med OB.
Comment
-
Jeg kan godt forstå at folk er frustrerede efter især 1. Halvleg i går. Men jeg vil sige, at den optimisme, der var opbygget i slutningen af efteråret jo var på baggrund af kampe mod hold på OBs niveau eller lavere. Hold som vi tidligere havde problemer med at slå. Så møder vi de to hold, som pointmæssigt og spillemæssigt er resten af ligaen totalt overlegne og vi ser skidt ud. Jeg synes på ingen måde at det er overraskende. Så jeg vil opfordre til at slå lidt koldt vand i blodet med at dømme AZ og ledelsens arbejde stendødt. Hvis vi taber de næste to klart er der måske faresignaler. Men synes lidt vi glemmer at OB stadigvæk er et oprykkerhold.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Projekt Zorniger er stendødt. Det er ledelsens arbejde også. Skræmmende som vi er blevet skilt ad i de 2 første kampe. Havde forventet mere på nuværende tidspunkt af sæsonen.
Er det 6 eller 7 kampe hvor bunden fuldstændig er gået ud af holdet efter 20 runder?
- Likes 7
Comment
Comment