Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCM 15.2.26

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

…..jeg ved det måske er lidt hårdt dømt men synes Adam Sørensen koster de første to mål …kan godt være han indimellem er go offensivt men han er sgu dyr defensivt

……men alt i alt er der ikke mange der kan være sig selv bekendt i dag
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
    2025 stadig med armene over kors

Comment

Jona Niemiec var bedste mand. Han kan være sin indsats bekendt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
        …..jeg ved det måske er lidt hårdt dømt men synes Adam Sørensen koster de første to mål …kan godt være han indimellem er go offensivt men han er sgu dyr defensivt

det er jo bare heller ikke godt nok, at han indimellem er god offenssivt.

Vil man noget næste sæson - så kan Adam ikke være starter i min bog, en fin breddespiller, indskifter eller starter mod de mindre hold - men vi skal klart forstærkes på den position.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det er jo bare heller ikke godt nok, at han indimellem er god offenssivt.

Vil man noget næste sæson - så kan Adam ikke være starter i min bog, en fin breddespiller, indskifter eller starter mod de mindre hold - men vi skal klart forstærkes på den position.
          .... Enig bortset fra det allerede skulle være sket
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
          2025 stadig med armene over kors

Comment

Adam Sørensen er den ringeste back i ligaen. Kan intet andet end at løbe.

MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Man har da intet lært fra forårssæsonen….og at hundredvis, ifølge campeo.dk, udvandret i pausen tegner et tydeligt billede.

vi har intet at gøre i top 6 og det kommer til at blive et kommende transfervindue med stort ind og udskiftning…og nok en sæson 26/27 op ad bakke.

hvor andre klubber i superligaen, har taget kvantespring i retning af toppen og hold vi skulle sammenligne os med, har stabiliseret sig…..ses der stadig usikkerhed og usammenhængenhed i spil og stil.

Det mig en gåde at det har taget 15 år af uduelighed på alle parametre, at komme hertil og stadig så famler man i blinde….det virker til at håbet er udsat indtil videre og ørkenvandringen fortsætter .

Vi kommer ikke udenom at kvalitets spillere koster penge, og nok mere end man er villig til at investere og så længe man hænger sin hat på at det nok går og vi er inde i en opbyggende proces/fase osv. så er klubben ikke gearet til mere end det det har været de sidste 15 år….et top 6 bund hold……

Comment

.... Enig bortset fra det allerede skulle være sket
                svært at være uenig i.

Comment

Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                  Man har da intet lært fra forårssæsonen….og at hundredvis, ifølge campeo.dk, udvandret i pausen tegner et tydeligt billede.

vi har intet at gøre i top 6 og det kommer til at blive et kommende transfervindue med stort ind og udskiftning…og nok en sæson 26/27 op ad bakke.

hvor andre klubber i superligaen, har taget kvantespring i retning af toppen og hold vi skulle sammenligne os med, har stabiliseret sig…..ses der stadig usikkerhed og usammenhængenhed i spil og stil.

Det mig en gåde at det har taget 15 år af uduelighed på alle parametre, at komme hertil og stadig så famler man i blinde….det virker til at håbet er udsat indtil videre og ørkenvandringen fortsætter .

Vi kommer ikke udenom at kvalitets spillere koster penge, og nok mere end man er villig til at investere og så længe man hænger sin hat på at det nok går og vi er inde i en opbyggende proces/fase osv. så er klubben ikke gearet til mere end det det har været de sidste 15 år….et top 6 bund hold……
                  særligt ikke hvis spillerne ikke kan finde ud af at møde op i første halvleg. Altså så bliver vi sgu da udspillet af alle - uanset om det er top- eller bund 6.

Er alle klar og møder op - så har vi en fin start 11 og med et par fine indskiftningsmuligheder, og kan spille op med stort set alle hold, vil nok stadig tabe til top holdene - men uden at blive udspillet på den måde som vi gjorde i første.

Men vi er slet slet ikke gode nok til at vi kan gå ind til en kamp på den måde som i dag - og så forvente at få noget med.

Comment

Vi møder ikke op i første halvleg det tydeligt for enhver.
                    Til gengæld så gør Zorningers taktik det heller ikke nemt for os, det er simpelthen dømt til at fejle.

Hvis Grot skal starte i et to mands angreb, så skal vi enten møde et hold med en 4 bagkæde, eller bare stå totalt lavt.
                    Det er så usandsynligt nemt at spille uden om vores første pres, fordi Grot gang op gang!!! Starter sit pres for sent.

Og når vi så kommer i vores diamant, så ved modstanderne jo umærket godt, at de skal køre på vores backs.
                    Der kommer FCM så med to kanter der til sammen bliver salg på plus 150 mio, mod vores backs som har niveauet til 1 division for AS og bund/midt for Owuso.
                    Og det værste er næsten at når de så er forbi AS, så er det Burgy der står der…..

Vores hold står fuldstændig blottet i dag, uden nogen hjælp fra deres cheftræner i det taktiske.
                    Ja indstillingen var lort, men denne kamp var tabt på taktikbrættet

Iøvrigt ville det også klæde Zorninger engang imellem at tage noget fucking ansvar for de her afklapsninger..
                    Last edited by Mfriise; i går, 19:31.

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

AZ har råbet på en ny venstrebenet længe. Det er ikke kun indsatsen i dag. AS har været for dårlig længe.
                      Adam Sørensen er helt og aldeles væk defensivt, og har fra start været et dårligt indkøb, lige som Gomez, og Bürgy hører de til i Okosun klassen.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Jeg hader at brokke mig over dommere... Men de gør sgu efterhånden alt for at få mig til det.
                        Gæt hvorfor danske dommere kun får ganske ubetydelige kampe internationalt.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

Comment

Var Falk ikke lidt heldig med at han ikke fik et rødt kort, på den tackling som han laver på Junior Ze til sidst i kampen

Comment

Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg

Som jeg efterhånden har påpeget utallige gange. Kan ikke hjælpe OB kører i 3.gear, når modstanderne kører i 4. eller 5.gear

Ja vi er et bedre sted end for et år siden. Og jeg tror også vi overlever.
                            Men jeg ser ikke OB være et sted til sommer, hvor vi for alvor kan tro på top 6.

Comment

Nu har fået fået nr whatever kæmpe sæk, af et top 6 hold i sæsonen, og gentager derfor min tidligere tese om, at vi INTET har i top 6 at gøre, også selvom at flasker sig og vi sniger os, i min bog, heldigt videre.

Adam Sørensen siger sig selv.
                              Myhra ser også ekstremt svag ud ved 0-3 og 0-4.
                              Bürgy kan slet ikke være med, når der går så hurtigt som i dag.

.. også er den diamant halløj uden kanter, når vores backs ikke er med i spillet, alt for nem at spille på siderne.
                              Det vidste vi godt på forhånd med den spillestil, men det er nu engang det man har valgt med Zorniger, men det er en stil der kræver de rigtigt spillere og langt mere boldbesiddelse.

Der skal hentes en del nye forsvarsspillere, hvis vi har ambitioner om mere i næste sæson.
                              .. og så bør vi efterhånden også kigge på om Myhra har toppet inden hans stress periode.

i dag var pinligt for alle, at blive skilt ad for gud ved hvilken gang. Det er nu 2 kampe i streg hvor vi er totalt over matchet.
                              .. alle ved at FCK ikke bliver ved med at tabe - dem har vi næste gang.

Glem alt op det top seks i år.

Comment

AZ har slået på tromme for fysik og rock and roll. Jeg vil igen roligt henføre til, at vi har set tæt på det intet til det. Vi spiller som små skræmte mus i dag.

Vi har en træner, der helt åbent kritiserer spillernes indsats. Den er jeg med på. Det er ikke godt nok.

Men gør han det selv godt nok? Hvor er det store fysiske udtryk, hvor er viljen? Er han og teamet omkring holdet dygtige nok til deres job? Eller er lige præcis de 11 starters vi har bare ikke gode nok til at løbe solen sort og presse og gå i duellerne? Måske det er tid til at se indad. Fodbold er ikke som for 10 og 15 år siden mere.

Comment

Working...
                                X