Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCM 15.2.26

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Den følger jeg også - men når AS bliver flået ud efter en halv time, tror jeg alvoren er gået op for både Troels, Niels og resten af sjakket. Og jeg tror nu altså nok, vi skal få vores hyr med bare at spadsere igennem nedrykningsspillet. Jeg tænker heller ikke, det styrker troen på egne evner at blive kørt over hver weekend mod top5.
    Jeg vil HÅBE det gør, men jeg tror ikke alvoren går sådan seriøst op for dem, bare fordi AS bliver skiftet ud. Der skal mere til end det.

Comment

Er jeg den eneste som er begyndt at kigge på afstanden til Fredericia? De har trods alt Randers og Silkeborg i de sidste to kampe….

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
        Hvordan kan pibekoncerten ikke være større? Er folk bare helt apatiske?
        BT:

“14 minutter siden Pinlige scener: Folk skrider

OB-fansene er i chok over det, der er sket i første halvleg.

Og flere har allerede forladt stadion. De har set NOK!

Det er helt, helt elendigt af Zornigers mandskab, det her.

Jakob Kløcker​“
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Dét tror jeg så heller ikke kommer til at ske. SÅ gode er sønderjydske ikke, FCN hvis de sniger sig med, eller FCK i deres nuværende forfatning - kan godt være vi taber, men tror ikke på de kommer til at køre os rundt. Det vil være AGF og FCM - men de vil kunne gøre ondt på alle hold.

Sniger vi os med - så er en 4. plads altså i spil. Sønderjydske skal også møde AGF og FCM...
          Brøndby har også savet os over i begge kampe.

Comment

Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

15 års ørkenvandring har netop gjort os apatiske.......
            Nej, nej, nej.... i "TB we trust! !

Comment

Den her 45 minutter var vel sæsonens dårligste præstation.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg

Jeg vil HÅBE det gør, men jeg tror ikke alvoren går sådan seriøst op for dem, bare fordi AS bliver skiftet ud. Der skal mere til end det.
                AZ har råbet på en ny venstrebenet længe. Det er ikke kun indsatsen i dag. AS har været for dårlig længe.

Comment

Er jeg den eneste som er begyndt at kigge på afstanden til Fredericia? De har trods alt Randers og Silkeborg i de sidste to kampe….
                  ja

Altså skulle de slå SIF og RFC - så holder vi jo de to hold under os...så ifht at sikre overlevelse er jeg på ingen måde bekymret. Det er AGF og FCM vi har spillet mod - når vi møder Vejle, Fredericia og Silkeborg skal der nok komme point nok på kontoen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

BT:

“14 minutter siden Pinlige scener: Folk skrider

OB-fansene er i chok over det, der er sket i første halvleg.

Og flere har allerede forladt stadion. De har set NOK!

Det er helt, helt elendigt af Zornigers mandskab, det her.

Jakob Kløcker​“
                    forståeligt - Kold søndag i februar, holdet møder ikke op og har reelt tabt kampen efter 13 min. altså så kan jeg da godt forstå man hellere vil hjem i varmen

Comment

Og ikke et eneste gult kort eller noget der minder om fight. Vi trækker os og taber alle dueller.
                      Jeg vil se hårde tacklinger og vilje i 2. Halvleg. Folk har sku stået og skovlet sne frivilligt, så kampen kunne spilles. Og så spiller man SÅ dårligt? Fans burde få betalt deres billet.

Comment

AZ har råbet på en ny venstrebenet længe. Det er ikke kun indsatsen i dag. AS har været for dårlig længe.
                        Ja, indimellem spiller Adam ja en rigtig god kamp. Men kommer i hver kamp med store fejl
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

Comment

Hvordan kan pibekoncerten ikke være større? Er folk bare helt apatiske?
                          Enig - de skulle være blevet hjemme og brokke sig på forum i stedet.

Comment

Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                            Og ikke et eneste gult kort eller noget der minder om fight. Vi trækker os og taber alle dueller.
                            Jeg vil se hårde tacklinger og vilje i 2. Halvleg. Folk har sku stået og skovlet sne frivilligt, så kampen kunne spilles. Og så spiller man SÅ dårligt? Fans burde få betalt deres billet.
                            Synes Askou er eneste undtagelse. Han viser viljen og robusthed.
                            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg

Enig - de skulle være blevet hjemme og brokke sig på forum i stedet.
                              Ja jeg var lige forhindret i at komme i dag, jeg skammer mig meget

Comment

Brøndby har også savet os over i begge kampe.
                                det rigtigt - så må vi også øve os mod dem.

Vi har jo alle været nærmest i svimer over hvor stærk vores midtbane så ud i slutningen af efteråret. Den var stærk, systemskifte; Falk, Ejdum, Arp og Ouedraogo - de kunne bare noget. Og nu ser vi hvordan vi bliver spist.

Comment

Working...
                                X