Oprindeligt indsendt af kroggaard
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-FCM 15.2.26
Collapse
X
-
BT:Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægHvordan kan pibekoncerten ikke være større? Er folk bare helt apatiske?
“14 minutter siden Pinlige scener: Folk skrider
OB-fansene er i chok over det, der er sket i første halvleg.
Og flere har allerede forladt stadion. De har set NOK!
Det er helt, helt elendigt af Zornigers mandskab, det her.
Jakob Kløcker“"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Brøndby har også savet os over i begge kampe.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Dét tror jeg så heller ikke kommer til at ske. SÅ gode er sønderjydske ikke, FCN hvis de sniger sig med, eller FCK i deres nuværende forfatning - kan godt være vi taber, men tror ikke på de kommer til at køre os rundt. Det vil være AGF og FCM - men de vil kunne gøre ondt på alle hold.
Sniger vi os med - så er en 4. plads altså i spil. Sønderjydske skal også møde AGF og FCM...
Comment
-
jaOprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægEr jeg den eneste som er begyndt at kigge på afstanden til Fredericia? De har trods alt Randers og Silkeborg i de sidste to kampe….
Altså skulle de slå SIF og RFC - så holder vi jo de to hold under os...så ifht at sikre overlevelse er jeg på ingen måde bekymret. Det er AGF og FCM vi har spillet mod - når vi møder Vejle, Fredericia og Silkeborg skal der nok komme point nok på kontoen.
- Likes 2
Comment
-
forståeligt - Kold søndag i februar, holdet møder ikke op og har reelt tabt kampen efter 13 min. altså så kan jeg da godt forstå man hellere vil hjem i varmenOprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
BT:
“14 minutter siden Pinlige scener: Folk skrider
OB-fansene er i chok over det, der er sket i første halvleg.
Og flere har allerede forladt stadion. De har set NOK!
Det er helt, helt elendigt af Zornigers mandskab, det her.
Jakob Kløcker“
Comment
-
Ja, indimellem spiller Adam ja en rigtig god kamp. Men kommer i hver kamp med store fejlOprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
AZ har råbet på en ny venstrebenet længe. Det er ikke kun indsatsen i dag. AS har været for dårlig længe."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Synes Askou er eneste undtagelse. Han viser viljen og robusthed.Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægOg ikke et eneste gult kort eller noget der minder om fight. Vi trækker os og taber alle dueller.
Jeg vil se hårde tacklinger og vilje i 2. Halvleg. Folk har sku stået og skovlet sne frivilligt, så kampen kunne spilles. Og så spiller man SÅ dårligt? Fans burde få betalt deres billet."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
det rigtigt - så må vi også øve os mod dem.Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
Brøndby har også savet os over i begge kampe.
Vi har jo alle været nærmest i svimer over hvor stærk vores midtbane så ud i slutningen af efteråret. Den var stærk, systemskifte; Falk, Ejdum, Arp og Ouedraogo - de kunne bare noget. Og nu ser vi hvordan vi bliver spist.
Comment
Comment