Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCM 15.2.26

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Men det har vi jo ikke gjort, så du slår vel selv hovedet på sømmet. Og jeg stopper selvfølgelig ikke med at komme med min holdning her på debatforummet, ligesom du selvfølgelig må komme med din. Måske du skal tillægge “stop nu” lidt mindre værdi.
    naturligvis - jeg er bare lidt træt af man vil give op på forhånd, vi kan tabe 10 - 0 i dag og stadig være i spil til top 6 med sejre i de sidste to kampe. Det er nr 1 og nr 2 vi har startet ud med - og tydeligvis er vi ikke kommet godt fra start efter juleferien. Men altså - det er da ingen grund til at give op allerede nu.

Kan vi så "gøre" os i top 6? måske ikke - men det er stadig den hurtigste måde at sikre overlevelse på. Det vil også sikre os nogle flere kampe mod bedre modstandere, som vi kan øve os på.

Vi sluttede efteråret fint af - troede at nu var vi på rette vej, men kig på programmet det var midt- til bund hold vi rendte ind i der, og 10 kampe i nedrykningsspillet vil kunne bringe den samme tro ind i truppen, når man så rammer FCM i første runde efter sommerpausen så får man endnu et hak i tuden.

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
    Det skal blive spændende at se Zornigers interview efter kampen
    Jeg hørte ham sige, vi spillede en god 1. halvleg mod AGF. Og hvem er jeg til at vurdere det, men enig var jeg ikke. Så mon ikke han vil sige, at vi var i ok kontrol og lidt uheldige med straffesparket?

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg

Hvilke fantastiske OB-aktioner er det du mener han skulle kommentere i stedet?
    Ingen, men derfor må jeg vel godt slukke for lyden hvis jeg synes han er anstrengende at høre på.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Det skal blive spændende at se Zornigers interview efter kampen

Leave a comment:

• Larsbo79
    replied
    Vi bliver jo totalt udspillede, vi skal ikke snakke om Top 6 mere

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hvad så?, er du nu både formand for Mads Junker og Morten Bruuns fanklub?.

Leave a comment:

• Lunderbaum
    replied
    Kan ikke se noget i dag, men var lige inde og smugkigge på flashscore. 0-3 efter en halv time. Et lille spinkelt håb om top 6 er reduceret tilbage til kampen om at undgå nedrykning. Målsætning fra dag 1 i tilbagevendende i superligaen.

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Godt vi prioriterede kontinuitet transfervinduet

…..nå men hvis FCM ikke strammer grebet og vi holder niveauet kan vi med lidt held nøjes med at tabe en 6-7-0

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det bliver tenniscifre
    det handler også lidt om om man skal erkende nederlaget allerede nu og så forsvare nederlaget - så man ikke taber for stort. Eller stadig have en eller anden tro på man kan vende det og gå efter at få scoret.

Jeg tog mig en morfar - og sov lidt for længe, og så var vi allerede bagud 2-0 inden jeg fik tændt - har vi været så dårlige eller også ramt af uheld? Syntes jeg kan forstå straffesparket var et tyndt VAR et af slagsen

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg kan så finde en del kampe mod svagere modstandere hvod vi snildt burde kunne have sikret os point nok til at top 6 var sikret allerede nu.

Det handler ikke nødvendigvis om at vi taber til AGF eller FCM - men man skal være klar mod Vejle og Silekborg...og Randers.

Og vi kan altså stadig nå top 6 selv med et nederlag i dag - så stop nu selv.
    Men det har vi jo ikke gjort, så du slår vel selv hovedet på sømmet. Og jeg stopper selvfølgelig ikke med at komme med min holdning her på debatforummet, ligesom du selvfølgelig må komme med din. Måske du skal tillægge “stop nu” lidt mindre værdi.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Hold nu kæft hvor står vi dårligt på banen, det er da grotesk.
    Hvordan kan vi være så dårlige???
    myhra må også gerne redde en bold.
    Han havde en redning....

Leave a comment:

• Rapand
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Har slukket for lyden. Orker ikke høre Morten Bruun der sidder og hiver sig selv i dilleren over FCM’s spil.
    Hvilke fantastiske OB-aktioner er det du mener han skulle kommentere i stedet?

Leave a comment:

• El New York
    replied
    Hold nu kæft hvor står vi dårligt på banen, det er da grotesk.
    Hvordan kan vi være så dårlige???
    myhra må også gerne redde en bold.

Leave a comment:

• tjdebat
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg kan så finde en del kampe mod svagere modstandere hvod vi snildt burde kunne have sikret os point nok til at top 6 var sikret allerede nu.

Det handler ikke nødvendigvis om at vi taber til AGF eller FCM - men man skal være klar mod Vejle og Silekborg...og Randers.

Og vi kan altså stadig nå top 6 selv med et nederlag i dag - så stop nu selv.
    enig, men det er måde det sker på idag…

Leave a comment:

• anglicantian
    replied
    Kan man ikke lave tilskuer optøjer og blive taberdømt 0-3??

Leave a comment:

Working...
X