Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCM 15.2.26

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Ifølge Troels kunne man ikke hente andre spillere i 1. Div end folk som Bonde, Bürgy, Sørensen og Grot fordi, at det skulle være spillere som også ville være gode i Superligaen.
    Men du må også give ham at det er spillere som ham bevist sig i Superligaen.

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Spekulerer på hvad OB har betalt i entre for at komme ind idag?

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

altså det har hele tiden været et spinkelt håb. Men et nederlag i dag ændre ikke på det - det spinkle håb lever endnu.

Det har hele tiden drejet sig om ihvertfald 4 point - men nok nærmere 6p hvis vi skulle snige os med. Det kan stadig nås - de andre hold har svære programmer og mødes indbyrdes.

Men havde da været rart at det så ud som om vi kunne præstere...det er nok det der bekymre mest. At tabe til de to tophold - det kan let forekomme
    Men det er jo præcis måden, det sker på, der er bekymrende og som fjerner troen. Og nu 0-4…

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Vi lader simpelthen Brumado, en notorisk dårlig målscorer, score et hattrick mod os på en halvleg….
    Last edited by Wessels er en mur; 15-02-2026, 16:45.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg
    Kan ikke se noget i dag, men var lige inde og smugkigge på flashscore. 0-3 efter en halv time. Et lille spinkelt håb om top 6 er reduceret tilbage til kampen om at undgå nedrykning. Målsætning fra dag 1 i tilbagevendende i superligaen.
    altså det har hele tiden været et spinkelt håb. Men et nederlag i dag ændre ikke på det - det spinkle håb lever endnu.

Det har hele tiden drejet sig om ihvertfald 4 point - men nok nærmere 6p hvis vi skulle snige os med. Det kan stadig nås - de andre hold har svære programmer og mødes indbyrdes.

Men havde da været rart at det så ud som om vi kunne præstere...det er nok det der bekymre mest. At tabe til de to tophold - det kan let forekomme

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

naturligvis - jeg er bare lidt træt af man vil give op på forhånd, vi kan tabe 10 - 0 i dag og stadig være i spil til top 6 med sejre i de sidste to kampe. Det er nr 1 og nr 2 vi har startet ud med - og tydeligvis er vi ikke kommet godt fra start efter juleferien. Men altså - det er da ingen grund til at give op allerede nu.

Kan vi så "gøre" os i top 6? måske ikke - men det er stadig den hurtigste måde at sikre overlevelse på. Det vil også sikre os nogle flere kampe mod bedre modstandere, som vi kan øve os på.

Vi sluttede efteråret fint af - troede at nu var vi på rette vej, men kig på programmet det var midt- til bund hold vi rendte ind i der, og 10 kampe i nedrykningsspillet vil kunne bringe den samme tro ind i truppen, når man så rammer FCM i første runde efter sommerpausen så får man endnu et hak i tuden.
    Der er ikke noget, jeg ville ønske mere, end at vi kom i top 6. Men den måde, vi er blevet skilt ad mod AGF og nu mod FCM gør, at jeg med bedste vilje ikke kan tro, vi lige napper SFJ og FCK i de næste 2 kampe. Og gør vi det, æder jeg mine ord og ligger mig pladask fladt ned.

Leave a comment:

• Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Ifølge Troels kunne man ikke hente andre spillere i 1. Div end folk som Bonde, Bürgy, Sørensen og Grot fordi, at det skulle være spillere som også ville være gode i Superligaen.
    Men du må også give ham at det er spillere som tidligere har bevist sig i Superligaen.

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Du forstår virkelig argumentationens kunst
    Tak, når det kommer fra dig tager jeg det som et kæmpe kompliment ;-)

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Godt vi prioriterede kontinuitet transfervinduet

…..nå men hvis FCM ikke strammer grebet og vi holder niveauet kan vi med lidt held nøjes med at tabe en 6-7-0
    ja - giver ikke meget mening. Kontinuitet giver mening hvis man er ved at opnå noget, har et hold der kan spille sig til noget - og så holder man på profilerne.

Vi skal have bygget op - plus vi potentielt står med flere profiler der er væk til sommer. Man har bare skubbet "lektierne" foran sig endnu en gang

Leave a comment:

• Rapand
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Ingen, men derfor må jeg vel godt slukke for lyden hvis jeg synes han er anstrengende at høre på.
    Det styrer du selv - men jeg er nu ret overbevist om at du stadig havde lyden på hvis OB førte 3-0

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Det er jo også uforsvarligt at vi igen ikke købte en venstrebenet stopper, når Zorniger så åbenlyst vil have både en ny venstre back og en venstrebenet stopper

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Sørensen ud - Yaya ind.

Der skal kigges efter forstærkninger på back pladserne til sommer.

Leave a comment:

• Sheed
    replied

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Hvad så?, er du nu både formand for Mads Junker og Morten Bruuns fanklub?.
    Du forstår virkelig argumentationens kunst

Leave a comment:

• thelin1337
    replied
    ingen vilje eller tro på tingene fra holdet i dag.

Leave a comment:

Working...
X