Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCM 15.2.26

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg er lige gået fra stadion. Der kan jeg ikke huske, hvornår jeg sidst har gjort. Det er simpelthen for koldt til den elendighed. Det var drenge mod mænd.

Vi har gennem år savnet folk med vildskab og power og manglende flinkeskole.

Comment

Vi skifter McCoy Niemiec og Suhonen ind.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Ja, indimellem spiller Adam ja en rigtig god kamp. Men kommer i hver kamp med store fejl
        Genau - derfor har man også længe råbt på en ny venstrebenet verteidiger.

Comment

Nu kommer Uhre ind og han skal nok få lavede et mål i dag

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ja

Altså skulle de slå SIF og RFC - så holder vi jo de to hold under os...så ifht at sikre overlevelse er jeg på ingen måde bekymret. Det er AGF og FCM vi har spillet mod - når vi møder Vejle, Fredericia og Silkeborg skal der nok komme point nok på kontoen.
            Fint nok, sådan har jeg det slet ikke. FCK i næste uge, den kan blive fugl eller fisk, og SønderjyskE ugen efter bliver heller ikke let. Jeg er bare ikke ret tryg, hvis vi går ind i nedrykningsspillet med 3-4 point ned til stregen

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Fint nok, sådan har jeg det slet ikke. FCK i næste uge, den kan blive fugl eller fisk, og SønderjyskE ugen efter bliver heller ikke let. Jeg er bare ikke ret tryg, hvis vi går ind i nedrykningsspillet med 3-4 point ned til stregen
              nej det skal vi da helst heller ikke. Men som sagt vinder FCF mod SIF og RFC - så får de jo ikke point og vi holder dem stadig bag os.

Og vi skal da helt sikkert til at se nogle andre præstationer i de kommende to kampe - ingen grund til at gøre det alt for spændende

Comment

Bürgy, Arp og Ganaus gået ud

Comment

KÆMPE chance til Ejdum

Comment

Og igen ligger Niemcih sig for let ned og appellere for straffe - bliv nu på benene for fanden

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Bürgy, Arp og Ganaus gået ud
                      Det kunne have været hvem som helst. Ingen har præsteret noget i 1. halvleg.

Comment

Har man så byttet rundt så McCoy på venstre, Owusu tilbage på højre og Yaya i midten med Askou?
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Har man så byttet rundt så McCoy på venstre, Owusu tilbage på højre og Yaya i midten med Askou?
                          McCoy i midten. Bojang på venstre.

Comment

Niemich med gode træk - kommer fri, prikker den til Grot - men en dårlig aflevering så det løber ud i ingenting

Comment

Jeg kan ikke lade være med at holde af Niemiec. Han formår altid at skabe noget ravage

Comment

Niemiec med en klasse aktion, men den sidste aflevering lykkedes ikke rigtigt.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X