Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCM 15.2.26

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af sydpark Se indlæg
    Jeg kan da om ikke andet sagtens glæde mig over, at FCM kommer tættere på agf i kampen om guldet... Vi har ikke noget at gøre i top 6 alligevel.
    +1

Leave a comment:

• Oraklet
    replied
    Det er så typisk OB, bedst som man tror det skal nok blive godt , så pisser de det hele væk, det er pinligt ud over alle grænser, det kan jo ikke komme bag på Zorniger at FCM er et godt hold og spiller god fodbold

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

Men du må også give ham at det er spillere som tidligere har bevist sig i Superligaen.
    Ja, og som da havde svært ved fortsat at finde Superliga-klubber der fortsat var villige til at have dem rendende som mere end breddespillere. Men der stod OB heldigvis klar med en masse løn- og transfermillioner.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg har heller ikke den store tro på det kan lykkedes. Men så længe det stadig er muligt, og så forventer jeg at se nogle ændreinger, Zorniger må få strammet op på udtrykket efter to så dårlige kampe.

Og igen så er det bare de absolut to bedste hold vi har mødtes med. FCK er presset og Sønderjydske bør vi kunne spille op med.

Men altså jo ingen grund til at give op på forhånd - hvorfor så overhovedet spille kampene. Tro, tro, tro på sagen
    Der har du ret Men lige nu er det svært. Den præstation i dag er skræmmende

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Det ligner et U16 hold mod et ligahold som har 2 mand mere på banen

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg har heller ikke den store tro på det kan lykkedes. Men så længe det stadig er muligt, og så forventer jeg at se nogle ændreinger, Zorniger må få strammet op på udtrykket efter to så dårlige kampe.

Og igen så er det bare de absolut to bedste hold vi har mødtes med. FCK er presset og Sønderjydske bør vi kunne spille op med.

Men altså jo ingen grund til at give op på forhånd - hvorfor så overhovedet spille kampene. Tro, tro, tro på sagen
    Jeg er ikke uenig. Men igen: udtrykket, måden vi bliver kørt ud af banen på, vi kan ikke holde på bolden over 5 afleveringer. Jeg havde ikke forventet sejre, men et radikalt anderledes udtryk. I så fald havde jeg også stadig haft troen på det.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    min 6 min lagt til første halvleg...træls - vi trænger til pause

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Selv Arp sætter ikke en fod rigtigt i dag...
    Askou er hidtil den eneste som viser en ordentlig præstation

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Der er ikke noget, jeg ville ønske mere, end at vi kom i top 6. Men den måde, vi er blevet skilt ad mod AGF og nu mod FCM gør, at jeg med bedste vilje ikke kan tro, vi lige napper SFJ og FCK i de næste 2 kampe. Og gør vi det, æder jeg mine ord og ligger mig pladask fladt ned.

Leave a comment:

• sydpark
    replied
    Jeg kan da om ikke andet sagtens glæde mig over, at FCM kommer tættere på agf i kampen om guldet... Vi har ikke noget at gøre i top 6 alligevel.

Leave a comment:

• thelin1337
    replied
    voldsomt pinligt

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Vi taber bolden hurtigere end man kan kigge på det...

Leave a comment:

• Fergi
    replied
    Bojang virker godt nok tung

Leave a comment:

• Toke HC
    replied
    Åh ja... Hold kæft nogle amatører !

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    amen altså for helvede - hvad er det også for en måde Ouedraogo lægger bolden af på - man er presset foran eget felt, erobre bolden - så lægge han den 30 cm tilbage til en presset falk - får den igen for der er ikke andre spilmuligheder, FCM erobrer og så står der 4-0....fandme også nogle dårlige beslutninger.

Leave a comment:

Working...
X