Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCM 15.2.26

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Fint nok, sådan har jeg det slet ikke. FCK i næste uge, den kan blive fugl eller fisk, og SønderjyskE ugen efter bliver heller ikke let. Jeg er bare ikke ret tryg, hvis vi går ind i nedrykningsspillet med 3-4 point ned til stregen
    nej det skal vi da helst heller ikke. Men som sagt vinder FCF mod SIF og RFC - så får de jo ikke point og vi holder dem stadig bag os.

Og vi skal da helt sikkert til at se nogle andre præstationer i de kommende to kampe - ingen grund til at gøre det alt for spændende

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ja

Altså skulle de slå SIF og RFC - så holder vi jo de to hold under os...så ifht at sikre overlevelse er jeg på ingen måde bekymret. Det er AGF og FCM vi har spillet mod - når vi møder Vejle, Fredericia og Silkeborg skal der nok komme point nok på kontoen.
    Fint nok, sådan har jeg det slet ikke. FCK i næste uge, den kan blive fugl eller fisk, og SønderjyskE ugen efter bliver heller ikke let. Jeg er bare ikke ret tryg, hvis vi går ind i nedrykningsspillet med 3-4 point ned til stregen

Leave a comment:

• Larsbo79
    replied
    Nu kommer Uhre ind og han skal nok få lavede et mål i dag

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Ja, indimellem spiller Adam ja en rigtig god kamp. Men kommer i hver kamp med store fejl
    Genau - derfor har man også længe råbt på en ny venstrebenet verteidiger.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Vi skifter McCoy Niemiec og Suhonen ind.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Jeg er lige gået fra stadion. Der kan jeg ikke huske, hvornår jeg sidst har gjort. Det er simpelthen for koldt til den elendighed. Det var drenge mod mænd.

Vi har gennem år savnet folk med vildskab og power og manglende flinkeskole.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Brøndby har også savet os over i begge kampe.
    det rigtigt - så må vi også øve os mod dem.

Vi har jo alle været nærmest i svimer over hvor stærk vores midtbane så ud i slutningen af efteråret. Den var stærk, systemskifte; Falk, Ejdum, Arp og Ouedraogo - de kunne bare noget. Og nu ser vi hvordan vi bliver spist.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg

Enig - de skulle være blevet hjemme og brokke sig på forum i stedet.
    Ja jeg var lige forhindret i at komme i dag, jeg skammer mig meget

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Og ikke et eneste gult kort eller noget der minder om fight. Vi trækker os og taber alle dueller.
    Jeg vil se hårde tacklinger og vilje i 2. Halvleg. Folk har sku stået og skovlet sne frivilligt, så kampen kunne spilles. Og så spiller man SÅ dårligt? Fans burde få betalt deres billet.
    Synes Askou er eneste undtagelse. Han viser viljen og robusthed.

Leave a comment:

• Rapand
    replied
    Hvordan kan pibekoncerten ikke være større? Er folk bare helt apatiske?
    Enig - de skulle være blevet hjemme og brokke sig på forum i stedet.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

AZ har råbet på en ny venstrebenet længe. Det er ikke kun indsatsen i dag. AS har været for dårlig længe.
    Ja, indimellem spiller Adam ja en rigtig god kamp. Men kommer i hver kamp med store fejl

Leave a comment:

• El New York
    replied
    Og ikke et eneste gult kort eller noget der minder om fight. Vi trækker os og taber alle dueller.
    Jeg vil se hårde tacklinger og vilje i 2. Halvleg. Folk har sku stået og skovlet sne frivilligt, så kampen kunne spilles. Og så spiller man SÅ dårligt? Fans burde få betalt deres billet.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

BT:

“14 minutter siden Pinlige scener: Folk skrider

OB-fansene er i chok over det, der er sket i første halvleg.

Og flere har allerede forladt stadion. De har set NOK!

Det er helt, helt elendigt af Zornigers mandskab, det her.

Jakob Kløcker​“
    forståeligt - Kold søndag i februar, holdet møder ikke op og har reelt tabt kampen efter 13 min. altså så kan jeg da godt forstå man hellere vil hjem i varmen

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Er jeg den eneste som er begyndt at kigge på afstanden til Fredericia? De har trods alt Randers og Silkeborg i de sidste to kampe….
    ja

Altså skulle de slå SIF og RFC - så holder vi jo de to hold under os...så ifht at sikre overlevelse er jeg på ingen måde bekymret. Det er AGF og FCM vi har spillet mod - når vi møder Vejle, Fredericia og Silkeborg skal der nok komme point nok på kontoen.

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg

Jeg vil HÅBE det gør, men jeg tror ikke alvoren går sådan seriøst op for dem, bare fordi AS bliver skiftet ud. Der skal mere til end det.
    AZ har råbet på en ny venstrebenet længe. Det er ikke kun indsatsen i dag. AS har været for dårlig længe.

Leave a comment:

Working...
X