Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: OB - FCM, 15.02. kl. 16.00
Collapse
X
-
Fcm Er desværre i en klasse for sig selv i DK.
Selvom bolden er rund og alt det der, tænker jeg 1 point på søndag vil være fantastisk.
For mig bliver det vigtigste at "vi dør med støvlerne på"....Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
- Likes 3
Comment
-
List Frau Grot im Hans optræden på banen og viljen at vinde, også søndag:
https://www.tv2fyn.dk/odense/ob-spil...OS-S3Qzdvm5rGw"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Det lyder som ønsketænkning fra Tipsbladet. Jeg håber på point, men odds er virkelig imod os her - FCM er kommet stærkt ud fra vinterpausen, og det ser bare virkelig svært ud. Sælger den gerne for 1 point.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
- Likes 1
Comment
-
Jeg er enig. FCM ser nærmest uhyggeligt stærke ud og alt andet end en FCM-sejr vil som udgangspunkt være skuffende for dem, og et enkelt point vil være fint for os.Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
Det lyder som ønsketænkning fra Tipsbladet. Jeg håber på point, men odds er virkelig imod os her - FCM er kommet stærkt ud fra vinterpausen, og det ser bare virkelig svært ud. Sælger den gerne for 1 point.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
I hvad? Kan ikke se kampen ..Oprindeligt indsendt af Online Se indlægDejligt at Mads Junker ikke er enig med AZ
kon i øvrigt gerne med mange updates herinde da jeg kommer til at høre den på DR Liga .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Mads Junker er en kæmpe klovn at høre på.Oprindeligt indsendt af Online Se indlægDejligt at Mads Junker ikke er enig med AZ
At han bliver harm over at Zorninger ikke gider snakke top 6 eller ikke top 6, men hellere vil tale om dagens kamp og taktik, siger alt om Mads Junkers's og TV2's ligegyldige dækning af kampene.
- Likes 3
Comment

Comment