Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF - OB 09/02/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Lad os da bare håbe at Henrik Dalsgaard er skadet resten af sæsonen.

Det er 2. kamp i streg mod os, at han slipper for at blive kylet ud på en åbenlys rød

Comment

Den fanger dommeren heller ikke, han er piv ringe

Comment

Jeg er meget træt af Grot i dag. Fuldstændig ugidelig og doven i pres. Niemiec burde få chancen, men problemet er at han typemæssigt ligner Ganaus mere end Grot.

Comment

Hvordan??????

Comment

KÆMPE chance til GROT - Hansen redder

Comment

Nuuuuu, tæt på en udligning.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                Jeg er meget træt af Grot i dag. Fuldstændig ugidelig og doven i pres. Niemiec burde få chancen, men problemet er at han typemæssigt ligner Ganaus mere end Grot.
                Fuldstændigt enig
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                2025 stadig med armene over kors

Comment

Fuck vi er heller ikke heldig

Comment

Falk åbenlyst utilfreds med dommeren.

Slut

Comment

Fortjent nederlag, men med en dommer i en kampafgørende skidt rolle, sikke en amatør

Comment

Fortjent sejr til AGF men Putros burde simpelthen ikke dømme på så højt niveau.. Han er på grænsen til at være en af de dårligste dommere vi har!!!

Comment

Vores nr.1-11 har ok niveau, men vi skifter os meget svagere

Comment

Vurderingen på Niemich friløber blev desværre kampafgørende idag. Han er med afstand hurtigere end Kahl og rødt og derved et kampændrende forløb havde måsket været det der skulle til.
                            Vi kæmpede flot, selvom vi var pressede. AGF havde desværre meget dommertække i dag. Det er ærgeligt.

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                              Jeg ville så gerne elske ham, men jeg kan ik.

Comment

Som forventet.
                                Kæft hvor havde en sejr dog været lækker. Magter ikke det dødssyge nedrykningsspil igen.

Comment

Working...
                                X