Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF - OB 14/12/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Synes det også det var fortjent nok, men AGF har også lige topholdets held. De er klart bedst i 1. Halveg, og scorer lige til 2-0 inden vi kan komme til pause og Zorniger kunne få rettet på tingene.
    2. halveg blev bedre. AGF gav den alt hvad den kunne trække, og pusten gik af ballonen. Det gav mere plads og lidt flere dueller som gik vores vej. Pisse ærgerligt vi ikke kommer i forlænget, for det var bestemt ikke de 11 spillere, som var på banen for AGF til sidst, som har bragt dem til toppen af superligaen. Dem kunne vi godt have ordnet over 30 min.
    Men vi gik efter at afgøre det i ordinær og det kostede til sidst. Øv bøv, men helt ærligt havde jeg forventet de havde slået os mere overbevisende ud på forhånd. Vi viser fin modstand, men mangler lige det sidste.
    AGF laver to på deres gode halveg af de 4 der er spillet. Vi laver kun 1 på et lidt halvtyndt straffespark, og er ellers ikke synderligt farlige i hjemmekampen, selvom vi havde AGF i torvene. Der er bare noget kvalitetsforskellig i det at udnytte sine gode perioder i kampene, og det er et af de næste steps vi skal tage.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Synes det også det var fortjent nok, men AGF har også lige topholdets held. De er klart bedst i 1. Halveg, og scorer lige til 2-0 inden vi kan komme til pause og Zorniger kunne få rettet på tingene.
      2. halveg blev bedre. AGF gav den alt hvad den kunne trække, og pusten gik af ballonen. Det gav mere plads og lidt flere dueller som gik vores vej. Pisse ærgerligt vi ikke kommer i forlænget, for det var bestemt ikke de 11 spillere, som var på banen for AGF til sidst, som har bragt dem til toppen af superligaen. Dem kunne vi godt have ordnet over 30 min.
      Men vi gik efter at afgøre det i ordinær og det kostede til sidst. Øv bøv, men helt ærligt havde jeg forventet de havde slået os mere overbevisende ud på forhånd. Vi viser fin modstand, men mangler lige det sidste.
      AGF laver to på deres gode halveg af de 4 der er spillet. Vi laver kun 1 på et lidt halvtyndt straffespark, og er ellers ikke synderligt farlige i hjemmekampen, selvom vi havde AGF i torvene. Der er bare noget kvalitetsforskellig i det at udnytte sine gode perioder i kampene, og det er et af de næste steps vi skal tage.
      Skuffelsen hos mig er STOR efter kampen i går, og det det gør ondt helt ind i det inderste hos mig at sige det samlet set jo er fortjent nok. Min forventning, og især håbet var anerledes efter den fine kamp i torsdags. Jeg sidder også med fornemmelsen af at vi havde klaret den hvis den var gået i forlængelse .. det skete desværre ikke og resten er historie i dag. Jeg er dog HELT uenig med dig i at det er et halvtyndt straffespark Fiete får. Det havde været mere salt i "dommersåret" set i baklyset med en sløj dommer i SIF-kampen, og i går med Tykgårds til tider bizarre beslutninger.
      Last edited by manner; i går, 05:16.
      Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Havde taget turen til det rædderlige seriestadion med det ringeste udsyn jeg nogensinde har oplevet, og det blev desværre ikke den julefest man havde drømt om. Over fire halvlege, taber vi en, og det endda ret klart, derfor gik vi ikke videre.

Det er ærgerligt, de kommer så dårligt ud til 1. halvleg, og den må Zorniger nok tage på sin kappe. Men når Rasmus Falk efter kampen ikke er mere skuffet, tror jeg også det er udtryk for, at holdet følte sig overmatchet i går, særligt i første halvleg, og dermed måtte de erkende at de ikke helt havde niveauet. Efter skuffelsen har lagt sig lidt, går jeg med Falks fortælling om, at kampene er udtryk for, at det går i den rigtige retning, og det må være den konstruktive tilgang nu.

At dømme ud fra stemningen på forum her i sommers, hvor mange forudså den rene dommedag i superligaen, må man sige at det faktisk er gået over forventning. Havde man inden sæsonstart skrevet herinde, at man regnede med en top 6 placering og en kvartfinale hvor man taber til ligaens klare førerhold over to tætte kampe, havde mange nok rystet på hovedet.

Synes, vi skal glæde os over den positive udvikling, og så håbe de ansvarlige formår at bygge yderligere på til næste år. Vi starter jo ude mod AGF, og det gjorde vi også sidste gang vi var oprykkere, og den gang antændte det et "fynsk forår" med klar overlevelse, faktisk endte vi over AGF dengang :-)

Comment

Working...
        X