Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AGF 11/12/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Ok fin, men dog afdæmpet, 1. halvleg. Men også tydeligt, synes jeg, at begge hold tænker at den afgøres over to kampe. Vi får se om der er nogen der skruer op i 2. halvleg.

Comment

35 kr for sodavand nu, sgu da noget af en prisstigning, burde være sat en femmer ned, med alt det der er sparet på kvinderne
      Last edited by ultimatew; i dag, 01:54.

Comment

Jeg savner Grot i dag, er ikke helt imponeret af Niemiec, håber da han modbeviser mig senere i kampen

Comment

legende

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
            Jeg savner Grot i dag, er ikke helt imponeret af Niemiec, håber da han modbeviser mig senere i kampen
            Syntes Niemic har gjort det ok - men savner i den grad også Grot - lad os håbe han er ved at være frisk så han kan spille søndag.

Comment

En taktisk kamp med hvad jeg synes er 2 lige hold ind til videre. Synes vi spiller fint.

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                Så Niemiec scorer i dag, Grot scorer søndag og vi er i semifinalen. :-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Hold nu kæft Frimann - sgu da ikke en farlig situation...ja Askou træder AGF'eren over tæerne men det er da ikke bevidst. Syntes de overdriver helt vildt

Comment

havde vi VAR så var der sgu straffe der til Ganaus - og rødt til Dalsgaard

Comment

og her nævner kommentatorene intet om potentielle kort...og Usulu deler ikke noget ud

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        havde vi VAR så var der sgu straffe der til Ganaus - og rødt til Dalsgaard
                        Ja,men vi har desværre Uslu...
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

Comment

Lortedommer helt skandaløst... Han har kun øjne på manden
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                          2025 stadig med armene over kors

Comment

fint indlæg af Bojan - fører til OB hjørne

Comment

Fint indlæg af Yahya men Kahl foran Niemiec.
                              Last edited by andlox; i går, 20:14.
                              - Norbert Elgert -

Comment

syntes jeg så Martin ude og varme op - og Ganaus har slået sig igen - mon han skal ud, og så man rykker arp op?

Comment

Working...
                                X