Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt pokalkamp mod AGF

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

gives der nogen forklaring? Jeg forstår man vælger at dele spilletiden i de tidlige runder - men vil mene man er så langt henne at der stiller man med stærkeste hold.

FODBOLD: U21-landsholdets målmand Theo Sander skal stå på mål i OB's to pokalkvartfinaler mod AGF.

Det står klart for holdets førstemålmand Viljar Myhra og har gjort det længe.

- Vi fik at vide af træneren fra start, at den målmand, som står på mål i Superligaen ikke også står i pokalturneringen. Så jeg er helt afklaret med, at Theo står mod AGF. Jeg ville gerne have spillet, men jeg bakker Theo op, som han bakker mig op, sagde den 29-årige norske målmand efter den afsluttende træning onsdag formiddag.

Comment

Vi må da håbe at Theo Sander har udviklet sig siden sidste gang han stod, der var han elendig. Hellere Martin Hansen.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

gives der nogen forklaring? Jeg forstår man vælger at dele spilletiden i de tidlige runder - men vil mene man er så langt henne at der stiller man med stærkeste hold.
        Det er jo på ingen måde unormalt at vi ser 2. keeperes få disse kampe .. FS/SF skriver i øvrigt at GF'erne mangler en del spillere i aften, og uden at sætte navn på alle bliver Nikolaj Poulsen nævnt med betændte akillessener .. jeg mener faktisk at der nævnes 6-7 spillere som tvivlsomme.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Det er jo på ingen måde unormalt at vi ser 2. keeperes få disse kampe .. FS/SF skriver i øvrigt at GF'erne mangler en del spillere i aften, og uden at sætte navn på alle bliver Nikolaj Poulsen nævnt med betændte akillessener .. jeg mener faktisk at der nævnes 6-7 spillere som tvivlsomme.
          Ja de nævnte på tv at Poulsen stort set kun har spillet kampecog været i træningslokalet de senestw uger. Generelt var det også et tema op til Randera-kampen at de har en slidt trup, som træneren ikke lagde skjul på trænger til ferie. Jeg kunne godt forestille mig at nogen af dem som man lige gik lappet sammen til Randers-kampen står ovet i aften, og aå må vi være dygtige nok til at sikre os et godt udgangspunkt, for de skal nok blive gjort klar til hjemmekampen, hvorefter der venter en vinterpause.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
            Vi må da håbe at Theo Sander har udviklet sig siden sidste gang han stod, der var han elendig. Hellere Martin Hansen.
            Har på fornemmelsen at det er for simpelthen at se Theo an. Man har jo stadig en frikøbsklausul på ham, så man giver ham chancen i de her kampe for at bevise, at det er ham OB skal satse på og evt. købe fri.

Comment

ingen grot i truppen i dag:(

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                ingen grot i truppen i dag:(
                OG underligt der ingen forklaring er på den.

Comment

Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

OG underligt der ingen forklaring er på den.
                  En på facebook skriver han har hørt han er syg.

Comment

Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg

En på facebook skriver han har hørt han er syg.
                    Grot var syg i tirsdags - jeg aner ikke om han trænede med onsdag, men hvis han ikke er 100% frisk i dag, skal han ikke sidde og glane på bænken i kulden på Odense Stadion, så skal han bare fokusere på at blive rask til søndagens opgør, hvor hans evner til at holde i bolden kan blive afgørende.

Jeg formoder AGF stiller med så stærkt et hold de overhovedet kan søndag (afhængig af udfaldet i dag), men jeg tror mange er skadede og på vippen til i dag, og så sparer man dem til at prøve at køre os over hjemme søndag.

Comment

Spådom - resultat 1-1
                      5500 tilskuere. Folk gider ikke pokalfodbold.

Men det gør jeg, så er på vej på stadion.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Grot var syg i tirsdags - jeg aner ikke om han trænede med onsdag, men hvis han ikke er 100% frisk i dag, skal han ikke sidde og glane på bænken i kulden på Odense Stadion, så skal han bare fokusere på at blive rask til søndagens opgør, hvor hans evner til at holde i bolden kan blive afgørende.

Jeg formoder AGF stiller med så stærkt et hold de overhovedet kan søndag (afhængig af udfaldet i dag), men jeg tror mange er skadede og på vippen til i dag, og så sparer man dem til at prøve at køre os over hjemme søndag.
                        har lige hørt Fyens podcast i dag - den er fra onsdag, og her nævner de han har været syg to dage

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

Har på fornemmelsen at det er for simpelthen at se Theo an. Man har jo stadig en frikøbsklausul på ham, så man giver ham chancen i de her kampe for at bevise, at det er ham OB skal satse på og evt. købe fri.
                          angiveligt noget Zorniger har meldt ud for længe siden, så det er aftalen, og den vil man så ikke gå imod. Giver på den ene side rigtig god mening, ifht mandskabspleje, forholdet til truppen osv. så begynder man naturligvis ikke at bryde sådanne aftaler.

Personligt er jeg lidt bekymret. Har ikke været imponeret over Sanders indgreb i feltet. Men han kan jo have udviklet sig.

Jeg tror ikke kampen får betydning for Sanders ophold i OB. Jeg kan ikke se hvorfor han selv ville signe med os permanent, nu Myhra er tilbage i noget der minder topform.

Comment

Er opstillingen allerede meldt ud noget sted?
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Er opstillingen allerede meldt ud noget sted?
                              Sander på mål yaya som venstre back og niemick i angrebet resten er som det plejer

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Sander på mål yaya som venstre back og niemick i angrebet resten er som det plejer
                                Tak
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X