Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Vejle 30/11/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

God indsats i dag. Man er der fra start og sætter tingenecpå plads allerede i 1. Halveg.
    i 2. Halveg kommer sejren aldrig i fare. Selvom Vejle viste små tænder i slutningen af 1. Halveg, får vi generobret initiativet og det er helt fortjent vi kommer på 3-0:og ikke Vejle som reducere.

Nu skal vi slutte ligeså fornemt imod ligaens andet suveræne bundhold. Det så godt ud som vi stillede i dag, og kan vi følge trop, så får Fredericia ligeså svært ved at følge med, som Vejle havde det i dag

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      Slut 3 - 0

Flot indsats, og det er sådan en kamp man godt kan forvente når vi møder bundhold.

Syntes vi ser hvor vigtig Ejdum er for vores spil - og hvorfor vi skal over til et system med 4 på midten. Samtidig viser det så også vores problemer ifht bredden - Zorniger venter til ca 80. min og 3-0 før han foretager udskiftninger, de fleste alternativer vi har er til midterforsvaret - og der skifter man jo ikke medmindre det er nødvendigt.

Endnu et clean sheet - syntes Myhra virker sikker, ser ud til at have fået rusten banket af - ikke de store redninger han skal lave i dag, men han virker bare sikker i sine indgreb.

Adam S. spiller en rigtig fin kamp fremad banen, der er han godt nok god - stadig klare mangler i defenssiven.

Askou er bare go'!

Og Falk fandt sit høje niveau igen

generelt en rigtig fin indsats.

Så skal den lige gentages mod Fredericia
      Jeg er ikke uenig i noget som helst, det var en rigtig holdindsats i dag hvor jeg især synes at Falk og Oudraego spillede Ejdum god. Hvis han holder niveau må der være størrer adresser der slikke sig om munden. Vi skal selvf. holde ham i klubben og optimere hans værdi gennem flere stærke præstationer og top6 spil.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Bedste kamp under AZ. Selvfølgelig mod en lidet prangende modstander. Men systemet - en vældigt fleksibel 4-4-2 - passer så meget bedre til den måde, OB og AZ ønsker at spille.

Comment

Vi spillede en stærk kamp hvor vi vi at i kontrol og dominerede i 90+ minutter.
          Midtbanen med Ouedraogo, Falk, Ejdum og Arp er bare stærkt og gører ondt til hvert hold i Superligaen.
          Glæder mig meget hvor godt Skou gjorde det defensivt. Han var bare suverænt. Tabte ikke en eneste duel og viste sig som stærk opbygnings spiller. For mig MoM selvom der var mange som tilbød sig.
          Hvis vi fortsætter på den mdyi Fredericia så er vi helt sikker med i kampen om Top6!
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Vi spillede en stærk kamp hvor vi vi at i kontrol og dominerede i 90+ minutter.
            Midtbanen med Ouedraogo, Falk, Ejdum og Arp er bare stærkt og gører ondt til hvert hold i Superligaen.
            Glæder mig meget hvor godt Skou gjorde det defensivt. Han var bare suverænt. Tabte ikke en eneste duel og viste sig som stærk opbygnings spiller. For mig MoM selvom der var mange som tilbød sig.
            Hvis vi fortsætter på den mdyi Fredericia så er vi helt sikker med i kampen om Top6!
            Det var en virkelig god kamp fra OB’s side med et offensivt mindset og 3 fede mål og flere af vores spillere fik også uddelt noget “kø’ma” hvilket altid er en fornøjelse at se. Hvor er det også dejligt at vi nu har en ordentlig hybridbane på stadion, så vi rent faktisk kan spille fodbold på en god græsbane på denne tid af året.

Det begynder så småt at lugte af superliga igen næste sæson for OB og det er i sig selv ekstremt vigtigt. Nu skal arbejdet gøres helt færdigt og vi kan lige så godt angribe resten af sæsonen med fuld power og se om vi kan komme i europa på den ene eller anden måde ;-)

Comment

https://bold.dk/fodbold/play/666796
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Dejligt at tiøren endelig faldt for Zorninger. Håber opstillingen også kan virke mod bedre hold end bundproppen

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Det var en virkelig god kamp fra OB’s side med et offensivt mindset og 3 fede mål og flere af vores spillere fik også uddelt noget “kø’ma” hvilket altid er en fornøjelse at se. Hvor er det også dejligt at vi nu har en ordentlig hybridbane på stadion, så vi rent faktisk kan spille fodbold på en god græsbane på denne tid af året.

Det begynder så småt at lugte af superliga igen næste sæson for OB og det er i sig selv ekstremt vigtigt. Nu skal arbejdet gøres helt færdigt og vi kan lige så godt angribe resten af sæsonen med fuld power og se om vi kan komme i europa på den ene eller anden måde ;-)
                  Ja det dufter dejligt på stadion for tiden. Top6 vil være en stærk præstation, men Europa er jeg dog ikke sikker på vil være lykken for OB endnu med vores lidt smalle trup som ikke tåler mange skader. Organisk udvikling synes jeg bør prioriteres fremfor en "oplevelse i Kashakstan" eller et andet "eksotisk" sted.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Ja det dufter dejligt på stadion for tiden. Top6 vil være en stærk præstation, men Europa er jeg dog ikke sikker på vil være lykken for OB endnu med vores lidt smalle trup som ikke tåler mange skader. Organisk udvikling synes jeg bør prioriteres fremfor en "oplevelse i Kashakstan" eller et andet "eksotisk" sted.
                    Du har helt sikkert ret, men nøj hvor gad jeg godt på en Europa away med “den fynske fodboldhær”
                    Synes virkelig de folk der ser de fleste kampe hjemme og away, har fortjent en tur til Riga med alt hvad det indebærer!

Comment

For første gang i mange år, en sikker og kontrolleret sejr af OB. Altså, der mangler stadig bedre spillere på vigtige pladser og kvalitet til bredden i truppen. Men det tager vi en anden dag. Måske kan Zorniger arbejde bedre med nogle af de unge talenter, end andre har formået - hvem ved. God kamp og en sejr på 3-0. Fantastisk

Comment

Nu har jeg siddet og set alle 3 mål igen, og alle målene indeholder virkelig flotte løbemønstre. Grots forfinte ved første mål i forhold til hans løberetning sætter fuldstændig Velkov. Det er virkelig godt løbet.
                        Adam Sørensens pres som giver bolden til 2-0 er super opsnappet. Grot finder pladsen der hvor Gundelund er spurtet med frem fra hans højreback. Ganaus løb gør at der er plads til Ejdum og bom.

Det samme med 3-0 målet. Ganaus og Grot timer deres løb virkelig godt og gør at Grot får den store chance Arp kan sparke ind.

Alle 3 mål kommer efter virkelig skarpt og godt angrebsspil.

Jeg lagde mærke til flere sekvenser, hvor Ganaus og Grot løber perfekt i forhold til hinanden. Om det så er en der løber dybt og 1 der står til cutback, eller 1 på forstolpe og 1 midt. Hvis de fortsætter med det og midtbanen kan bibeholde det niveau vi så i går, skal det nok kaste en del point af sig.

Selvom Adam Sørensen har mangler har han 3. sidste fod på 2 af målene og det er for mig godkendt :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                          Nu har jeg siddet og set alle 3 mål igen, og alle målene indeholder virkelig flotte løbemønstre. Grots forfinte ved første mål i forhold til hans løberetning sætter fuldstændig Velkov. Det er virkelig godt løbet.
                          Adam Sørensens pres som giver bolden til 2-0 er super opsnappet. Grot finder pladsen der hvor Gundelund er spurtet med frem fra hans højreback. Ganaus løb gør at der er plads til Ejdum og bom.

Det samme med 3-0 målet. Ganaus og Grot timer deres løb virkelig godt og gør at Grot får den store chance Arp kan sparke ind.

Alle 3 mål kommer efter virkelig skarpt og godt angrebsspil.

Jeg lagde mærke til flere sekvenser, hvor Ganaus og Grot løber perfekt i forhold til hinanden. Om det så er en der løber dybt og 1 der står til cutback, eller 1 på forstolpe og 1 midt. Hvis de fortsætter med det og midtbanen kan bibeholde det niveau vi så i går, skal det nok kaste en del point af sig.

Selvom Adam Sørensen har mangler har han 3. sidste fod på 2 af målene og det er for mig godkendt :).
                          Adam Sørensen får for meget dårlig kritik herinde. En syndebuk skal der jo være.

Han har sine mangler, men han er virkelig en vild spiller i presspillet; som du skriver - han igangsætter to af målene i går.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Adam Sørensen får for meget dårlig kritik herinde. En syndebuk skal der jo være.

Han har sine mangler, men han er virkelig en vild spiller i presspillet; som du skriver - han igangsætter to af målene i går.
                            Ja, det kan selvfølgelig godt kamme over af og til.
                            Men han har saftsuseme også mange boldtab, dårlige tæmninger, indlæg udover baglinjen eller i 3. sals højde og momenter hvor han bliver tørret fuldstændig i det defensive.
                            Nu lyder det nok igen som for meget dårlig kritik, men jeg håber godt nok det er en af de pladser hvor vi kigger efter forbedringer.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                              Super lækkert med en sejr i dag. Endelig spillede vi med den opstilling vi alle ville have - og med stor succes. Vores midtbane spiller rigtig godt i dag. Ourdraogo og Falk er høj klasse og skaber plads til Ejdum der spiller fantastisk i dag.
                              Det her var for mig den vigtigste at vinde af de 2 kampe. Havde vi tabt i dag, var der max pres til næste uge. Det har vi ikke nu. Det eneste der kan ærgre er at vi ikke spillede i fredags så man kunne nyde hele weekenden med en OB sejr :D.
                              Præcis som forudsagt: en ny 6er tager lidt at få lært at kende og vice versa. Synes de begynder at kende hinandens bevægelsesmønstre derinde. De var virkelig gode til at komme ud af skyggen for hinanden. Virkelig spændende!

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                                Dejligt at tiøren endelig faldt for Zorninger. Håber opstillingen også kan virke mod bedre hold end bundproppen
                                det handler jo også om hvilke spillere der har været tilrådighed. Ouedraogo kom først sidst august. Så har Ejdum været skadet en længere periode. Tror ikke der er mange kampe hvor alle fire har været fit samtidig.

Plus stiller man med de fire fra start - så er der ikke mange "gamechangere" at bringe i spil - så de skal helst have fysik til næsten 90 min.

Comment

Working...
                                X