Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Vejle 30/11/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Og vi spiller rigtig godt!
    ja - fremad banen og når vi har kontrol på bolden. Omstillinger mod og vores forsvarsspil er godt nok noget shaky stadig

Comment

Stærk første halvleg hvor vi dominerer fuldstændig. Vejle kun med en, to kontra vi kunne forsvare
      Askou spiller fantastisk. Tabte ikke en eneste duel!
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

pause - flot første halvleg, vi ser gode ud på bolden. Sørensen gør det godt fremad banen - ser stadig knap så god ud defenssivt, ligesom resten af holdet. Myhra har ikke for alvor været testet - men de indgreb han har haft har han virket sikker.

Vejle kom mere med de sidste 10 min, tror også vi træk håndbremsen lidt, men kan vi holde tempoet fra de første 30 min så bør vi få en sikker sejr.

Comment

Hvis vi smider point i den her kamp går jeg i seng.

Comment

sløjt frispark fra Arp - Alt for højt

Comment

vi er kommet fint ud fra pausen - sad helt på spillet, men nu er Vejle begyndt at overtage lidt igen.

Comment

kæmpe gave fra vejle forsvaret til Ganuas - der desværre afslutter lige på keeperen.

Vejle har overtaget spillet

Comment

Vi spiller lidt sløset synes jeg. 2-0 er den farligste føring og jeg er ikke rolig.

Comment

Altså, hvad laver Adam Sørensen Tag dog bolden til dig, og vend med den. I stedet tyrer han den i fjæset på en modspiller - mod eget mål

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      Altså, hvad laver Adam Sørensen Tag dog bolden til dig, og vend med den. I stedet tyrer han den i fjæset på en modspiller - mod eget mål
                      ja jeg forstod heller ikke hvad han ville - lægge den tilbage til Myhra? Kostede så vejle spilleren en tidlig udskiftning.

Comment

Ejdum ved at give Vejle en friløber - går helt galt af bolden - dommeren mener så ikke Bürgy begår frispark. Omstilling til os der løber ud i ingenting

Comment

OB har haft en god periode med noget fint spil - men overlader hurtigt initiativ til Vejle igen. Måske vi skulle have lidt friske kræfter ind? Tænker McCoy er oplagt - Sørensen har løbet meget

Comment

taget i betragtning at Zorniger ikke er så vild med possesion - så er vi faktisk ganske fine på kuglen - syntes vi spiller den godt rundt

Comment

Hvor er det vildt vi overlader så meget initiativ til Vejle.

Comment

ARP prikker den ind efter en fin afslutning fra Grot 3-0

Comment

Working...
                                X