Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - Vejle 30/11/2025
Collapse
X
-
Stærk første halvleg hvor vi dominerer fuldstændig. Vejle kun med en, to kontra vi kunne forsvare
Askou spiller fantastisk. Tabte ikke en eneste duel!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
pause - flot første halvleg, vi ser gode ud på bolden. Sørensen gør det godt fremad banen - ser stadig knap så god ud defenssivt, ligesom resten af holdet. Myhra har ikke for alvor været testet - men de indgreb han har haft har han virket sikker.
Vejle kom mere med de sidste 10 min, tror også vi træk håndbremsen lidt, men kan vi holde tempoet fra de første 30 min så bør vi få en sikker sejr.
Comment
-
ja jeg forstod heller ikke hvad han ville - lægge den tilbage til Myhra? Kostede så vejle spilleren en tidlig udskiftning.Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægAltså, hvad laver Adam Sørensen
Tag dog bolden til dig, og vend med den. I stedet tyrer han den i fjæset på en modspiller - mod eget mål
Comment
Comment