Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers - OB mandag 24.11.25

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det var grimt.. Men Clean sheet er Clean sheet
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
    2025 stadig med armene over kors

Comment

Nuj, en dårlig fodboldkamp :) Videre - det er en proces

Comment

Et point i Randers er isoleret set ikke dårligt, men jeg kan ikke lade være med at sidde her og være meget skuffet. Der var en god mulighed for at tage en sejr, og bygge videre på en fin stime, men jeg synes indstillingen til tider var mangelfuld, ligesom det tekniske niveau i flere omgange ikke var acceptabelt

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
          Tja. 1 point på udebane mod RFC er isoleret set godkendt synes jeg. Vi fik et cleansheet og trak yderligere 1 point fra FC Fredericia, samt holder lidt snor i top 6.
          enig - vinder vi de næste to kan man godt leve med 1 point på udebane. Generelt bare vigtigt vi bliver ved med at hente point...men havde sgu håbet på mere efter 16 dages pause

Comment

Taknemmelig for et point, for vi var i det meste af kampen det næstbedste hold. 2. halvleg lidt bedre end første. Fint med første rene bur. Ingen strålede som sådan, men Gomez og Bürgy var solide i dag. Begge backs spillede en ret svag kamp i dag, synes jeg. Fiete var god defensivt som sagt, men offensivt usynlig. Han blev også pakket godt ind, men han var for ofte for langt væk fra Falk. Niemiec er bedre - indtil videre - som gamechanger end starter.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
              Et point i Randers er isoleret set ikke dårligt, men jeg kan ikke lade være med at sidde her og være meget skuffet. Der var en god mulighed for at tage en sejr, og bygge videre på en fin stime, men jeg synes indstillingen til tider var mangelfuld, ligesom det tekniske niveau i flere omgange ikke var acceptabelt
              Har det lidt på samme måde. Det var os som kom fra en god kamp og en opadgående formkurve, men Randers kom med mest energi.
              vores angribere vimder ikke en duel i hele 1
              halveg, og vi kunne jo ligeså godt bare være startet med BP deroppe, så vi i det mindste havde noget luftstyrke.

2. Halveg bliver bedre, da vi skifter ind. Niemiec og McCoy kommer med god energi, og jeg synes Askou får skabt lirt mere ro i bagerste kæde. Helt godt blev det aldrig, men i den fase kunne vi med lidt held have stjålet en sejr hjem efter chancen til Niemiec. Det havde dog været tyveri, og nu må vi tage med at vi holdte nullet. Myhra står en god kamp, når bare han holder sig fra at dække bolde ud tæt ved hjørneflaget, og bortset fra på dødbolde, hvor vi så skrøbelige ud, så står forsvaret udmærket imod at vi faktisk giver ret mange omstillinger væk. Defensivt er vi inde i en god udvikling. Offensivt mangler vi især mere fra Fiete og Grot. Det er også tydeligt Falk mangler det sidste punch til at kunne bidrage offensivt. Her bliver Ejdum god at få tilbage med noget drive fra midtbanen. Det bliver for lidt med Falk og Ismahila.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                Det var grimt.. Men Clean sheet er Clean sheet
                Hvis bare at vi er kommet dertil hvor at vi på en dårlig dag spiller 0-0 så er det vel rigtig godt ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Jeg frygter Vejle. Spiller vi som i dag taber vi

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                    Taknemmelig for et point, for vi var i det meste af kampen det næstbedste hold. 2. halvleg lidt bedre end første. Fint med første rene bur. Ingen strålede som sådan, men Gomez og Bürgy var solide i dag. Begge backs spillede en ret svag kamp i dag, synes jeg. Fiete var god defensivt som sagt, men offensivt usynlig. Han blev også pakket godt ind, men han var for ofte for langt væk fra Falk. Niemiec er bedre - indtil videre - som gamechanger end starter.
                    Enig. Fiete kæmpede fint og var defensiv stærkt men var overrasket hvor mange fejlsfleveringer han havde, det var helt usædvanligt. Owuzu spillede en af de ringeste kampe han spillede for os. Udover det indlæg han slog til Niemiec var han offensiv næsten ikke på banen og kom med defensive fejl jeg ellers ikke kender fra ham.
                    Falk og Arp kom overhoved ikke rigtigt at spille tilsammen og synes Falk var anonym idag.
                    Alt i alt et point vi skal være taknemmelig for. Og hvis vi kan vinde de næste to kampe så har vi 13-16 point til stregen og stadig en chance for Top6 selvom der venter et meget hård program efter vinterpausen. Er ikke bange i hensigt af Vejle-kampen. Holdet har noget at revanchere der og tror på sejr. Det er mere Fredericia på udebane hvor vi kunne overraske negativt med at tage det for let og være med den en eller anden tanke allerede ved pokalkampene mod gymnastikdrengene.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                      Men det gør vi vel ikke to gange efter hinanden. Og holdet har noget at revanchere der.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                        Spiller Vejle som i går for de en snitter.

Comment

Der gik lige putning i den i anden halvleg.
                          Men nøøøj hvor savner vi Ejdum i dag, han havde været guld værd til at bryde kæderne.
                          Synes stadig vores backs er for dårlige offensivt til den her 5-3-2 opstilling, eller ihvertfald med den spille spil her, hvor meget offensivt bliver lagt over på den.
                          De kommer i mange fine positioner, men indlægsspillet er af så skræmmende dårlig kvalitet, at man imo bør skifte formation og komme mere igennem midten.
                          Ejdum havde også frigivet noget plads til Fiete i dag, det var meget tydeligt at Randers var utrolig OBS på ham.

Og Grot er fuldstændig ugidelig at se på, har han en helhjertet aktion i dag, jeg tror det ikke?
                          Bedst eksekveret ved at tyre en bold hen til Falk på 4 meters afstand, og så slå ud med armene over at Falk ikke kan få den i kontrol.
                          Synes slet ikke han passer ind på det hold her, og hvis jeg var sportsdirektør ville jeg skubbe ham videre.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                            Der gik lige putning i den i anden halvleg.
                            Men nøøøj hvor savner vi Ejdum i dag, han havde været guld værd til at bryde kæderne.
                            Synes stadig vores backs er for dårlige offensivt til den her 5-3-2 opstilling, eller ihvertfald med den spille spil her, hvor meget offensivt bliver lagt over på den.
                            De kommer i mange fine positioner, men indlægsspillet er af så skræmmende dårlig kvalitet, at man imo bør skifte formation og komme mere igennem midten.
                            Ejdum havde også frigivet noget plads til Fiete i dag, det var meget tydeligt at Randers var utrolig OBS på ham.

Og Grot er fuldstændig ugidelig at se på, har han en helhjertet aktion i dag, jeg tror det ikke?
                            Bedst eksekveret ved at tyre en bold hen til Falk på 4 meters afstand, og så slå ud med armene over at Falk ikke kan få den i kontrol.
                            Synes slet ikke han passer ind på det hold her, og hvis jeg var sportsdirektør ville jeg skubbe ham videre.
                            Mærkeligt nok virkede Grot næsten mere motiveret og med større spilleglæde i 1. Division. Han har fået nogle trælse primadonna nykker.

Comment

1 Point i Randers er isoleret set ganske fint. Det lugter af vi begynder at spille og ligne et midterhold. (Og det er ment positivt.)

Det negative i dag:

Fiete virker lang tid i kampen til ikke rigtig at kunne finde sine fødder, laver alt alt for mange afspil der virker forhastede og adresseløse.
                              Grot virker klart bedst med front mod målet med muligheden for at løbe dybt med bolden - Ellers falder han helt ud af en kamp, som i dag.
                              Vi bliver, noget heldigt, reddet i mange situationer af dommeren, lidt som Silkeborg gjorde i Odense - Den går nok ikke hver gang.
                              Truppen er stadig så smal, at flere spillere bytter positioner under kampen ved indskiftningerne, for at få kabalen i hus.

Det positive:

Vi virker meget mere sammenspillet i forhold til kompakthed, mekanismer og tålmodighed.
                              Vi virker også meget mere fit, og i stand til at disponere energien over alle 90 min.
                              Vi lader til, i modsætning til de første kampe, at være mere friske end modstanderen i de sidste 15 min.
                              Vi skifter os generelt bedre, det var ikke tilfældet i starten af sæsonen.
                              Myhra viser fremgang, kamp for kamp, hvilket hans statistik klart viser. Vi har nu en 1. Keeper.

Slår vi Vejle og Fredericia, så har dette efterår været et stort 10 tal på 12 skalaen.

Forza OB!

Comment

Skuffende resultat…..længere er den ikke….man må simpelthen kunne mønstre mere end det

Comment

Working...
                                X