Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Forum

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Forum

Hvis der ikke er sket noget inden onsdag vil jeg bringe det op på det møde vi har i Identitetsrådet/prøve at høre Jack eller Troels om de kan hjælpe

Jeg er dog i tvivl om hvor meget OB er inde over efterhånden. De betaler vel for hosting mm samt har rettighederne på forum.ob.dk… Eller?
    Nogen der ved mere om dette?
    Så jeg kan høre om de vil hjælpe eller vi selv skal igang med noget fundraising af en slags for at få noget nyt op at køre

Hvis nogen har noget til dette eller andet omkring relevante identitets emner kan de skrive til mig på frank@fmproshop.dk

Hej!

Jeg fik en besked privat fra Chuck i går om det (er ikke selv aktiv på forum). Var desværre ikke muligt for mig at kigge på det i går, men har nu fået opdateret serveren og smidt lidt mere diskplads på (som var løbet tør).

Så vi burde være good-to-go igen

Beklager mange gange!

Comment

Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
      Hej!

Jeg fik en besked privat fra Chuck i går om det (er ikke selv aktiv på forum). Var desværre ikke muligt for mig at kigge på det i går, men har nu fået opdateret serveren og smidt lidt mere diskplads på (som var løbet tør).

Så vi burde være good-to-go igen

Beklager mange gange!
      Fedt - det her forum er på mange måder en anakronisme, og det synes jeg sgu er meget fedt! Lidt som vores stadion. Dejligt det kører igen, tak!

Comment

Working...
      X