Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - Silkeborg 07/11/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    ganske som ventet. Og ja KEP har jo ret - vil man have flere følelser og mere personlighed, så er man også nødt til at tillade det. Det gør man ikke og næste gang så siger Ejdum nok noget a la; "jeg udtaler mig ikke om dommeren" - ikke en direkte kritik, men alle ved hvad der menes.

Men hvad med dommeren - kunne vi ikke høre om den kamp får konsekvenser for ham?
    Der venter vel et godt job i partiet og en dacha til sommeren....

Er det normalt ikke sådan man gør i systemer, som dette?
    Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Spllere må sige hvad de mener efter en kamp. De er trods alt kun spillere og i affekt. Det er bedre end de der styrede udtalelser som bare bliver lala. Og som sådan må og skal medier se dem.

Comment

Fed kommentar fra AZ :D

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...sige-sandheden

- Jeg kan fortælle ham mange historier om, at det ikke altid er smart at sige sandheden, lyder det blandt andet fra Alexander Zorniger i interviwet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
          Fed kommentar fra AZ :D

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...sige-sandheden

- Jeg kan fortælle ham mange historier om, at det ikke altid er smart at sige sandheden, lyder det blandt andet fra Alexander Zorniger i interviwet.
          det er helt sikkert ikke altid smart at sige sandheden.

Men omvendt er det sgu også meget forfriskende, for os der sidder og ser på - det var ikke kun os der så en håbløs præstation af dommer og VAR team.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
            Spllere må sige hvad de mener efter en kamp. De er trods alt kun spillere og i affekt. Det er bedre end de der styrede udtalelser som bare bliver lala. Og som sådan må og skal medier se dem.
            dét må de. Men der er bare nogle konsekvenser.

På den måde er det jo ikke meget anderledes end alle andre steder - du må sige hvad du vil, men det kan have nogle implikationer.

Og alle ved der bliver uddelt karantæner hvis man kritiserer dommeren...det er ærgerligt og det medfører post match interviews uden nerve og følelser. Men der er jo ikke noget overraskende ved det. Sådan har det været i lang tid.

Comment

På den måde er det jo ikke meget anderledes end alle andre steder - du må sige hvad du vil, men det kan have nogle implikationer.

Og alle ved der bliver uddelt karantæner hvis man kritiserer dommeren...det er ærgerligt og det medfører post match interviews uden nerve og følelser. Men der er jo ikke noget overraskende ved det. Sådan har det været i lang tid.
              det handler i virkeligheden om at være snu….som fx. Mike Tullberg som efter en kamp kommenterede “ jeg kommer ikke til at kommentere på dommeren, enhver der har øjne i hovedet kunne se hvad der skete….”

Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
              2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

det handler i virkeligheden om at være snu….som fx. Mike Tullberg som efter en kamp kommenterede “ jeg kommer ikke til at kommentere på dommeren, enhver der har øjne i hovedet kunne se hvad der skete….”
                eller; jeg udtaler mig af princip ikke om dommeren - specielt ikke ham her.

Eller Zorniger der siger til journalisten; "du er sød" da der bliver spurgt til dommeren.

Jeg ved ikke hvor snu man skal være...alle ved hvad der bliver sagt - det må bare ikke siges direkte...

Og jeg kan på sin vis godt forstå det, slår man ikke ned på det bliver der åben jagtsæson på dommerne - og tænker ikke det er specielt attraktivt at være dommer i forvejen.

Men syntes stadig det er forfriskende når det bliver sagt helt klart og tydeligt - men det koster så bare.

Comment

Det er nemlig sådan det bør håndteres, men jeg kommer ikke til at klandre Max for det alliwl. Han var jo helt sikkert topfrustreret og havde lige oplevet sin anfører som ville ind og sige sin mening til dommeren. TB der forståeligt nok også var utilfreds med indsatsen fra dommerens side samt NT der ikke holdt igen på en stærkt lakonisk klapsalve, som til fulde udtrykte hans mening om afviklingen af kampen. Max m.fl. har helt sikkert lært noget af den historie, men det ville dog have klædt TB/AZ at have guidet holdet ind i omklædningen og ladet dem tække vejret lidt mens de lige genopfriske hvordan de bør udtrykke sig efter sådan en dommerblamage.
                  Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Lige præcis. Hold dig ud af at pege din kritik i en personlig retning og så kan du få afløb fra dine frustrationer. Det handler om at sno sig. OB burde også sno sig lidt bedre, og holde en 20-årig væk fra mikrofonerne kort efter slutfløjtet fra en kamp, hvor dommerpræstationen blev så afgørende. Den skulle Fiete som anfører eller måske Myhra bare have taget.

Comment

Minder mig om denne...

https://www.youtube.com/watch?v=p2f6kZ_Xi9Q

Comment

Working...
                      X