Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - Silkeborg 07/11/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Gomes ud - Niemiec ind
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Hvordan Freundlich heller ikke får gult for at sparke Max i brystet er også vildt.. Klar dårligste dommerpræstation jeg har set i denne sæson..

Comment

Den her tror jeg ikke på

Comment

Det var en kamp med rigtig mange chancer, normalt burde vi har vundet i sikker stil. Men nogen gange vil bolden bare ikke ind. Jeg hæfter mig ved at vi kommer til mange chancer og at forsvaret ser rimelig sikker ud. God kamp af Arp, Ejdum og Bojang. Ouedraogo spiller solidt, alt ist alt et mandfolkepræstation, de gav ikke op og kom igen tilbage efter at være kommet bagud. Vi er på vej, jeg er overbevist at holdet bliver bedre og bedre, bare fortsæt OB. Efter landsholdpausen skal vi smadre Randers på udebane, vi skal have den næste udebanesejr.

Comment

Det mål, SIF scorer, må simpelthen ikke gå ind i det korte hjørne fra så spids en vinkel. Det er en målmandsfejl.

Comment

Vi viser også, at vi kan uden Falk... men han ville selvfølgelig have været god at have haft med.

Bedste OB præstation længe.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Vi viser også, at vi kan uden Falk... men han ville selvfølgelig have været god at have haft med.

Bedste OB præstation længe.
                enig - virkelig flot indsats - fandens nok man ikke lige fik prikket hul på deres målmand noget før.

Men lad os se mere til det niveau, så skal vi nok få hentet en del point

Comment

Working...
                X