Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN - OB 02/11/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg
    Jeg vil lige minde om at hvis vi vinder 5-0 så ligger vi potentielt nr. 5
    5. pladsen efter i dag behøver jeg ikke - men de 3 point tager jeg gerne, så kan vi holde midterfeltet samlet - og så rykke fra bunden de kommende kampe (forhåbentlig)

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

som jeg forstod det på SFÅ gennemgangen var det med Ejdum som midtforsvar - også fordi han så kunne være med til at føre bolden frem af banen...men syntes godt nok det lyder vildt.

1. man har Gomez som så åbenbart ikke kan bruges mere

2. at man begynder at omskole en af sine bedste midtbanespillere til forsvaret - når man i forvejen er i underskud inde centralt.

og nok særligt fordi det nok kun er en en gangs forestilling til Askou er tilbage....

Men spændende bliver det da
      Der må være sket noget i forholdet mellem Zorniger og Gomez. Han var fast starter, men siden hans "barsel" har han, set udefra, lignet en man i bad standing

Comment

Link?

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Der må være sket noget i forholdet mellem Zorniger og Gomez. Han var fast starter, men siden hans "barsel" har han, set udefra, lignet en man i bad standing
          jeg ved det ikke - jeg tænkte om Zorniger ikke vil spille med både Gomez og Yaya på samme tid - da de begge har lidt "wild Card" over sig, og at det trods alt nok er for meget med to ud af tre....

For Gomez bliver jo stadig udtaget - og skiftet ind, men er han røget i bad standing - så må man have ham rykket videre - og så skal der så hentes to til midtforsvaret...

Comment

TV3 Sport Denmark | Watch | DaddyLiveHD - Live Sports Streaming Free - DaddyLiveHD.sx - DLHD

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg ved det ikke - jeg tænkte om Zorniger ikke vil spille med både Gomez og Yaya på samme tid - da de begge har lidt "wild Card" over sig, og at det trods alt nok er for meget med to ud af tre....

For Gomez bliver jo stadig udtaget - og skiftet ind, men er han røget i bad standing - så må man have ham rykket videre - og så skal der så hentes to til midtforsvaret...
              Jeg er for så vidt enig i at der er lidt for meget usikkerhed i både at spille Yaya og Gomez. I den idéelle verden ville jeg også gerne undgå det. Men når alternativet er at rykke Ejdum derned, så havde jeg nok alligevel gjort det. Det skal i hvert fald blive interessant at se, men jeg er ikke optimistisk

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Selvfølgelig spiller Ejdum ikke midterforsvaret. Der er ikke ét gram midterforsvarer i ham. Mon ikke vi stiller - endelig - med en helt almindelig firemandskæde.

Tager jeg fejl, tager bukker og skraber jeg selvfølgelig ydmygt.
                Det ser ud til at du må æde dine ord

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Jeg er for så vidt enig i at der er lidt for meget usikkerhed i både at spille Yaya og Gomez. I den idéelle verden ville jeg også gerne undgå det. Men når alternativet er at rykke Ejdum derned, så havde jeg nok alligevel gjort det. Det skal i hvert fald blive interessant at se, men jeg er ikke optimistisk
                  altså enig - syntes det er vildt, håber Zorniger ved hvad han laver

Comment

God start Yaya....

Comment

Det ser ud til at Bojang fortsætter hvor han slap.
                      Fint tilkæmpet hjørnespark .... til FCN

Comment

hold kæft arp med en kæmpe frispilning til en FCN'er...Bürgy redder

Comment

yaya har noget god fysik.

Og Grot får ingenting af dommeren - bolden bliver spillet op på ham og forsvaret må bare hive i ham uden det koster

Comment

Fin kontrachance. Den skal vi have mere ud af

Comment

fin omstilling Ganuas fører den frem - små spil med Arp, løber ud i ingenting

Comment

Godt kommet ud Myhra

Comment

Working...
                                X