Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN - OB 02/11/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Kamptråd FCN - OB 02/11/2025

truppen til aftenens opgør er udtaget;

Myhra
    Sander

Sørensen
    Bürgy
    McCoy
    Owusu
    Bojang
    Andersen
    Gomez

Falk
    Grubbe
    Ejdum
    Friis
    Ouedraogo
    Martin

Arp
    Niemic
    Ganaus
    Grot
    Hansborg

ikke de store overraskelser - forsvaret ser noget tyndt ud med Askou og BP ude, så må håbe de har fået samlet Yaya ordenligt op efter Brøndby kampen. Iflg SFÅ har OB åbenbart så også trænet lidt med Ejdum som stopper...men mon ikke man starter med de tre der er?

Magnus Andersen kan jeg ikke blive klog på - her står han listet som forsvar - tænker back, men bliver han ikke omtalt som og brugt som en angribende spiller? som kant?

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Myhra
    Sander

Sørensen
    Bürgy
    McCoy
    Owusu
    Bojang
    Andersen
    Gomez

Falk
    Grubbe
    Ejdum
    Friis
    Ouedraogo
    Martin

Arp
    Niemic
    Ganaus
    Grot
    Hansborg

ikke de store overraskelser - forsvaret ser noget tyndt ud med Askou og BP ude, så må håbe de har fået samlet Yaya ordenligt op efter Brøndby kampen. Iflg SFÅ har OB åbenbart så også trænet lidt med Ejdum som stopper...men mon ikke man starter med de tre der er?

Magnus Andersen kan jeg ikke blive klog på - her står han listet som forsvar - tænker back, men bliver han ikke omtalt som og brugt som en angribende spiller? som kant?
    Magnus Andersen bliver primært set som wingback i Zornigers system, det sagde Ivan Poulsen i hvert fald i en SfÅ tema-udsendelse i starten af sæsonen.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Myhra
      Sander

Sørensen
      Bürgy
      McCoy
      Owusu
      Bojang
      Andersen
      Gomez

Falk
      Grubbe
      Ejdum
      Friis
      Ouedraogo
      Martin

Arp
      Niemic
      Ganaus
      Grot
      Hansborg

Jeg kan heller ikke forestille mig andet, med mindre yaya har været rundt på gulvet til træning også. Man må forvente at FCN ligesom Brøndby vil organisere presset, så vi skal bygge op I vores venstreside, hvor både Yaya og Adam er udfordret på at sætte brugbare pasninger sammen, så jeg håber man har trænet lidt på vores fase 1-spil, for det haltede virkelig imod Brøndby og det var ikke kun i episoderne omkring Yayas fuck-up's. Vi fik alt for sjældent spillet udenom Brøndbys pres, og her får bøvl brug for vores angribere er bedre til at suge bolde til sig når vi spiller den op på dem. Ellers er det kun Falk og Arp som spillet skal gå igennem og det er for let at dæmme op for

Comment

https://fyens.dk/ob/uheldig-ob-stopp...76534c65b41a-9
        Er der nogen som kan læse den her?
        Leif Rasmussen har på Twitter teaset for at vi stiller op i en “overraskende opstilling”. Kommer Yaya til at starte oppe foran, eller hvordan?

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
          https://fyens.dk/ob/uheldig-ob-stopp...76534c65b41a-9
          Er der nogen som kan læse den her?
          Leif Rasmussen har på Twitter teaser for at vi stiller op i en “overraskende opstilling”. Kommer Yaya til at starte oppe foran, eller hvordan?
          Han spekulerer i, at Ejdum starter i midterforsvaret sammen med Bürgy og Bojang, men med Gomez på bænken. Spændende!!

​​

Comment

Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg

Han spekulerer i, at Ejdum starter i midterforsvaret sammen med Bürgy og Bojang, men med Gomez på bænken. Spændende!!

​​
            I så fald har Zorniger da VIRKELIG set sig sur på Gomez. Især taget i betragtning at han startede inde i de første fem kampe

Comment

Viljar Myhra
              Leeroy Owusu, Nicolas Bürgy, Yaya Bojang, Adam Sørensen
              Max Ejdum, Rasmus Falk, Ismahila Ouedraogo
              Jann-Fiete Arp
              Jay-Roy Grot, Noah Ganaus
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

https://x.com/Odense_Boldklub/status...234650/photo/1
                Det kunne godt se ud til at holde stik med Ejdum i midterforsvaret. Lidt et mærkeligt eksperiment i mine øjne. Hvis ikke det er det, så er vi vel ovre i en 4-1-2-1-2

Comment

Enten vi er tilbage til en fire-mand-kæde eller Ejdum spiller midtforsvarer. Tror på sidstnævnte:
                  Myhra
                  Bürgi Ejdum Yaya
                  Leeroy Falk Ouedraogo Adam
                  Arp
                  Ganaus Grot
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Selvfølgelig spiller Ejdum ikke midterforsvaret. Der er ikke ét gram midterforsvarer i ham. Mon ikke vi stiller - endelig - med en helt almindelig firemandskæde.

Tager jeg fejl, tager bukker og skraber jeg selvfølgelig ydmygt.

Comment

Jeg vil lige minde om at hvis vi vinder 5-0 så ligger vi potentielt nr. 5

Comment

Er Askou skadet eller har han karantæne?
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Enten vi er tilbage til en fire-mand-kæde eller Ejdum spiller midtforsvarer. Tror på sidstnævnte:
                          Myhra
                          Bürgi Ejdum Yaya
                          Leeroy Falk Ouedraogo Adam
                          Arp
                          Ganaus Grot
                          som jeg forstod det på SFÅ gennemgangen var det med Ejdum som midtforsvar - også fordi han så kunne være med til at føre bolden frem af banen...men syntes godt nok det lyder vildt.

1. man har Gomez som så åbenbart ikke kan bruges mere

2. at man begynder at omskole en af sine bedste midtbanespillere til forsvaret - når man i forvejen er i underskud inde centralt.

og nok særligt fordi det nok kun er en en gangs forestilling til Askou er tilbage....

Men spændende bliver det da

Comment

karantæne

Comment

Karantæne

Comment

Working...
                              X