Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Viborg - OB 19/10/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

håber også vi spiller op med dem og ikke får klø som sidst. Om det vil være nok til point er jeg så mere i tvivl om...men en sejr så erf vi pludselig kun 4 point efter dem - så tæt er det.

For mig er det dog klart de to efterfølgende kampe der er vigtigst. FCN og Silkeborg - kaster de sejre af sig så begynder det for alvor at se lovende ud, for det er det vi mangler, kontinuerlige gode præstationer og resultater.
    Det er der ikke to meninger om. Selvom vi måske kan nærmest os Brøndby i tabellen med en sejr, så ser jeg slet ikke OB der. Men ligeså vel som alle andre hold med undtagelse af Vejle, så kan vi snige os med i top 6, men det kræver at vi ikke igen taber kampe som imod fcn og Silkeborg. Det var nogle dumme nederlag, som burde have givet 4 point.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Det er der ikke to meninger om. Selvom vi måske kan nærmest os Brøndby i tabellen med en sejr, så ser jeg slet ikke OB der. Men ligeså vel som alle andre hold med undtagelse af Vejle, så kan vi snige os med i top 6, men det kræver at vi ikke igen taber kampe som imod fcn og Silkeborg. Det var nogle dumme nederlag, som burde have givet 4 point.
      dét gør jeg heller ikke. Vi skal også lige først have sejren mod Brøndby - og det er nok ikke SÅ sandsynligt - men bare for at sige; så tæt er ligaen faktisk at vi med en sejr vil have dem inden for rækkevidde - efter at have lukket så mange mål ind, og ligget og rodet rundt i bunden

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Super vigtig sejr og godt endelig at se os spille en god 2. Halveg. Flotte mål af vores farlige tyskere.
        Lad os håbe vi kan holde truppen nogenlunde skadesfri frem imod vinterpausen, for så tror jeg nok vi skal få skrabet en god sjat point sammen. I dag skifter vi Bojang, Ejdum, Grot og McCoy ind. Det lugter mere af gamechangere end vi har været vant til længe.
        Lad os se om ikke sådan en ubesejr kan skyde så meget selvtillid ind i drengene, så vi kan spille op med Brøndby på et tætpakket stadion næste søndag. Jeg tror på det
        Fedt med optimisme, den er vigtig at have med, og jeg deler den lige nu men jeg tvivler lidt på at jeg ejer den næste mandag. BIFs forsvar så lidt shaky ud i går mod AGF så vi kan da håbe at vores dynamiske trio i front kan gøre jobbet og vi var jo ikke uden chancer sidst vi mødte dem på trods af det elendige resultat.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

håber også vi spiller op med dem og ikke får klø som sidst. Om det vil være nok til point er jeg så mere i tvivl om...men en sejr så erf vi pludselig kun 4 point efter dem - så tæt er det.

For mig er det dog klart de to efterfølgende kampe der er vigtigst. FCN og Silkeborg - kaster de sejre af sig så begynder det for alvor at se lovende ud, for det er det vi mangler, kontinuerlige gode præstationer og resultater.
          FCN og FCN kampene er grundlæggende vigtigere end BIF kampen, men det vil da være dejligt med en overraskelse på mandag for derefter at 4-6 point i de følgende kampe. Det er nok en lidt for optimistisk tanke at hive 3 sejre og 1 uafgjort i 4 kampe inkl. den i går. Jeg tager dog gerne pointsene med hvis det skulle ske .. fortjent eller ikke helt fortjent.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Fedt med optimisme, den er vigtig at have med, og jeg deler den lige nu men jeg tvivler lidt på at jeg ejer den næste mandag. BIFs forsvar så lidt shaky ud i går mod AGF så vi kan da håbe at vores dynamiske trio i front kan gøre jobbet og vi var jo ikke uden chancer sidst vi mødte dem på trods af det elendige resultat.
            Jeg går også med en lille bange anelse om at vi igen næsten fylder stadion og så ender det som imod AGF, fordi de her top 4-hold bare virker til at være et niveau over.
            Jeg håber bare sådan en præstation, hvor vi vinder vores første udekamp efter den bedste 2. Halveg vi har spillet hidtil, kan give den ekstra selvtillid til for alvor at udfordre dem.

Comment

Working...
            X