Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Viborg - OB 19/10/2025
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det er der ikke to meninger om. Selvom vi måske kan nærmest os Brøndby i tabellen med en sejr, så ser jeg slet ikke OB der. Men ligeså vel som alle andre hold med undtagelse af Vejle, så kan vi snige os med i top 6, men det kræver at vi ikke igen taber kampe som imod fcn og Silkeborg. Det var nogle dumme nederlag, som burde have givet 4 point.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægSuper vigtig sejr og godt endelig at se os spille en god 2. Halveg. Flotte mål af vores farlige tyskere.
Lad os håbe vi kan holde truppen nogenlunde skadesfri frem imod vinterpausen, for så tror jeg nok vi skal få skrabet en god sjat point sammen. I dag skifter vi Bojang, Ejdum, Grot og McCoy ind. Det lugter mere af gamechangere end vi har været vant til længe.
Lad os se om ikke sådan en ubesejr kan skyde så meget selvtillid ind i drengene, så vi kan spille op med Brøndby på et tætpakket stadion næste søndag. Jeg tror på det
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
håber også vi spiller op med dem og ikke får klø som sidst. Om det vil være nok til point er jeg så mere i tvivl om...men en sejr så erf vi pludselig kun 4 point efter dem - så tæt er det.
For mig er det dog klart de to efterfølgende kampe der er vigtigst. FCN og Silkeborg - kaster de sejre af sig så begynder det for alvor at se lovende ud, for det er det vi mangler, kontinuerlige gode præstationer og resultater.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægFedt med optimisme, den er vigtig at have med, og jeg deler den lige nu men jeg tvivler lidt på at jeg ejer den næste mandag. BIFs forsvar så lidt shaky ud i går mod AGF så vi kan da håbe at vores dynamiske trio i front kan gøre jobbet og vi var jo ikke uden chancer sidst vi mødte dem på trods af det elendige resultat.
Jeg håber bare sådan en præstation, hvor vi vinder vores første udekamp efter den bedste 2. Halveg vi har spillet hidtil, kan give den ekstra selvtillid til for alvor at udfordre dem.
Comment
Comment