Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Viborg - OB 19/10/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Engang imellem tror jeg at jeg får lyden fra en film om anden verdenskrig ind over kampen, men så kom jeg i tanke om at vi har en tysker på sidelinjen....

Comment

Hvad bidrager Grot med? Fuldstændig fri header foran mål. Header den op i luften.

Comment

Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
        Hvad bidrager Grot med? Fuldstændig fri header foran mål. Header den op i luften.
        argh come on - hvad bidrog Ganaus og Niemich med de første 50 min?

Han holder fint i bolden - er en god opspilsstation, der skal bare være folk i nærheden han kan lægge den af til...og så skal han score noget mere

Comment

Kan vi holde dem fra at score i 20 minutter? Synes vi har tabt momentum.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

argh come on - hvad bidrog Ganaus og Niemich med de første 50 min?

Han holder fint i bolden - er en god opspilsstation, der skal bare være folk i nærheden han kan lægge den af til...og så skal han score noget mere
            Hmm synes alt for ofte hans førstegangsberøringer er for ringe... hvis han så bankede kasser ind men det gør han jo så ikke
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
            2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
              Niemiec og Ganaus’ niveau i anden halvleg har da været lidt tættere på Ballon d’Or niveau
              Tja.. begge skal være score på chancer serveret på et sølvfad?. Det er vel også det, de er med for.
              Kan også nævne muligheder, hvor især Ganaus får for lidt ud af det.

Men nuvel, det er bestemt positivt vi er foran med deres hjælp. Lad os se om vi kan holde det. Fra 80 minut og frem er det som regel det går galt for OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Kan vi holde dem fra at score i 20 minutter? Synes vi har tabt momentum.
                Det bør være muligt. Men vi skal være bedre til at holde på bolden. Smider den for let væk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

Hmm synes alt for ofte hans førstegangsberøringer er for ringe... hvis han så bankede kasser ind men det gør han jo så ikke
                  svært at være uenig i.

Men derfor syntes jeg stadig han bidrager med noget - og det er jo ikke ligefrem messi og ronaldo han ligger og konkurrere med

om ikke andet har vi fået friske kræfter ind der kan lede vores pres - har jo også en værdi

Comment

Godt af Burgy

Comment

Få nu lortet ud af kommunen, foran eget straffesparksfelt!

Comment

Bürgy skal bare hive ham ned der, det er en to mod to!

Comment

Bürgy ender med at redder os - efter at være blevet snydt. Syntes ellers vi har set fornuftige ud, i kontrol - men skal undgå de fuck ups vi plejer at lave

Comment

Det næste kvarter bliver langt

Comment

Ouedraogo ender med at redde os - ved at blive farligt igen

Comment

McCoy og Ejdum ind, Ouedraogo og Sørensen ud

Comment

Working...
                                X