Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Viborg - OB 19/10/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

man må simpelthen ikke planlægge ud fra at andre hold går i stå - ren taber mentalitet.
    Enig, men det frygter jeg lidt at der er nogen som tænker i ledelsen. Ikke ligefrem planlægger men hænger lidt deres hat på. Men lad os håbe det ikke er tilfældet.

Leave a comment:

• OleKBH
    replied

man må simpelthen ikke planlægge ud fra at andre hold går i stå - ren taber mentalitet.
    Nu er der forskel på håb og at planlægge efter. Det er kun dig selv der sige planlægge efter.

Går stærkt ud fra OB’s ledelse planlægger efter at forstærke truppen.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Der skal ske mirakler hvis det her OB hold ikke rykker ned. Synes vi pt ligner det svageste af de 12 hold.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
    Der skal godt nok købes ind til start 11eren i vintervinduet ellers står den på 1 div ellers skal vi håbe på Fredercia går helt i stå. Men det tør jeg ikke satse på overhovedet og det håber jeg heller ikke NT og TB gør. Men man kan frygte det...

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Gomez og Yaya er vel lige kommet retur fra landsholdet ..
    ja det er derfor Yaya ikke startede inde - men Gomez har været brugt meget lidt den seneste tid. Tænker han er lidt for ustabil til man tør spille med ham OG de to unge samtidig...men altså BP og Bürgy fungere jo heller ikke

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Der skal godt nok købes ind til start 11eren i vintervinduet ellers står den på 1 div ellers skal vi håbe på Fredercia går helt i stå. Men det tør jeg ikke satse på overhovedet og det håber jeg heller ikke NT og TB gør. Men man kan frygte det...

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
    Deprimerende. Tolvte kamp i streg, hvor vi ikke kan holde nullet. Og så efter et par minutter
    ja ville være rart snart at holde et par clean sheets.

Men som jeg hørte i SFÅ optakt - et fint take syntes jeg, altså jeg tager da hellere end gerne fire sejre i streg på 2-1, hellere det end et par 0-0 kampe

men ja før eller siden skal de have sat prop i hvis ikke det skal gå helt galt

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Jeg forstår ikke folk er så negative... det er jo pga af Troels Bechs fremragende arbejde i de foregående tranfervinduer, vi nu har optimale muligheder for at udvikle på vores unge spillere
    ...Forza OB

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied

nej for fanden - men det er vi jo åbenbart. Der skal findes forstærkninger til midtbane og forsvar, BP holder ikke i længden som starter og Bürgy er heller ikke god nok. Gomez er åbenbart også røget bag i køen - så der skal findes nogle gode stoppere, og så må der ryddes op
    Jeg kan slet ikke finde rundt i den kabale nede i forsvaret. Bürgy, som vel har spillet flest minutter, står efterhånden svagest i billedet hver kamp

Leave a comment:

• Plum
    replied

nej for fanden - men det er vi jo åbenbart. Der skal findes forstærkninger til midtbane og forsvar, BP holder ikke i længden som starter og Bürgy er heller ikke god nok. Gomez er åbenbart også røget bag i køen - så der skal findes nogle gode stoppere, og så må der ryddes op
    Gomez og Yaya er vel lige kommet retur fra landsholdet ..

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Det er pinligt.
    Og vi ved jo desværre at vi selv skal score minimum 3 mål for at få points. Vores defensiv er ikke til superliga.
    Præcist, det er gang på gang.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Det går jo heller ikke at vi er så afhængige af en spiller, der altid render rundt med skavanker

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Yahya ind

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    lyder til BP har trukket en skade i baglåret...så det går godt
    Det går jo heller ikke at vi er så afhængige af en spiller, der altid render rundt med skavanker

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
    Vi er jo slet ikke kommet ud til kampen og giv dem noget kø`ma ffs!
    Det er pinligt.
    Og vi ved jo desværre at vi selv skal score minimum 3 mål for at få points. Vores defensiv er ikke til superliga.

Leave a comment:

Working...
X