Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Viborg - OB 19/10/2025
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
man må simpelthen ikke planlægge ud fra at andre hold går i stå - ren taber mentalitet.
Går stærkt ud fra OB’s ledelse planlægger efter at forstærke truppen.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Der skal ske mirakler hvis det her OB hold ikke rykker ned. Synes vi pt ligner det svageste af de 12 hold.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlægDer skal godt nok købes ind til start 11eren i vintervinduet ellers står den på 1 div ellers skal vi håbe på Fredercia går helt i stå. Men det tør jeg ikke satse på overhovedet og det håber jeg heller ikke NT og TB gør. Men man kan frygte det...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Gomez og Yaya er vel lige kommet retur fra landsholdet ..
Leave a comment:
-
Der skal godt nok købes ind til start 11eren i vintervinduet ellers står den på 1 div ellers skal vi håbe på Fredercia går helt i stå. Men det tør jeg ikke satse på overhovedet og det håber jeg heller ikke NT og TB gør. Men man kan frygte det...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlægDeprimerende. Tolvte kamp i streg, hvor vi ikke kan holde nullet. Og så efter et par minutter
Men som jeg hørte i SFÅ optakt - et fint take syntes jeg, altså jeg tager da hellere end gerne fire sejre i streg på 2-1, hellere det end et par 0-0 kampe
men ja før eller siden skal de have sat prop i hvis ikke det skal gå helt galt
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg forstår ikke folk er så negative... det er jo pga af Troels Bechs fremragende arbejde i de foregående tranfervinduer, vi nu har optimale muligheder for at udvikle på vores unge spillere
...Forza OB
- Likes 4
Leave a comment:
-
nej for fanden - men det er vi jo åbenbart. Der skal findes forstærkninger til midtbane og forsvar, BP holder ikke i længden som starter og Bürgy er heller ikke god nok. Gomez er åbenbart også røget bag i køen - så der skal findes nogle gode stoppere, og så må der ryddes op
Leave a comment:
-
nej for fanden - men det er vi jo åbenbart. Der skal findes forstærkninger til midtbane og forsvar, BP holder ikke i længden som starter og Bürgy er heller ikke god nok. Gomez er åbenbart også røget bag i køen - så der skal findes nogle gode stoppere, og så må der ryddes op
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Det går jo heller ikke at vi er så afhængige af en spiller, der altid render rundt med skavanker
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæglyder til BP har trukket en skade i baglåret...så det går godt
Leave a comment:
Leave a comment: