Engang imellem tror jeg at jeg får lyden fra en film om anden verdenskrig ind over kampen, men så kom jeg i tanke om at vi har en tysker på sidelinjen....
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Viborg - OB 19/10/2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlægHvad bidrager Grot med? Fuldstændig fri header foran mål. Header den op i luften.
Han holder fint i bolden - er en god opspilsstation, der skal bare være folk i nærheden han kan lægge den af til...og så skal han score noget mere
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
argh come on - hvad bidrog Ganaus og Niemich med de første 50 min?
Han holder fint i bolden - er en god opspilsstation, der skal bare være folk i nærheden han kan lægge den af til...og så skal han score noget mereDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægNiemiec og Ganaus’ niveau i anden halvleg har da været lidt tættere på Ballon d’Or niveau
Kan også nævne muligheder, hvor især Ganaus får for lidt ud af det.
Men nuvel, det er bestemt positivt vi er foran med deres hjælp. Lad os se om vi kan holde det. Fra 80 minut og frem er det som regel det går galt for OB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
Hmm synes alt for ofte hans førstegangsberøringer er for ringe... hvis han så bankede kasser ind men det gør han jo så ikke
Men derfor syntes jeg stadig han bidrager med noget - og det er jo ikke ligefrem messi og ronaldo han ligger og konkurrere med
om ikke andet har vi fået friske kræfter ind der kan lede vores pres - har jo også en værdi
- Likes 2
Comment
Comment