Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: OB - SønderjyskE 03/10/25 19:00
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlægFlot mål af BP. Ikke en pragtpræstation men en generelt solid indsat.
Men får vi noget som helst ud af to angribere? Jeg kan ikke se det! Kan det ikke gøres smartere?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Enig. Men tror det er en taktisk rettelse. Zorniger ser at forsvaret er ikke god nok for spillet med høje press. Vi er mere kompakt nu og hidtil fungerer det ja også: en offside-mål, til mere kom Sønderjyske ikke. Mens vi er i god kontrol og til tider kan presse de hvad ja også gav målet.
Det syntes jeg ikke vi har set de sidste par kampe - vi taber så alligevel stort til Brøndby, men syntes ikke det var fordi vi gik ned som tidligere set
Men håber da vi får det presspil at se igen på et tidspunkt
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
tror helt sikkert det er en taktisk ændring - jeg tror så mere på det er for at få holdet til at kunne holde længere rent fysisk. De første par kampe på sæsonen var jo vilde, hvor vi i perioder overfaldt de andre - særligt når vi kom ud til anden halvleg havde vi 15 - 20 rigtigt gode minutter. Og gik så helt døde.
Det syntes jeg ikke vi har set de sidste par kampe - vi taber så alligevel stort til Brøndby, men syntes ikke det var fordi vi gik ned som tidligere set
Men håber da vi får det presspil at se igen på et tidspunkt"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlægFlot mål af BP. Ikke en pragtpræstation men en generelt solid indsat.
Men får vi noget som helst ud af to angribere? Jeg kan ikke se det! Kan det ikke gøres smartere?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Håber Niemiec kommer ind for Grot som åbenbart sidder i en bølgedal lang tid nu allerede.
Syntes faktisk det er Ganaus der står svagest i dag.
Men altså Niemiec kommer da ind på et tidspunkt - der er jo ikke så meget andet at skyde med fra bænken
- Likes 1
Comment
-
og på midten - problemet er jo også at der ikke er noget at skifte med når en spiller bliver træt"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
altså Grot score ikke nok - men syntes han gør det ret godt, han bliver brugt som opspilsstation - men der mangler folk omkring ham til at få fat i nedfaldet.
Syntes faktisk det er Ganaus der står svagest i dag.
Men altså Niemiec kommer da ind på et tidspunkt - der er jo ikke så meget andet at skyde med fra bænken"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
Comment