Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Vitus Friis

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vitus Friis

Vitus Friis er nu del af førsteholdet. Og så skal han selvfølgelig have en egen tråd. Spiller som def.midt/cf. Får kontrakt til 2027.
    https://ob.dk/nyheder/2025/september...EskeCvE.WjDKqA
    Altid en fornøjelse hvis en af de unge lykkes med at tage skridtet til førsteholdet
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Har ikke set ham i aktion. Er han god nok nu og her til, at kunne agere 4. Valg til midtbanen? Vi mangler jo lidt nogle folk dertil

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
      Har ikke set ham i aktion. Er han god nok nu og her til, at kunne agere 4. Valg til midtbanen? Vi mangler jo lidt nogle folk dertil
      det jeg har set til ham var i sommeropstarten hvor han da vidst gjorde det udemærket.

Og han har da været med på bænken de sidste par runder - men mon ikke de håber på en kamp hvor vi har mere styr på det, så kan han komme ind og dyppe tæerne der. Tænker ikke det er i en kogepladekamp mod Fredericia hvor hele holdet har tabt sutten, der skal han næppe smides ind.

Men altså vi må jo håbe på at nogle flere af de unge tager nogle store skridt i deres udvikling - for syntes jo stadig truppen er for dårligt sammensat med for mange uprøvede kræfter.

Comment

Kan huske jeg så ham i en skolefodbold finale hvor Odense skolen tabte klart - Tror det var Provstegårdskolen, Men Vitus var med afstand den bedste på holdet og en af finalens bedste. Dengang sagde jeg at han ville gå hele vejen i OB. Nu er han pro og krydser fingre for at han slår igennem.
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Han har fået nummer 21. Men er det ikke Nikolaj Juul-Sandberg's? Skal man ligge mere i det?
          siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
            Han har fået nummer 21. Men er det ikke Nikolaj Juul-Sandberg's? Skal man ligge mere i det?
            Det tror jeg ikke .. blev Juul-Sandberg ikke forlænget inden udlejningen på samme måde som Magnus Jensen ?

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Altid spændende med de unge.. ham her har jeg dog kun meget begrænset kendskab til.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                Næppe. Man han gjorde det godt i sommers.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Det tror jeg ikke .. blev Juul-Sandberg ikke forlænget inden udlejningen på samme måde som Magnus Jensen ?
                  jo ikke sikkert de kommer tilbage fordi man forlænger - mon dog Markus Jensen vender retur efter et ophold i Holland? Tænker da det ender med et salg...kan jo være det samme man håber med Sandberg

Comment

Working...
                  X