Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Vitus Friis
Collapse
X
-
det jeg har set til ham var i sommeropstarten hvor han da vidst gjorde det udemærket.Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægHar ikke set ham i aktion. Er han god nok nu og her til, at kunne agere 4. Valg til midtbanen? Vi mangler jo lidt nogle folk dertil
Og han har da været med på bænken de sidste par runder - men mon ikke de håber på en kamp hvor vi har mere styr på det, så kan han komme ind og dyppe tæerne der. Tænker ikke det er i en kogepladekamp mod Fredericia hvor hele holdet har tabt sutten, der skal han næppe smides ind.
Men altså vi må jo håbe på at nogle flere af de unge tager nogle store skridt i deres udvikling - for syntes jo stadig truppen er for dårligt sammensat med for mange uprøvede kræfter.
- Likes 1
Comment
-
Kan huske jeg så ham i en skolefodbold finale hvor Odense skolen tabte klart - Tror det var Provstegårdskolen, Men Vitus var med afstand den bedste på holdet og en af finalens bedste. Dengang sagde jeg at han ville gå hele vejen i OB. Nu er han pro og krydser fingre for at han slår igennem.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
- Likes 3
Comment
-
Det tror jeg ikke .. blev Juul-Sandberg ikke forlænget inden udlejningen på samme måde som Magnus Jensen ?Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægHan har fået nummer 21. Men er det ikke Nikolaj Juul-Sandberg's? Skal man ligge mere i det?
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
jo ikke sikkert de kommer tilbage fordi man forlænger - mon dog Markus Jensen vender retur efter et ophold i Holland? Tænker da det ender med et salg...kan jo være det samme man håber med SandbergOprindeligt indsendt af manner Se indlægDet tror jeg ikke .. blev Juul-Sandberg ikke forlænget inden udlejningen på samme måde som Magnus Jensen ?
Comment
Comment