Oprindeligt indsendt af Mwape
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - FC Fredericia 19/09/2025
Collapse
X
-
Jeg er smånervøs før en hjemmekamp imod Fredericia... hvad fanden sker der. Kom så OB!
- Likes 1
Leave a comment:
-
Helt enig. Og med Ejdum ude mangler der endda en af de få som er ligadygtigt der.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
til hvad? 4-4-2? vi har i forvejen et underskud af midtbane spillere, man skulle have bragt min. en midtbanespiller mere ind i sommervinduet for det var en mulighed som jeg ser det.
Glæder mig om Myhra tilbage på burret og at vi med Niemiec har en god indskifter på offensiven. Synes han kom ind med god energi sidst i Silkeborg. Så: Groth, kom nu og scor, der venter ellers en at overtage din startplads.Last edited by andlox; 19-09-2025, 17:47.
- Likes 5
Leave a comment:
-
til hvad? 4-4-2? vi har i forvejen et underskud af midtbane spillere, man skulle have bragt min. en midtbanespiller mere ind i sommervinduet for det var en mulighed som jeg ser det.Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlægForstår simpelthen ikke at man ikke skifter formation, men forhåbentlig ved Zorninger bedre end mig.
- Likes 6
Leave a comment:
-
Myhra fra start er det eneste rigtigeLast edited by Wessels er en mur; 19-09-2025, 18:09.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Forstår simpelthen ikke at man ikke skifter formation, men forhåbentlig ved Zorninger bedre end mig.
Leave a comment:
-
Kamptråd OB - FC Fredericia 19/09/2025
Start 11;
Myhra
Owusu Bürgy BP Askou Sørensen
Ouedarogo Falk
Arp
Ganaus Grot
Bænken; Sander, McCoy, Andersen, Gomez, Grubbe, Martin, Friis, Niemic, HansborgTags: Ingen
Leave a comment: