Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FC Fredericia 19/09/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• tjdebat
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
    Jeg er smånervøs før en hjemmekamp imod Fredericia... hvad fanden sker der. Kom så OB!

Ja det er jeg også. Kom nu med en god start på weekenden.

Leave a comment:

• JrEwing
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
    Jeg er smånervøs før en hjemmekamp imod Fredericia... hvad fanden sker der. Kom så OB!

Ja det samme her, Jeg har kun håbet at klamre mig til, aner ikke hvad jeg skal forvente

Leave a comment:

• Mwape
    replied

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

til hvad? 4-4-2? vi har i forvejen et underskud af midtbane spillere, man skulle have bragt min. en midtbanespiller mere ind i sommervinduet for det var en mulighed som jeg ser det.
    Helt enig. Og med Ejdum ude mangler der endda en af de få som er ligadygtigt der.
    Glæder mig om Myhra tilbage på burret og at vi med Niemiec har en god indskifter på offensiven. Synes han kom ind med god energi sidst i Silkeborg. Så: Groth, kom nu og scor, der venter ellers en at overtage din startplads.
    Last edited by andlox; 19-09-2025, 17:47.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
    Forstår simpelthen ikke at man ikke skifter formation, men forhåbentlig ved Zorninger bedre end mig.
    til hvad? 4-4-2? vi har i forvejen et underskud af midtbane spillere, man skulle have bragt min. en midtbanespiller mere ind i sommervinduet for det var en mulighed som jeg ser det.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Bjørninho scorer i aften!

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Myhra fra start er det eneste rigtige
    Last edited by Wessels er en mur; 19-09-2025, 18:09.

Leave a comment:

• Mfriise
    replied
    Forstår simpelthen ikke at man ikke skifter formation, men forhåbentlig ved Zorninger bedre end mig.

Leave a comment:

• mhbp
    started a topic Kamptråd OB - FC Fredericia 19/09/2025

Kamptråd OB - FC Fredericia 19/09/2025

Start 11;

Myhra

Owusu Bürgy BP Askou Sørensen

Ouedarogo Falk

Arp

Ganaus Grot

Bænken; Sander, McCoy, Andersen, Gomez, Grubbe, Martin, Friis, Niemic, Hansborg
Working...
X