Oprindeligt indsendt af JMJ
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - FC Fredericia 19/09/2025
Collapse
X
-
Du anfægter vel alles intellekt, når du postulerer at din mening er så indlysende at den er banal. Hvad så hvis man ikke er enig med dig? Er man så dum eller blind?
-
Godt spørgsmål .. jeg mener at have læst det i FS/SF at AZ har sagt at TT er bekendt med hans situation. Underforstået at han ikke er i billedet til kamptruppen. Omvendt har TB sagt at TT indgår i truppen på lige fod med alle andre. Det er selvf. AZ og hans team der har det sidste ord i fht udtagelsen af truppenOprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Har han det eller er det noget der er vokset herinde?
Leave a comment:
-
Har han det eller er det noget der er vokset herinde?Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Ja det forstår jeg heller ikke. Der ligger helt sikkert noget andet bag en det spillemæssige.
Han har jo fået at vide han ikke kan træne sig på holdet. Så uanset hvor godt han gør det får han ikke et eneste minut.
Leave a comment:
-
Ja det forstår jeg heller ikke. Der ligger helt sikkert noget andet bag en det spillemæssige.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Men hvorfor bruges Trybull ikke til at lukke af .. han er måske ikke AZ type og ikke verdens hurtigeste men han tør tage en takling når modstanderne ubesværet løber med igennem vores forsvar og står vi alligevel dybt så kan han vel bruges de sidste 30 min.
Han har jo fået at vide han ikke kan træne sig på holdet. Så uanset hvor godt han gør det får han ikke et eneste minut.
- Likes 1
Leave a comment:
-
At han og andre ignorere dig, skyldes jo blandt meget andet, at du selv ignorerer folk når de forsøger at presse svar/forklaringer ud af dig på de ting du har skrevet. Jeg er selv gået forgæves med dig mange gange, men smider dig dog ikke på ignorer.... der skal jo være nogen der holder øje med dig!Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
.... [ignorer]Last edited by Kaspernon; 21-09-2025, 13:08.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Men hvorfor bruges Trybull ikke til at lukke af .. han er måske ikke AZ type og ikke verdens hurtigeste men han tør tage en takling når modstanderne ubesværet løber med igennem vores forsvar og står vi alligevel dybt så kan han vel bruges de sidste 30 min.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det er jo fuldstændig rigtigt. Vi mister kræfterne på midtbanen og derfor kommer vi under pres. Det er logisk.
Problemet er vores kære chef har forsømt at hente spillere nok så Zorniger har noget at skifte med.
Men det problem er italesat.
TB står med hovedansvaret for den del.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Sat på spidsen kan man efter dit rationale ikke diskutere noget i vejen mod noget. Det svarer til at diskussionen af vejen til de tre point, som er det eneste der tæller i fodbold (= måden at kommunikere og behandle sin trup er underordnet, det er kun om man handler på det, der tæller, er ubrugelig.
Lad os lukke forum.
Hvis du mener og tror at kommunikation ikke er en del af substansen i udviklingen af spillerne og kalder det “banalt” er vi desværre ikke på samme side - nej bog. Så lad os lukke den der.
PS: jeg minder om at store dele af Forum plejer at fare i flint over, at du gik efter manden og ikke bolden, da du stillede spørgsmålstegn ved mit intellekt. Synes folk er lidt tavse…
EDIT: nej. Du stillede faktisk spørgstegn ved hele forums intellekt - vild præstation.
Du er godt nok gået all in og står for 40% af alle indlæg på forum (min vurdering de sidste par dage)
Jeg har skrevet mange kommentarer/stillet spørgsmål til dig, men jeg er åbenbart jo på den liste med folk herinde du (belejligt) ignorerer
Hvorfor have et forum, hvor man kan fravælge dem, som ikke passer ind i ekkokammeret ?
P.S. han læser jo nok ikke mit indlæg, så kan andre udfordre ham lidt, hvis de er enige med mig ?
Last edited by Online; 21-09-2025, 11:47.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Ja, det var godt nok sat lidt på spidsen og også en anelse karikeret. Der er selvfølgelig tale om mit helt eget syn på sagen og holdning til den skiftende kommunikation i OB. Og den holdning har jeg vist også tilkendegivet ret tydeligt, skulle jeg mene? Når jeg stiller mig således, så handler det også om rammesætning af diskussionen, for kommunikationen er selvfølgelig en vigtig del af en meget stor og levende organisme, men min pointe er bare, at den ikke kan stå alene. Det gør den forhåbentlig heller ikke, men vi har nok bare forskellige grader af skepsis.overfor, om det reelt bliver bedre. Der fæstner nogle åbenlyst mere lid til klubbens udmeldinger end jeg, og det er helt fair. Hvis vi skal bruge SFÅ-terminologi, så er vi alle brændte børn, men nogle er nok helet bedre end andre.Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Sat på spidsen kan man efter dit rationale ikke diskutere noget i vejen mod noget. Det svarer til at diskussionen af vejen til de tre point, som er det eneste der tæller i fodbold (= måden at kommunikere og behandle sin trup er underordnet, det er kun om man handler på det, der tæller, er ubrugelig.
Lad os lukke forum.
Hvis du mener og tror at kommunikation ikke er en del af substansen i udviklingen af spillerne og kalder det “banalt” er vi desværre ikke på samme side - nej bog. Så lad os lukke den der.
PS: jeg minder om at store dele af Forum plejer at fare i flint over, at du gik efter manden og ikke bolden, da du stillede spørgsmålstegn ved mit intellekt. Synes folk er lidt tavse…
EDIT: nej. Du stillede faktisk spørgstegn ved hele forums intellekt - vild præstation.
Og for at slå det fast med syvtommersøm én gang for alle:
Kommunikation er naturligvis vigtig, og der er enormt meget at hente ved en strømlinet intern og ekstern forståelse af ens brand. Hvis man kan få gjort det til noget naturligt, at klubbens kommunikation matcher spillestilen, og at klubbens ageren generelt gør det samme, så er der virkelig meget at hente på det. Og det er potentielt en selvforstærkende effekt, der kun vil styrke identiteten og afføde endnu mere positive resultater. Så det er afgjort vigtigt i det generelle billede og den overordnede udvikling, men nu var det jo heller ikke det, jeg anfægtede.
Og ja. Det er sgu også ufint med personangreb, men det mener jeg nu heller ikke, jeg er skyldig i? Jeg var givetvis lidt fremme i skoene i min formulering, men jeg mener naturligvis, at jeg selv har ret. Lad mig dog slå fast: Jeg anfægter IKKE dit intellekt. Tværtom synes jeg, du er blandt de mest fornuftige debattører herinde. Måske havde folk dechifreret det slet skjulte kompliment, og at den kække attitude var med et glimt i øjet, og derfor afstået fra at blande sig, fordi der simpelthen ikke var noget ufint at blande sig i. Måske er den vilde præstation så, at du alligevel kunne finde det?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Sat på spidsen kan man efter dit rationale ikke diskutere noget i vejen mod noget. Det svarer til at diskussionen af vejen til de tre point, som er det eneste der tæller i fodbold (= måden at kommunikere og behandle sin trup er underordnet, det er kun om man handler på det, der tæller, er ubrugelig.Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
Det håber jeg sandelig ikke. Det burde du da være for kvik til, men jeg bliver lidt i tvivl, når man tilsyneladende lader sig begejstre sådan af noget relativt banalt.
Lad os lukke forum.
EDIT: nej. Du stillede faktisk spørgstegn ved hele forums intellekt - vild præstation.Last edited by claudes1; 21-09-2025, 10:41.
Leave a comment:
-
Det kan som end være en meget stor udfordring for nogen offentligt at sige deres mening, jeg tror, at det der gør folk begejstret er AZ s direkte facon, Rasmus Falk er klart ogsåOprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
Det håber jeg sandelig ikke. Det burde du da være for kvik til, men jeg bliver lidt i tvivl, når man tilsyneladende lader sig begejstre sådan af noget relativt banalt.
tilhænger af den direkte facon. IMO må det alt andet betyde, at dem der bliver hentydet til, de arbejder endnu hårdere. I alle firmaer hvor man udmåler en akkord for det der skal
præsteres, der må de der ikke kan akkorden arbejde voldsomt hård indtil de kan den. Det skal kontraktspillere i OBs superligatrup også. Det er ikke juniorfodbold, men højt betalt proffesionelle fodboldspillere.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Det håber jeg sandelig ikke. Det burde du da være for kvik til, men jeg bliver lidt i tvivl, når man tilsyneladende lader sig begejstre sådan af noget relativt banalt.Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Forestiller du dig, at nogen af os herinde ikke er enige i det?
- Likes 2
Leave a comment:
-
Forestiller du dig, at nogen af os herinde ikke er enige i det?Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
Helt fair, men jeg tillægger det ærlig talt ikke så voldsomt afgørende betydning, hvad ledende figurer i OB siger. Der har været sagt mangt og meget gennem årene, og en hel del af det været komisk langt fra de faktiske omstændigheder, så jeg må ærligt tilstå, at jeg kan bruge handling til betydeligt mere end ord. Og så må jeg også tilstå, at jeg tror, at det i højere grad er et spørgsmål om personlig stil snarere end faglig kompetence, når man sammenholder de forskellige måder at kommunikere på. Jeg er personligt mere tilhænger af Zorniger/Wesström/Michelsen-måden at kommunikere på (som flugter fornemt med hele rebrandingen og identitetsprojektet),, men det er tenderende tertiært i mit fokus, og jeg finder ikke synderligt stor tryghed i, at man fastslår det åbenlyse. Jeg nægter at tro på, at Kent Nielsen, Søren Krogh, Andreas Alm eller Jesper Hansen ikke kunne have lavet samme banale analyse, men ikke kommunikeret således. Det fuldstændigt afgørende er løsningen, og at det bliver gjort.
Leave a comment:
-
Helt fair, men jeg tillægger det ærlig talt ikke så voldsomt afgørende betydning, hvad ledende figurer i OB siger. Der har været sagt mangt og meget gennem årene, og en hel del af det været komisk langt fra de faktiske omstændigheder, så jeg må ærligt tilstå, at jeg kan bruge handling til betydeligt mere end ord. Og så må jeg også tilstå, at jeg tror, at det i højere grad er et spørgsmål om personlig stil snarere end faglig kompetence, når man sammenholder de forskellige måder at kommunikere på. Jeg er personligt mere tilhænger af Zorniger/Wesström/Michelsen-måden at kommunikere på (som flugter fornemt med hele rebrandingen og identitetsprojektet),, men det er tenderende tertiært i mit fokus, og jeg finder ikke synderligt stor tryghed i, at man fastslår det åbenlyse. Jeg nægter at tro på, at Kent Nielsen, Søren Krogh, Andreas Alm eller Jesper Hansen ikke kunne have lavet samme banale analyse, men ikke kommunikeret således. Det fuldstændigt afgørende er løsningen, og at det bliver gjort.Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Men vi kunne jo også lige underkaste det "ikke"-testen. Ønsker du, at træneren ikke siger det, som vi alle kan se? Det er min klare opfattelse at folk har været top pissed i årevis, når SK og Alm og ja, alle tidligere trænere ikke har kaldt en spade for en spade. Talt rundt om kernen og problemerne.
Aldrig har de sat navn på de fejl, der blev lavet i kampene og de mangler der er i truppen og ikke har analyseret at den og den spiller eller spillersammensætning er skyld i det ene eller andet. Jeg bliver tryg, når træneren siger det, som vi alle kan se. Så ved vi, at han ved det og det giver vil en tro på, at der muligvis arbejdes på det ellers opstår i øvrigt en masse spekulationer om, at det er da for vanvittigt, hvis de ikke kan se, hvad der er galt med holdet.
Leave a comment:
-
Ved intet om han jubel, men Zorniger sagde efter kampen, at Arp havde mærket noget allerede om morgenen. Så han var ikke 100% fitOprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlægEr der nogle som ved hvorfor Arp ikke rigtigt jublet da han scoret og peget 2 fingre op mod himlen, hvis det er noget Familie som er død, så kan det være det var derfor han ikke havde sin bedste kamp
Leave a comment:
Leave a comment: