Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Og hvis vi får en midtbanespiller mere, men er gået af med Trybull, så har vi byttet 1 indskifter til 1 potentiel starter - indtil Bonde er klar til at spille, så har vi "fået" 1 indskifter i stedet for 1 uden for truppen.

Det giver - i praksis - 1 ekstra mand man kan og vil bruge af, når Bonde er klar - indtil da har vi forhåbentligt bare løftet niveauet fra Grubbe til "new guy".
    “Og det er jo så din måde at vurdere tingene på”

og det er helt fint - kan se hvad du mener.

Jeg nulstiller bare ikke for hvert vindue, så jeg mener at vi upfront er nede med mindst en i forvejen og holder de ansvarlige op på det - og er dermed mavesur og utilfreds konstant

Bonde og Manneh blev i bedste fald erstattet med TT, så der var vi en nede fra start og når man så vælger ikke at bruge TT så er det reelt to. Så der skal to ind plus erstatning for Grubbe.
    Med mindre at Bonde kommer tilbage på samme niveau som før skaden og det tror jeg ikke - og selv hvis han gør tror jeg ikke at det er nok til at komme i start11.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

“Og det er jo så din måde at vurdere tingene på”

og det er helt fint - kan se hvad du mener.

Jeg nulstiller bare ikke for hvert vindue, så jeg mener at vi upfront er nede med mindst en i forvejen og holder de ansvarlige op på det - og er dermed mavesur og utilfreds konstant

Bonde og Manneh blev i bedste fald erstattet med TT, så der var vi en nede fra start og når man så vælger ikke at bruge TT så er det reelt to. Så der skal to ind plus erstatning for Grubbe.
      Med mindre at Bonde kommer tilbage på samme niveau som før skaden og det tror jeg ikke - og selv hvis han gør tror jeg ikke at det er nok til at komme i start11.

Jeg er helt enig.

Meyerhofer ville sige der er lektier for.

Comment

Kunne da være sjovt hvis TB lige gav os en julegave den 24. December.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Kunne da være sjovt hvis TB lige gav os en julegave den 24. December.
          Bliver vist tidligst en nytårsgave når hans kontrakt er udløbet. Ellers var det vel sket ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Hvad gør ham til en stjernesigning

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Er der egentlig nogen der har set ham spille? Helander var da inde omkring landsholdet, og han var skutte nogen stjerne.........

Comment

En habil ligaspiller, men på ingen måde en stjernespiller er det man kan læse sig frem til.

Comment

Tjae … har ikke set ham spille og en video viser jo ikke fuckups men han har ikke noget imod at kaste sig ind i en bold og vælte modstandere i hvert fald .. kan løbe, spille og skyde bolden fint frem og med et godt overblik for tværafleveringer … https://youtu.be/1zjFYJS_k7w

https://www.instagram.com/reel/DQuQoOEFcmA/?igsh=MXc3ejJjM2h1Nzdrcw==

https://www.facebook.com/share/v/1CmyFBERrW/?mibextid=wwXIfr

Last edited by Plum; i går, 08:48.

Comment

Det er også bare Tipsbladet/Extra bladet der skriver det ingen har nogensinde hørt om manden før.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Bliver vist tidligst en nytårsgave når hans kontrakt er udløbet. Ellers var det vel sket ..
                      Der er ingen regler der forhindrer en offentliggørelse nu. Men ved jo ikke om OB stadig er interesseret, har tegnet kontrakt, eller har en anden på radaren.
                      Men TB siger tydeligt der kommer en ind.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Der er ingen regler der forhindrer en offentliggørelse nu. Men ved jo ikke om OB stadig er interesseret, har tegnet kontrakt, eller har en anden på radaren.
                        Men TB siger tydeligt der kommer en ind.
                        I know … men tænker at vi skal forbi d. 1. siden at det ikke er sket endnu .. så spørgsmålet er om det sker … men ville undre mig når TB er så direkte ..

Comment

Jeg tænker lidt, at Troels Bech allerede nu har lavet en aftale med Slotsager........... ikke noget jeg ved eller har hørt, men ren spekulation. Han gider da ikke til Silkeborg.....

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                            Jeg tænker lidt, at Troels Bech allerede nu har lavet en aftale med Slotsager........... ikke noget jeg ved eller har hørt, men ren spekulation. Han gider da ikke til Silkeborg.....
                            Jeg tvivler - Slots er så vidt jeg husker IKKE venstrefodet, og med de tydelige udtalelser TB har været fremme med ved flere lejligheder tror jeg desværre ikke han er inde i billedet.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                              En habil ligaspiller, men på ingen måde en stjernespiller er det man kan læse sig frem til.
                              Måske kan han blive det hos os hvis han er "støbt" til det som AZs foretrukne system tilsiger om fysik, fart og favoritben. Indtil nu har de været gode til at finde spillere der passer til systemet og klubben, og hvis han så også passer ind ind i truppen med hans personlighed, så er der absolut mulighed for at det bliver en "stjernesigning"
                              Last edited by manner; i går, 08:40.
                              Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                                Så længe Troels Bech er i klubben kommer Slotsager ikke tilbage. Sådan er det.

Comment

Working...
                                X