Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/amer...paa-vej-til-ob
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

altså hvis man var så tæt på ham i sommers - mon så ikke man har holdt forbindelsen varm?

Men kommer nok an på hvor højt han faktisk stod på vores liste. Var han lidt en "nød"løsning da andre ikke gik igennem? Så kan det jo godt være man starter højere oppe på listen igen.

Og hvor attraktiv er han så? For ja han er måske "gratis" men potentielt kan han jo så også kræve mere i løn og eller sign on (hvis der er nok klubber der kigger hans vej)

Jeg kender intet til ham - men snart 28 og SÅ mange kampe syntes jeg da ikke han ser ud til at have spillet...har han været meget skadesramt?

Omvendt så havde Ouedraogo heller ikke spillet så mange kampe - og han gør det jo meget godt

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

altså hvis man var så tæt på ham i sommers - mon så ikke man har holdt forbindelsen varm?

Men kommer nok an på hvor højt han faktisk stod på vores liste. Var han lidt en "nød"løsning da andre ikke gik igennem? Så kan det jo godt være man starter højere oppe på listen igen.

Og hvor attraktiv er han så? For ja han er måske "gratis" men potentielt kan han jo så også kræve mere i løn og eller sign on (hvis der er nok klubber der kigger hans vej)

Jeg kender intet til ham - men snart 28 og SÅ mange kampe syntes jeg da ikke han ser ud til at have spillet...har han været meget skadesramt?

Omvendt så havde Ouedraogo heller ikke spillet så mange kampe - og han gør det jo meget godt
        Der er også den mulighed at vi allerede har skrevet kontrakt med ham, da han i sommers frit kunne skrive med andre klubber fra og med kontraktudløbet denne vinter.

Comment

Ham Isherwood må jo så være erstatning for Bjørn Paulsen. Håber mere på en midtbanespiller, og en angriber, og skulle jeg vælge så en erstatning for Grubbe, hvis man kan finde en klassespiller.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
            Ham Isherwood må jo så være erstatning for Bjørn Paulsen. Håber mere på en midtbanespiller, og en angriber, og skulle jeg vælge så en erstatning for Grubbe, hvis man kan finde en klassespiller.
            Hvis man vil fortsætte med 5-3-2, så mangler vi en midterforsvarer til venstresiden.

Hvis vi derimod prøver at byggere videre ud fra en grundtanke om 4-4-2 i fleksibel form, så ser jeg heller ikke behov for en midterforsvarer. Til gengæld skal bredden styrkes betragteligt ved de to kæder længere fremme, ligesom en konkurrent extra til VBen nok heller ikke er det dummeste.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Hvis man vil fortsætte med 5-3-2, så mangler vi en midterforsvarer til venstresiden.

Hvis vi derimod prøver at byggere videre ud fra en grundtanke om 4-4-2 i fleksibel form, så ser jeg heller ikke behov for en midterforsvarer. Til gengæld skal bredden styrkes betragteligt ved de to kæder længere fremme, ligesom en konkurrent extra til VBen nok heller ikke er det dummeste.
              Uanset system, så mangler vi 3 klassespillere. Vi ser når vi har skader/karantæner hvor hurtigt vi bliver markant svækket.

Comment

Owuso frier gang på gang til OB om at lave en forlængelse med ham. "Jeg vil elske at blive mentor for de unge på holdet, og han glæder sig til reelle forhandlinger" siger han

https://fyens.dk/ob/hollandsk-ob-bac...fb7c02a984c-22
                Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Owuso frier gang på gang til OB om at lave en forlængelse med ham. "Jeg vil elske at blive mentor for de unge på holdet, og han glæder sig til reelle forhandlinger" siger han

Så kom nu i gang, Troels!
                  Leeroy er en rigtig stærk hb med til dels fremragende aktioner og et meget højt bundniveau. Kan ikke huske hvornår han dumpede en kamp.
                  Og en kvalitetsspiller som så meget vil klubben og åbenbart også ser sig i en mentorrolle at bringe de unge konkurrenter på et højere niveau SKAL vi bare skrive forlængelse med!
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

Åh, Leroy Owusuu
                    Ved du, hva' jeg tænker på?
                    Hvis jeg ku'
                    Så loved' jeg dig en lang for-æng-else
                    Troels Bech kom nu i gang!​

Comment

Troels Bech har alle dage været en fedtspiller. Forstår simpelthen ikke at man her 4 uger før andre klubber kan tilbyde ham kontrakt, ikke er begyndt en forhandling så man ved hvor man har hinanden.
                      Vil da ikke undre mig om man hellere vil bruge en forholdsvis billig McCoy. Og så en ung backup.

Comment

Working...
                      X