Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Silkeborg - OB 14/09/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bossy
    replied
    Altså Sander sweeper jo skidegodt men tror sgu stadig han sidder på bænken til næste kamp

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Det jo klassisk OB, efter at være kommet foran.
    Ja det kan sagtens blive en kopi af FCN-kampen, hvor vi starter stærkt og så stopper vi med at spille som et hold og de gange vi har optræk til noget så løber det ud i sandet. Vores mange hjørnespark får vi heller intet ud af. Det virker halvhjertet og uskarpt.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Synes Arp har mistet lidt X-factor de sidste par kampe i spillet på banen
    I dag har været sløjt fra ham

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Han har en stor redning mod FCK
    Ja, det er rigtigt. Men ikke nok.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Synes Arp har mistet lidt X-factor de sidste par kampe i spillet på banen

Leave a comment:

• laffe
    replied
    Oprindeligt indsendt af Stigekongen Se indlæg
    Ved godt min hukommelse ikke er så god. Men er der nogen som kan huske en’redning af Sander i nogen af de kampe han har spillet?
    Han er god ude på banen som extra sweeper. Fin i fødderne. Men det dur jo ikke at modstanderen ikke må skyde på mål, uden at den går ind :-(
    Han har en stor redning mod FCK

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Jeg er egentlig ikke så vred på vores tilgang i slutningen af halvlegen. Vi kører jo meget godt videre på momentum efter vores scoring, men manglede lige den sidste skarphed. Jeg regnede ikke med at vi kunne opretholde det tempo hele kampen, og vi giver jo ingen chancer væk, så hvis bare Sander tager den afslutning, så er vores følelser jo lidt anderledes
    Jo, men markspillerne synes jeg også lige tager det afslappet nok til sidst, vi sidder jo ikke i benene på dem og giver dem lidt for meget plads. Men Sander skal have hænder på den der.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Stigekongen Se indlæg
    Ved godt min hukommelse ikke er så god. Men er der nogen som kan huske en’redning af Sander i nogen af de kampe han har spillet?
    Han er god ude på banen som extra sweeper. Fin i fødderne. Men det dur jo ikke at modstanderen ikke må skyde på mål, uden at den går ind :-(
    nej - ikke rigtigt

Leave a comment:

• Stigekongen
    replied

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Desværre et meget velkendt kampforløb…2. halvleg kommer nok også til at gå som så mange gange før
    tænker vi kommer godt ud - plejer vi, 15-20 min. så begynder flere spillere at se trætte ud og så er der her Zorniger skal begynde at skifte. Jona må komme ind og kan forhåbentlig gøre at vi kan holde noget af presset oppe foran. Men altså - inde centralt tager hvor meget kan man reelt skifte der?

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Det jo klassisk OB, efter at være kommet foran.
    Jeg er egentlig ikke så vred på vores tilgang i slutningen af halvlegen. Vi kører jo meget godt videre på momentum efter vores scoring, men manglede lige den sidste skarphed. Jeg regnede ikke med at vi kunne opretholde det tempo hele kampen, og vi giver jo ingen chancer væk, så hvis bare Sander tager den afslutning, så er vores følelser jo lidt anderledes

Leave a comment:

• PPPP
    replied
    Må indrømme jeg er bekymret …

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Tja, en god første halvleg hvor vi skulle have scoret mindst et mål mere. Vi var i rigtig god kontrol og stressede SIF meget til det blev mere sløje i de sidste 5-10 minutter hvor vi spiller langsommere og med mere berøringer. Og så kommer SIF til udligning ud af ingenting hvor skal sige at Theo var ringe. Sådan er spark skal han bare kunne klare.
    Ellers en god indsats af holdet hvor Ganaus havde flere rigtig gode aktioner. Falk som 8er klæder os. Ouedraogo stadig svært at bedømme for mig. En, to gode aktioner men synes han falder for hurtigt og bygger på at få frispark og en gang gik der næsten galt. Fiete med i meget men også med uvante boldtab. Grot er den eneste som falder fra, han er ikke rigtig med i kampen, ofte fejlplaceret.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Kunne Zorniger finde på at skifte målmand i pausen? Ville være noget af et statement, Theo Sander er bare ikke god nok til superligaen.
    ej - det tror jeg ikke, så skulle Sander have været katastrofal - det mener jeg trods alt ikke man kan sige han har været.

Men hvis ikke han snart begynder at levere bedre, og rent faktisk laver nogle redninger - så tror jeg snart Myhra er tilbage i buret

Leave a comment:

• El Profesor
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    flot start på kampen - vi sad på det de første 20 min og spillede godt - fint genpres. Anden halvdel af halvlegen er Silkeborg kommet mere på bolden - irreterende udligning. Drop - måske ikke, men vi skal have en målmand der kan tage sådan en bold der.

Vi er ikke skarpe nok i vores gode periode, og når vi går lidt ned i tempo så overtager modstanderen spillet. Dødbolde bør vi simpelthen have mere ud af.
    Desværre et meget velkendt kampforløb…2. halvleg kommer nok også til at gå som så mange gange før

Leave a comment:

Working...
X