Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Silkeborg - OB 14/09/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
    Ahh kom igen, der er en ny kamp på fredag, har man ikke hørt/set "SFÅ Tema: Om Zorniger, transition og talenter med Poulsen og Hermansen" så kunne det måske været meget godt for kommentar sporet er hårdt mod de ungespiller i dag.
    Når man spiller os til en aktuel nedrykningsplads, så kan man vel ikke forvente andet end kritik, ung eller ej?

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Nu er han jo meget veltalende, så det holder ikke. Desuden har jo ikke indflydelse på alt, men har naturligvis et medansvar.
    Vrøvl. Det er ham der har fået nøglerne.

Leave a comment:

• Balboa
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Enig, det er deprimerende at se på.

Folk vil gerne give Theo Sander skylden for al vores ynk, men det er altså ude i marken vores hold ikke formår at sammensætte noget der ligne 90 minutters superligaklasse.

Det ligner endnu en tur i næstbedste række. Desværre :-(
    Enig! Sander får skyld for alt for meget. Hansen lavede ikke flere redninger end Sander. Zorniger burde snak snart kigge på om vi spiller det rette system, for vores forsvar er simpelthen elendigt gang på gang.

Leave a comment:

• ultimatew
    replied
    Oprindeligt indsendt af vovhunden Se indlæg

Det er vel fair nok at kritiserer de unge, tænker ikke SFÅ har monopol hvordan og hvorledes man er fan, derudover er det jo mest "Inge på 65, der skriver vanvittige ting på facebook" altså det er sku okay at sige at en ung spiller dummer sig!
    Helt sikkert, men omvendt så syntes jeg måske også ord som utilgivelig er hårdt for unge spiller, der har 9-10 superliga kampe, vi har ikke holdt taget fra øverste hylde, ja man kan sagtens sige det er dumme fejl, og vi er trætte af de bliver lavet, men hvis det er utilgiveligt, så kan vi jo ikke have et hold ;) , tænker ikke det hjælper en der ligge ned og så lige sparke dem i maven også ;)

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

Er du sikker, mon ikke gnieren og TB har antydet at budgettet skulle øges
    Jo med en 50er.

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det er et ømtåeligt emne. Modigt at melde den
    Hjælp mig lige her... er det ironi eller hvordan skal leg tolke dit indlæg...

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg

Jah, det gør jeg, tænker ikke jeg var specielt fejl fri da jeg var 21, men selvom jeg gerne vil vinde, så kan jeg ikke blive så voldsomt vred, som nogle efter hjemmekampene og her på forum giver udtryk for.
    fair nok - tænker ikke der er nogen der kræver spillerne er fejlfrie - unge eller gamle. Derfor ærgre man sig da over når de laver en stor fejl - altså det er følelser det her.

Leave a comment:

• BEWC
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Målmandssituationen er vores mindste problem.
    Jeg er helt med på, at du ser et stort lys i Theo Sander. Det er bare et kæmpe problem, at der i hver kamp han spiller bliver scoret mål som han skal forhindre. Vi skal minimum lave 2 mål for at vinde, for han dropper med garanti. Det er ikke holdbart. Klart der er andet galt, men målmandsposten er et helt smart sted at begynde.

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Det ser sort ud, men sæsonen er lang endnu og rækken er meget tæt. Men det bliver en gyser.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    Vi taber til et dårligt Farum hold og nu taber vi til et rigtigt dårligt Silkeborg hold, det er bare ikke godt nok
    Det rykker man ned af.

Leave a comment:

• Carlok
    replied
    Nogen der vil referere Falks postmatch interview? Er på JYSK Park.

Leave a comment:

• Rapand
    replied
    Hvor er alle jer jubeloptimister nu? Vi har jo et nedrykkerhold pt.
    Hellere jubeloptimist end at være negativ, konstant.

Men du håbede vel mest af alt på en reaktion så du kunne kværulere?
    Last edited by Rapand; 14-09-2025, 19:00.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    slut.

tredie nederlag i fire kampe. 20 mål lukket ind i 8 kampe....

første 20 min sidder vi totalt på spillet, men vi score ikke nok, SIF kommer bedre med og en fejl og der er udlignet.

Syntes vi kommer fornuftigt ud til anden halvleg - uden at være dominerende men det røde kort ændre naturligvis billedet.

Vi spiller generelt rigtigt flot - i perioder, men det er for korte perioder - og så score vi for lidt ifht det antal mål vi lukker ind.

Leave a comment:

• Mwape
    replied

Præcis. Alt falder tilbage på Mr uld i mund.
    Nu er han jo meget veltalende, så det holder ikke. Desuden har jo ikke indflydelse på alt, men har naturligvis et medansvar.

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    Vi taber til et dårligt Farum hold og nu taber vi til et rigtigt dårligt Silkeborg hold, det er bare ikke godt nok
    Enig, det er deprimerende at se på.

Folk vil gerne give Theo Sander skylden for al vores ynk, men det er altså ude i marken vores hold ikke formår at sammensætte noget der ligne 90 minutters superligaklasse.

Det ligner endnu en tur i næstbedste række. Desværre :-(

Leave a comment:

Working...
X