Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jona Niemiec

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jeg talte om hastighed og manglende teknik !

Vi hentede da ikke Hylle fra Island

Comment

Næ det gjorde vi i Oure, men han er på island nu. Retsen er svaret på andet stedes i denne tråd.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Han må gerne lave en del af dem her:
        https://m.youtube.com/shorts/PZWQV1SPx0k

Comment

dus_0211for 3 timer siden

Unfassbar solch ein Spieler gehen zu lassen. Keine Chance gehabt sich zu beweisen dank dem Grotten schlechten Trainer, kann man nur hoffen dass auch er bald geht.

Comment

Lidt stats på vores nye angriber

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-perfekt-match

Comment

Vi kan kun håbe det bedste for denne lottospiller. Men vi må da gå ud fra at Z og Troels har en tro på det, for hans type er manglet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                Vi kan kun håbe det bedste for denne lottospiller. Men vi må da gå ud fra at Z og Troels har en tro på det, for hans type er manglet.
                Lottospiller? Hvis en spiller på 23 med næsten 70 optrædener i 2. Bundesliga er en lottospiller, hvem er så snart ikke lottospillere?

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Lottospiller? Hvis en spiller på 23 med næsten 70 optrædener i 2. Bundesliga er en lottospiller, hvem er så snart ikke lottospillere?
                  Med et snit på cirka 25 minutter per kamp... lyder mere som en indskiftningsspiller/bænkevarmer end en starter.
                  Last edited by Online; 02-09-2025, 16:50.

Comment

Med et snit på cirka 25 minutter per kamp... lyder mere som en indskiftningsspiller/bænkevarmer end en starter.
                    Tænker sagtens han kan gøre sig gældende i OB, og en pivringe superliga.
                    Han er sikkert på niveau med Ganaus.

Comment

Jeg sagde heller aldrig om at han var fast starter. Jeg satte mere spørgsmålstegn ved udtrykket “lottospiller”

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Tænker sagtens han kan gøre sig gældende i OB, og en pivringe superliga.
                        Han er sikkert på niveau med Ganaus.
                        Det kan han sikkert, men udtalte mig bare om hans fortid. Vil selvfølgelig give ham en chance inden jeg fælder en dom

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-perfekt-match

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                            Arp og Ganaus er vel også lottokuponer i din optik så? dem kendte du næppe i forvejen, men så er det da heldigt at Zorniger gjorde.........ligesom at han nok også
                            kender Jona Niemiec, som jeg faktisk mener ser mere lovende ud end Ganaus, der bestemt ikke har skuffet.
                            Last edited by jojo; 03-09-2025, 15:09.

Comment

Jona vil bevise sit værd og er klar fra næste kamp

https://sport.tv2.dk/fodbold/2025-09...evise-mig-selv

Comment

Working...
                              X