Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning tirsdag 29/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
    Jeg slet ikke jeres brok tb har jo ingen alternativer.
    hvis falk rykkes i angrebet hvem tager så højre fløj ?
    spelmann på midten er ren katastrofe, dårlig passing, dårlig teknik og han kan ikke bruge sin energi
    spellmann har spillet bedste som fremskudt midtbane aom han spiller nu.

    greve er ikke klar fra start, men så scopp ud og desler som starter. Men scopp er stadig bedre.

    Bodul eneste angriber og han sutter røv....

    hvad har tb af alternativer ? Intet
    Jeg kan ikke være mere uenig!

    Lukas Jensen kan da tage fløjen? Hvorfor skulle Greve ikke være klar til start? Han løb da mere end Bodul gjorde i mod FCV. Spelmann har som du selv siger alt for dårlig teknik til at ligge som fremskudt midt, han hører til på en mere defensiv midt, om han kan lide det eller ej. Og desuden har Spelmann aldrig været manden der skal fordele spillet. Og Schoop er ikke bedre end Dessler, Schoop har virkelig været ringe og han kan kun holde til 45 min. Dessler gjorde det også godt mod Hobro.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
      Jeg kan ikke være mere uenig!

      Lukas Jensen kan da tage fløjen? Hvorfor skulle Greve ikke være klar til start? Han løb da mere end Bodul gjorde i mod FCV. Spelmann har som du selv siger alt for dårlig teknik til at ligge som fremskudt midt, han hører til på en mere defensiv midt, om han kan lide det eller ej. Og desuden har Spelmann aldrig været manden der skal fordele spillet. Og Schoop er ikke bedre end Dessler, Schoop har virkelig været ringe og han kan kun holde til 45 min. Dessler gjorde det også godt mod Hobro.
      Ja Spelmann er kun dygtig på den offensive midt, hvis han har en angriber der kan tage tilstrækkeligt opmærksomhed fra modstanderens forsvar. Det kan Bodul ikke, og så bliver der ikke plads for Spelmann til at tage de dybe løb, som han er god til i den rolle. Til gengæld kan Spelmann spille en udmærket højre fløj, da han har rimeligt med fart og i mine øjne slår udmærkede indlæg, som vi desværre ser for lidt til. Ellers er jeg fuldstændig enig i at Greve sagtens kan fortjene chancen fra start. Bodul har været fornærmende ringe og Greve kommer med frisk energi og tager gode løb hele tiden, som konstant beskæftiger de andres forsvar. Han minder mig om falk da han brød igennem. Meget uimponeret og villig til at modtage bolden og skabe noget i stedet for bare at spille nærmeste mand så snart man får den.
      Falk og Greve på toppen kunne skabe en masse ballade i et tungt AaB-midterforsvar!

      Comment


        #63
        Nogen der skal ned og se træning i dag?

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Nogen der skal ned og se træning i dag?
          jeg tager vagten i dag og der kommer naturligvis et par indlæg hernede fra 👍
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            jeg tager vagten i dag og der kommer naturligvis et par indlæg hernede fra 
            Nice. Tak

            Comment

            Working...
            X