Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Yahya Bojang-tråden

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
    Fuldstændig enig. Som en anden mente i kamptråden, så var hans første halvleg i går nok den mest helstøbte defensive indsats vi har set fra en striwet spiller i 10 år - hvis ikke, i mine øjne, endda sølvårene. Samtidig var det tydeligt, at han begyndte at blive træt og tog et gult, fordi han ikke havde overskud til at holde hovedet koldt eller at tage endnu en løbeduel.

Vi skylder ham dog at kalde ham Yaya, trods Yahya er et flot navn
    Ah. Selvfølgelig. Mods ret meget gerne!

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
      Man kan jo ikke andet end at holde af en ydmyg og hårdtarbejdende ung mand, der kan glæde sig over en biograftur med popcorn. Fantastisk. Har lyst til at møde ham, trykke ham på næven og sige, det er dejligt, at han er i Danmark og i OB.

Comment

Fin artikel om Yaya:
        https://www.tv2fyn.dk/odense/han-spi...0PRrWPGjACeFzQ
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Man ønsker jo bare sådan en knægt alt det bedste i verden. Han har også et enormt potentiale!

Comment

Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg

Man kan jo ikke andet end at holde af en ydmyg og hårdtarbejdende ung mand, der kan glæde sig over en biograftur med popcorn. Fantastisk. Har lyst til at møde ham, trykke ham på næven og sige, det er dejligt, at han er i Danmark og i OB.
            Jeg har været i Gambia og boet hos en familie i nabolandsbyen, og jeg forstår godt hvorfor han synes det er fedt med en tur i biffen. Det er et utroligt fattigt land hvor det at have et wc er ret luksuriøst.
            Hvad de ikke har i rigdom, har de så til gengæld i gæstfrihed.

Comment

Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg

Jeg har været i Gambia og boet hos en familie i nabolandsbyen, og jeg forstår godt hvorfor han synes det er fedt med en tur i biffen. Det er et utroligt fattigt land hvor det at have et wc er ret luksuriøst.
              Hvad de ikke har i rigdom, har de så til gengæld i gæstfrihed.
              Jeg har bl.a. arbejdet i Rwanda/Tanzania/Sydafrika og kan kun sige at vi er møgforkælede og (mange herinde) ikke forstår glæden ved det "ekstraordinære", som andre betragter som en KÆMPE luksus/noget uopnåeligt !

Ja, de har en gæstfrihed, som er helt rørende Så når vi ser på, hvordan vi behandler vores egne familier/ældre herhjemme bliver jeg helt skamfuld

Comment

Working...
              X