Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK - OB 23/08/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Det er sgu mega godt kæmpet af gutterne.
    Man kan et eller andet sted godt tillade sig at være lidt skuffet efter at have ført i 80 minutter.
    Jeg synes vi igen ser det som Zorniger gerne vil. At gå efter sejren i stedet for at undgå at tabe.
    Vi spiller trods alt mod et hold der har klassespillere på alle 11 positioner x2.
    og det er sgu da fedt et eller andet sted. Vi var faktisk med, vi spillede godt og burde have ført med mere ved pausen. Så holdt den ikke til sidst - men fedt man går efter det.

Comment

Flot kamp af gutterne, den blev fightet hjem og med lidt mere skarphed - så kunne vi ha' endt som vinderne :)

Comment

Flot, flot kamp, især første halvleg. Så bliver vi trætte, mens FCK skruer bissen på. Vi forsvarer den flot hjem, selvom det gør ondt med den sene udligning. Så mange gode præstationer, men vores unge centerforsvarer Askou og især Yaya spillede fremragende. Især Yaya spillede en tæt på perfekt kamp, indtil gassen gik af ballonen inden han blev skiftet ud. Fremragende midtbane ført an af Falk, som byder Lerager og co op til dans. McCoy med et solidt indhop. Zornigers ord om, at forsvarsspillet starter af og afhænger af de forreste folk, så vi virkelig i dag. Både når presset fungerede bedst, og da Ganaus og især Grot begynder at blive flade. Efter i dag er jeg mindre urolig hvis vi ikke får den CB’er vi i mine øjne stadig burde skaffe, men en midtbanemand at skifte ud med og en bevægelig angriber a la Ganaus må være et must.

Comment

Nu har drengene rejst sig, og leveret stort i Parken, kommende uge skal Troels Bech levere, jeg mener faktisk hans troværdighed er på spil.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

og det er sgu da fedt et eller andet sted. Vi var faktisk med, vi spillede godt og burde have ført med mere ved pausen. Så holdt den ikke til sidst - men fedt man går efter det.
            Fuldstændig enig og derfor jeg ville skrive det. Det er fedt at se tilbage på at vi skal være skuffet over ikke at vinde i Parken :).

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
              Nu har drengene rejst sig, og leveret stort i Parken, kommende uge skal Troels Bech levere, jeg mener faktisk hans troværdighed er på spil.
              Enig - nu er det TB's tur!

Comment

Ja, det var en fantastisk holdindsats. Og jeg kunne nærmest ikke tro at Askou og Bojang spillede så godt i midterforsvaret. Jeg er virkelig stolt over denne heroisk kæmpende mandskab, sikke et flot præstation. Vi skal have sådan et præstation hver gang vi spiller. Sander var også god, Owusu og Falk og Arp spillede flot. Det var det rigtige svar efter AGF nederlaget. Og nu skal vi endelig få de så vigtige forstærkninger og vi skal have tre point mod Nordsjælland næste Søndag. Bravt kæmpet, OB.

Comment

Godt resultat og meget flot første halvleg. Sander spillede sig markant op i dag også - og den nye forsvarskonstellation. Synes godt nok leragers gule er orange og forstår ikke Aloynussi eller hvordan man nu lige staver det - også kunne have fået rødt.

Comment

Hvem blev MoM?
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Hvem blev MoM?
                      tænker Falk - men ved det ikke

Comment

AZ om transfers: “we will do something, for sure”!

Et par gode transfers og det ser vældigt interessant ud. Sikke en kamp!

Comment

Set fra tribunen: virkelig god første halvleg og mandfolkeindsats i anden. Havde håbet vi skulle lidt længere ind i anden halvleg inden vi blev presset helt ned, men indsatsen kan der ikke sættes en finger på.

En lille undren: Kunne Trybull virkelig ikke have gjort en forskel i en anden halvleg, hvor vi er presset helt ned og der ikke på samme måde skal dækkes store rum? Når nu han er i truppen forstår jeg ikke, at han ikke kommer ind for en træt Ejdum til de sidste 10-15 minutter.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                            Set fra tribunen: virkelig god første halvleg og mandfolkeindsats i anden. Havde håbet vi skulle lidt længere ind i anden halvleg inden vi blev presset helt ned, men indsatsen kan der ikke sættes en finger på.

En lille undren: Kunne Trybull virkelig ikke have gjort en forskel i en anden halvleg, hvor vi er presset helt ned og der ikke på samme måde skal dækkes store rum? Når nu han er i truppen forstår jeg ikke, at han ikke kommer ind for en træt Ejdum til de sidste 10-15 minutter.
                            han har jo slet ikke været en del af kamptruppen denne sæson - tænker heller ikke han havde været hvis Gomez var med i dag. Han må være på vej videre hvis ellers de kan finde en løsning.

Comment

MoM klart enten Sander eller Bojang. Falk klar runner-up

Comment

Rigtig god kamp, hvor OB faktisk er det bedste hold i 1. Halvleg.

I 2. Halvleg står den på overlevelse p.g.a. den smalle trup.

Nu har han haft "Helle" fordi han tidligere har lavet nogle gode præstationer. Men Ejdum fylder ikke nok, og hér skal der forstærkes.

Comment

Working...
                                X